Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
|
1.1.2.1.Күнделікті
өмірде колданылатын
таныс сөздердің мағынасын
түсіну.
1.1.5.1.Қимыл-қозғалыс,
сұрақ кою.
кысқа жауап арқылы
тыңдаған/көрген мәтінді
түсінгенін білдіру.
1.3.2.1.Мәтіндегі
таныс сөздердің
мағынасын тусіну.
1.3.4.1.Мұғалімнің көмегімен мәтін
немесе иллюстрация
бойышпа қарапайым
сұрақтар кою.
1.5.1.2.Мұғалімнің көмегімен көптік/ тәуелдік/
жіктік/ септікішік /септік жалғауларын
ауызша тілде
қолдану:
|
Сабақтың
ортасы
|
(МК,
¥) Бұл сабақта оқушылар 3-бөлім бойынша өткен тақырып- тарды
қайталайды, еске түсіреді. Мұнда өткен тақырыптармен байланысты
8 сюжет берілген. Оқушылар мұғалімнің
көмегімен эр сюжет
бойынша жұмыс
жасайды. Ең алдымен оқушылар әр сюжетте берілген диалогтің толық
нұсқасын тыңдайды, әр сюжет
бойынша хормен,
жеке-жеке қайталайды.
Содан кейін берілген
суреттер бойынша
диалоті толықтырып айтады. Сыныптағы
оқушылардың білім деңгейіне байланысты бұл екі тапсырманы керісінше
де ұйымдастыруға болады. Мұндай жағдайда оқушылар шығармашылық
түрде жұмыс істеуге көбірек мүмкіндік алады. Мұның бір тиімді жағы:
оқушылар дайын үлгіні қайталауға жаттықпайды, өз жауаптарын дайын
үлгімен салыстыруға мүмкіндік алады. Жауапты
өздері табу
арқылы өз
білімдерін корсете
алады, өздеріне деген сенімі арта
түседі.
(Т) Сыныптағы оқушыларды екі
топқа бөліп, әр топқа 4 суреттен беруге болады. Диалогті дұрыс
толықтырып айтқан топ жеңіске жетеді.
(МК, ¥) Мұғалім оқушыларға осы
суретте берілген сұрақтарды қояды, оқушылар оларға өз
қалауы бойынша
жауап
бере алады:
Бүл
кім? (Мұғалімнің қолында немесе
тақтада отбасы мүшелерінің суреті болуы
керек). Халің
қалай? Сенің
ағаң (әпкең, інің,
қарындасың/сіңлің бар) ма? Сен неше
жастасың?
Сенің досың қандай? Сеніц
досың неше жаста? Сенің досың не
істейді? Сен
не істейсіц?
(Ж) Оқушылар берілген
сүрақтар бойынша
жұппен жұмыс істейді. Олар
сұрақтарға өз қалауы бойынша жауап бере
алады. (Қ)
Осы бөлімнің соңында
оқушылардың:
-
отбасы
мүшелерін атай алу (ата, әже,
әке, ана, әпке, аға, іні, қарынд
ас/сіңлі);
-
өзінің ата-әжесі, ата-анасы,
аға-әпкесі, іні-қарындасы (сіңлісі) туралы айта
алу (Бұл-менің әкем/анам. Оның
аты -... .
Ол күшті/ ақылды/
әдемі);
-
өзінің досы туралы айта алу
(оның аты, жасы, қандай екені, нешінші сыныпта
оқитыны, не
істейтіні
туралы
айта
алу;
өзінің атын,
жасын, нешінші сыныпта окитынын, не
істейтінін айта алу дағдылары
қалыптасуы кажет.
(МК,
Ұ)
Дәптермен жұмыс. Дәптердегі
тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар бөлім бойынша алған
білімдерін бекітеді.
|
Оқулық
Аудиодиск:
3.6.1.
3.6.2.
3.6.3.
3.6.4.
№1 жұмыс
дәптері
|
Сабақтың
соңы
|
(Қ) Сабақты қорытындылау. Кері
байланыс.
(оқушылар сабақ
барысында нені білгені, қалай жұмыс жасағаны, не қызық болғаны,
қандай қиындық туындағаны туралы өз ойларын
білдіреді)
|
|