Материалдар / Қазақ тілі сабағында ойын элементтерін қолдану

Қазақ тілі сабағында ойын элементтерін қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тіліндегі дидактикалық материалдар берілген. Ұстаздарға арналған таптырмас құрал.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Сәуір 2018
332
1 рет жүктелген
770 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

  • 1 Бастауыш мектеп оқушыларын тәрбиелеудің мектептегі педагогикалықүдерістің орны


Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту тұжырымдамасында әлемдік білім беру кеңістігіне ықпалдастырылған және жеке тұлға мен қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыратын көп деңгейлі үздіксіз білім берудің ұлттық үлгісін қалыптастыру үшін білім беруді дамытудың стратегиялық басымдықтарын белгілеу, болашақ мамандардың іргелі пәндік білім алуларына, кәсіптік шығармашылығын дамытуға, оны ұйымдастыра білуге дайындау, өздігімен білім алу қажеттіліктерін қалыптастыруға бағытталуы тиіс екендігі айтылып көрсетілген [1]. Мұғалімнің даярлығы – қоғам дамуының қай кезеңінде де көкейкестілігін жоймайтын мәселе, өйткені дамудың әр сатысында қоғамның әлеуметтік-экономикалық міндеттері өзгеріп, өз кезегінде өскелең ұрпақты қоғамдық өмірге дайындау мәселесінде де жаңа талаптар пайда болып отырады.Мұның өзі мұғалімге кәсіби білім жүйесіндегі өзгерістерді туындатып, осы мәселеге деген көзқарастарды түрлендіріп отырады. Мұғалімнің мектептегі педагогикалық әрекетіндегі басты сапалардың бірі тәрбие жұмысын ұйымдастыра білуі. Осыған байланысты бастауыш мектептегі тәрбие жұмысын ұйымдастыруға бастауыш мектеп мұғалімдерді дайындау жолдарын ағартушы, ғалым-педагогтардың көзқарастарының дамуына сай қарастырамыз. Мектептегі тәрбие жұмысындағы басты тұлға сынып жетекшісі болғандықтан, оның қалыптасу тарихына тоқталуды жөн көрдік.Тәрбие жүйесінде басты орынды сынып жетекшісі атқарады. Қысқаша педагогикалық сөздікте сынып жетекшісі – жалпы білім беретін мектептегі сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастыратын және өткізетін педагог. Бастауыш сыныпта сынып жетекшісінің міндеттерін мұғалім атқарады делінген. Сынып жетекшісі жалпы білім беретін мектептегі тәрбие жұмысын ұйымдастырушы, реттеуші және өткізуші [16].Бастауыш сыныпта сынып жетекшісінің қызметін осы сыныптың мұғалімі атқарады. ХІХ–ХХ ғасырда Ресейде білім беру мекемелерінде балаларды тәрбиелеу ісімен кімдер айналысу керек деген мәселе әр түрлі шешілді. 1813 жылы Білім беру министрлігінің циркуляры оқыту мен тәрбиелеудіңқызметін қатал түрде бөліп берді. Бір тәулік бойында қараушылар өздерінің тәрбиеленушілерімен бірге болып, сабаққа бірге барып, үй тапсырмасын орындауға көмектесіп, бос уақытын бірге өткізіп, пансионаттағы бөлменінің тазалығына көңіл бөліп, тәртібін қадағалады. Қараушылар француз тілін білетін, жоғары адамгершілікті, жақсы әдет-дағдыларды қалыптасқан адамдарды таңдады. 1835 жылы оқушылардың сабақта, көшеде, қоғамдық орындарда мінез-құлқын бақылай алатын сыныптық қараушылар қызметі мектепке енгізілді. Сыныптық қараушылардың білімі бөлмелік қараушылардан біршама төмен болып, тек уездік училище деңгейіндегі білімі жарады. 1871 жылы институт сыныпбастаушысы бір сыныптан бөліп, міндетті оқу жүктемесінен өзінің сыныбынан аптасына 18 сағаттық жүктеме бөлінді. Бұл сыныптың бастаушы оқу мен тәрбие процесіне алғашқы жақындауы еді. Сынып жетекшілері өздерінің істеріне жауапкершілікпен қарай отырып, бірте-бірте беделге және құрметкеие бола бастайды. Қыздар гимназиясында сынып ханымы деп аталып, орта білімі болмағандықтан тек оқушыларға жетекшілік қызметін атқарды. Қазан революциясынан кейін бастаушы және сынып ханымының жұмыстары қысқартылып, мұғалімнің оқыту және тәрбиелеу міндетіне айналды. 