2 « » cынып
_________________________________________________
«Қоршаған орта» бөлімі
бойынша жиынтық бағалау (БЖБ №1) І –
нұсқа
Оқылым
-
Мәтінді мұқият оқы. Мәтінге
қатысты суретті тауып, тиістісін белгіле.
(Прочитай внимательно
текст, отметь две
картинки которые соответвуют тексту)
Гүлдер өте әдемі. Олар
бөлме гүлдері және дала гүлдері болып екіге бөлінеді. Түймедақ –
далада өсетін гүл. Ол түрлі ауруларға ем болады. Менің бөлмемде
гүлдер көп. Мен оларға су құямын.
Жазылым
-
Сөйлемдерді суреттер арқылы
толықтырып жаз:
Бұл
_________________, оның
төлі________________.
Бұл _________________, оның
төлі_________________.
(4
ұпай)
-
Сөздерді мағынасына қарай
байланыстыр (Соедени картинки по смыслу, кто что
делает?)
|
|
жүрмейді
|
|
жүзеді
|
|
балық
жейді
|
|
ұшады
|
|
секіреді
|
(4
ұпай)
-
Сурет бойынша екі сөйлем
жаз. (Напиши 2 предложения по
картинкам)
(2
ұпай)
2 « » cынып
_________________________________________________
«Қоршаған орта» бөлімі
бойынша жиынтық бағалау (БЖБ №1) ІІ–
нұсқа
Оқылым
-
Мәтінді мұқият оқы. Мәтінге
қатысты суретті тауып, тиістісін белгіле.
(Прочитай внимательно
текст, отметь две
картинки которые соответвуют тексту)
Мынау – аула. Аулада
ағаштар, гүлдер бар. Бүгін сенбілік. Оқушылар мектепке келді.
Балалар ауланы тазалады. Қоқыс, жапырақ жинады. Гүлдерге су құйды.
Аула таза болды.
Жазылым
-
Сөйлемдерді суреттер арқылы
толықтырып жаз:
Бұл
_________________, оның
төлі________________.
Бұл
_________________, оның
төлі_________________.
(4
ұпай)
-
Сөздерді мағынасына қарай
байланыстыр (Соедени картинки по смыслу, кто что
делает?)
|
|
жүрмейді
|
|
жүзеді
|
|
сүзісті
|
|
ұшады
|
|
секіреді
|
(4
ұпай)
-
Сурет бойынша екі сөйлем
жаз. (Напиши 2 предложения по
картинкам)
(2 ұпай)
Бағалау критерийі БЖБ
№1
Бағалау
критерийі
|
Тапсырма
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
Балл
|
Білім
алушы
|
Мәтінді түсінеді, мәтінге
сәйкес суретті анықтайды
|
1
|
Тиісті суретті
белгілейді
|
|
|
Малдың төлдерін
біледі
|
2
|
Үй жануарларын, олардың
төлдерін атап жазады
|
4
|
|
Әрекет атауларын
түсінеді
|
4
|
Сөздерді мағынасына қарай
байланыстырады
|
4
|
|
Қарапайым тілдік дағыдыны
қолданып, сурет бойынша сөйлем құрастыра
алады
|
3
|
Сурет бойынша сөздер мен
сөйлем жазады
|
2
|
|
Барлығы
|
10
|
|