Еліміздің тәуелсіздігін алғанға дейінгі аралықпен
бүгінгі отыз жылдың көлеміндегі уақытта білім беру саласында
көптеген өзгерістер болды. Білім сапасы мен жаңа технологияларды
меңгеру арқылы жас ұрпақ бойындағы сауаттылықтың жоғары деңгейін
қалыптастыруда. Біз егер ескі білім жүйесі мен жүргенімізде
қоғамымыз әлі күнге дейін сол қалыпта қалуы мүмкін бе
еді?
Жастар бойындағы патриоттық пен дүниежүзілік
білімді ұшьастыру үшін жасалып жатқан әдістемелік жұмыстар өз
кезегінде нәтижесін беруде. Осы арада педогогтардың жаңашылдықтары
әдіс-тәсілдерді меңгеру мен оны оқушылар бойына қалыптастыру үлкен
шеберлік талап етеді.
Оқушылардың сабақ барысында қойылатын
дидактикалық, дамытушылық, тәрбиелілік, гигиеналық, психологиялық
ұйымдастырушылық талаптардың толық қолданылып сабақ барысында
жүзеге асырылады.
Осы әдістемелік талаптарды басшылыққа ала
отырып тәуелсіздіктің талантты ұрпақтарын тәрбиелеуде жаңа заманауи
білімдер мен жеке адами қасиеттерді тереңдету мақсатында рухани
талаптарды оқу әдістемеліктер қатарына ғылыми түрде қосқанда, осы
идеяны тәрбиелілік талаптарынан бөлек қараған жөн болар
еді.
Өйткені бала тәрбиесінде дүниежүзілік
әдістемеліктер, жаңа технологиялар мен күн сайынғы қоғамның
шарықтап дамуы оқушының ойлау қабілетімен сөйлеу мәнеріндегі үш
тілділік заңының енгізілуі балалардың психологиялық дұрыс ойлау
қабілетін ескере отырып, қоғамның өзгеруі мен тәрбиедегі кейбір
қазақылыққа жат ағымдардан сақталуы мақсатында, рухани
сауаттылықтың қажет екені жүйелі құблыс.
Рухани талаптардың негізінде, қазақ тілдің
ерекшеліктері, жан дүниеміз бен түйсігімізді тыңдай алатын әр бір
баланың ішіндегі әлемін аша алуы үшін
жасалады.
Сол себепті де әдістемелікке адамзат баласының
болмысын зейіні мен психологиясын мықты болып қалыптасуы үшінде,
рухани әдістемелік талаптары болғаны ерекше мәнге
ие.
Жастардың білім мен заманауи біліктілікті бойына
сіңіріпөсіру үшін иновациялық жобаларда өзін көрсете алуы үшін
10-11 сынып әдістемеліктеріне көлік құралдарын үйретк, авиация
саласы боцынша хабарландыру бағдарламаларын жүргізу.Жеке бөліп
қарайтын болсақ әр түрлі санаттағы автокөлік мехонизимдерінің
ішкі-сыртқы бөлшектерін, құралдарын таныстыру кең және ашық түрде
өту талаптарының қарастырылғаны, біздің технологиялық пән ретінде
әдістемелік енгізілсе орын ды болар ма?
Сонымен қатар жол ережелері пән ретінде тереңірек
оқытылып,сынама тест жұмыстары жасалынса, біздің қоғамға керек
екеніне сенеміз.