1931 жылытоп жетекшісі (групповод) қызметін енгізсе, 1934 жылы мектептегі оқу-тәрбие үрдісінде топтап оқыту тәртібін, сыныптық-сабақ жүйесіне көшуге байланысты бір педагогті сабақтан босатып мұғаліммен параллель қызмет ететін топ жетешісі «сынып жетекшісі» деп өзгертілді. Осы жылы РСФСР Халықағарту Комиссариты сынып жетекшісі туралы Ережені бекітіп, онда қызметі,міндеттері, жұмыс мазмұны, формалары, әдістері жаңа сипатқа ие болды. Кейінсынып жетекшісі пән мұғалім және сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын бір сыныптажүргізу қажеттілігі бекітіледі. Кеңес өкіметі тұсында мектептегі тәрбиежұмысы және сынып жетекшісіне қойылатын талаптар бойынша біршама тәжірибежинақталған.1957 жылы Қазақ КСР министрлігінің мектептер басқармасы Классжетекшісі туралы, Мектептегі тәрбие жұмысы іс-құжаттар жинағында толықашылып көрсетілген. И.Ф.Харламовтың пікірінше, бүгінгі күні баспалардамектептегі сынып жетекшісі ескірген, керек емес тәрбие жұмысы оқытупроцесінде шешіледі деген ойлар айтылып жүр[17]. Көптеген педагогикалықаргументтер сынып жетекшісінің қажет екендігін дәлелдейді. Шет елдердеБельгияда сынып жетекшісін мұғалім, Англияда тьютор деп атайды. 1980жылдардың аяғында әлеуметтік-мәдени басылымдардың өзгерістеріне қарай сыныпжетекшілерінің тәрбиелеу жүйесіндегі, оқушыны тәрбиелеудегі орны мен ролінеаздап өзгерістер әкелді. Оның негізгі ойы тәрбиеленушінің жеке тұлғасы,оның экологиясы және дамуы болып саналды.Қазіргі таңда мектеп тәжірибесінде сынып жетекшісінің бірнеше типтері:– сабақ берумен қатар тәрбие жұмысын атқаратын пән мұғалімі;– төмен жүктемемен жұмыс істейтін сынып жетекшісін сынып мәткесі, тәлімгердеп атап жүр;– көптеген оқу орындарында сынып басшысы, тьютор дене қызмет енгізілген.Соңғы кездерде Ресейде сынып мұғалімі деп аталып келеді. Бастауыш сыныптасынып жетекшісі қызметін жоғарыдағы аталғандардан пән мұғалімі атыменаталып міндеттері, құқығы, қызметі мектеп жарғысында көрсетілген.В.Н.Сорока-Росинский мұғалім оқушы тәрізді жеке дара деп қарап, алғашрет теоретик-педагог, педагог-реалист, педагог-ултилитарист, педагог-артисттиптерге жіктеген. Я.Корчак мұғалімдер типтерінің жіктемесін ұсынды.Мұғалім-тиран-тыйымды көп қолданып, орындауды талап етеді. Атаққұмармұғалім – әрбір баланы өзінің пікіріне және нормасына бағындырады. Естімұғалім – балаларға сүйіспеншілікпен қарайды, олардың жанын және тәрбиелікжәне білімдік міндеттерді шешу жолын жете түсінеді.Педагогика ғылымында мұғалімнің жеке тұлғалық бағыттылығына қарайұйымдастырушы, пәндік, коммуникатор, интеллигент типтері қалыптасқан. Соныңішінде ұйымдастырушы типінің тұлғасының құрылымы талап қойғыш,ұйымдастырғыш, еркі берік және күш-қуаты жоғары болып келеді. Өзінің жекетұлғалық ерекшеліктерін түрлі сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастырубарысында көрсете алады. Міне осында мұғалімдердің типтерін болашақбастауыш сынып мұғалімін дайындауды ескеру қажет.И.П.Подласый, Б.Т.Лихачев қазіргі заманның идеалды сынып жетекшісініңмінез-құлқының 60-тан астам белгілерін бөледі[18]. Бастауыш сыныпоқушыларын тәрбиелеуде болашақ мұғалімге тілектестік, қайырымдылық, өнегелітазалық, әділеттілік, адамгершілік, эмпатия, альтуризм, ашық-ақжарқындылық, белсенді өмірлік көзқарас тәрізді жеке тұлғалық қасиеттеріқажет.Қазақстан Республикасы жаңа формациядағы педагогтың үздіксізпедагогикалық білім концепциясы жобасы қабылданып, гимназияда тәрбиелікпроцесс медико-психологиялық педагогикалық, яғни екі оқу -профильдіккафедрамен (гуманитарлық-эстетикалық цикл мен жаратылыстану-математикалықциклмен), психологиялық-медициналық қызмет және Сынып жетекшілердіңинституты кафедрасымен өтеді. Сынып мұғалімдердің институты қоғамдағытәрбиелік жұмыстың орталығы болып табылады. Оның құрамына 5 кафедрамен лаборатория және сабақта өтілетін модульдік бағдарламалар, жалпыдамытушылық, яғни сынып сағаттарының және синхронно-модульдік жолменұйымдастырылады. Бір апта бойы 5 модульдік сабақтар өткізіледі.Үйлесімділік, саясат, этика және эстетика, ақыл-ойды дамыту, әлеуметтіктұрғыдан өзін-өзі билеу. Жүйелі гимназияның модельдік ұйымдастырушылыққұрылымын екі позицияда қарайды – субъектілік және объектілік.Субъектілік позиция 5 деңгейде қарастырылады: директордың деңгейі(басшылық), орынбасарларының деңгейі (стратегиялық деңгейдің бағытталуы),кафедра меңгерушісінің деңгейі (тактикалық деңгейдің бағытталуы), ғылыми-педагогикалық басқармасының деңгейі (технологиялық), мұғалімдер деңгейіжәне сынып мұғалімдерінің деңгейі, оқушылардың деңгейі. Объектілікпозиция педагогикалық кеңесті, әдістемелік кеңесті, ғылыми-педагогикалықлабораторияны, орталық ғылыми-әдістемені, медициналық және психологиялыққызметтерді қарайды.Оқушылардың тәрбиесі мен дамуына сынып мұғалімінің институты,яғни сынып мұғалімінен босатылғандар кіреді. СТИ-на қоғамдық ұжымныңтәрбиелік, ұйымдастырушылық, аналитикалық функциялар жатады. СТИжалпы дамуына, негізгі бағытталған жұмыстардың бағдарламасынақарайды. Құрылымдық институтқа негізгі тәрбиелік сферасының 5 модулікіреді. Сынып мұғалімдердің жұмыс циклограммалық сәйкестікпен өтіледі.Мектептің даму тарихын, оқушының потенциалдық талантын мектепмұғалімінің ролі көрсетеді.Сынып жетекші – кәсіби-педагог, сынып ұжымының тәрбиелікжұмыстарының ұйымдастырушысы. Сынып мұғалімдер гимназиядағы оқушылардыңбілім деңгейін, мұғалімдердің сыныптағы психологиялық көзқарасынжақсартуға, ата-аналардың психология-педагогикалық білімдерін жәнебаланың әдістемелік отбасысымен сөйлеу мәдениетін ұйымдастырушы.Сыныптың системамен бірге аудиториялық және аудиториядан тыс оқупроцесі ұйымдастырылады – деп сынып жетекшілерінің ролі және оларғақойылып отырған талаптар жоғары болып отыр.Бастауыш сынып мұғалімдерінің педагогикалық әрекетінің құрылымыжәне оны ұйымдастыру қызметі туралы О.С.Богданова[19], Ф.Н.Гоноболин[20],В.А.Кан-Клик[21], С.В.Кондратьев[22], В.М.Коротов[23], Н.В.Кузьмин[24],В.С.Кукушин[25] еңбектерінде қарастырылған. В.С.Кукушин педагог-мұғалім,сынып жетекшісі ұйымдастырушылық ( барлық педагогикалық аспектілер бойыншажұмыстар өткізу), тәрбиелік (жеке тұлғаны және ұжымды қалыптастыру),коммуникативтік (қарым-қатынасты ұйымдастыру), реттеушілік (барлықықпалдардымен келісу, тәрбие процесіне қатысушылардың арасында келісім,өзара әрекеті), жөндеу (жеке тұлғаны өзгерту), экологиялық (баланы жағымсызәсерден сақтау), әкімшілік (оқушылардың жеке ісіне құжат арнау)[25]. Соныңішінде И.П.Подласый пікірінше, ұйымдастырушылық қызметі көптегензерттеулерде балаларды белгілі жұмыстарға тарту, таңдалған мақсатқабалалармен ынтымақтастықта жету[18].Н.В.Кузьмин сынып жетекшісінің гностикалық, жобалау, құрастыру,ұйымдастырушылық, коммуникативтік функциональдық компонентін жүйелеген.Ұйымдастырушылық компоненті педагогтың өзінің әрекетін және оқушылардыңбелсенділігін ұйымдастырудағы біліктілігінің жүйесі деп анықтама берді.Барлық компонеттер бір-бірімен тығыз байланысты және бір-бірімен қиылыстаболады[24]. Мәселен, гностикалық компонент, яғни мұғалімнің білімі, өзініңпәні бойынша білімі ғана емес, педагогикалық коммуникация туралы,оқушылардың психологиялық ерекшелігі, өзін-өзі тану туралы білім жатады.Осы компонент пен ұйымдастырушылық компонент байланысты жүзеге асады.В.А.Кан-Калик психолог ғалым педагогтардың әрекеттерінің құрылымын 200компоненттен тұратындығын анықтап, педагогтың басты сапасы оқушыға тиімдіықпал етуді ұйымдастыра білу біліктілігі болуы керектігін көрсетеді [21].В.А.Сластинин, А.И.Щербаковтың мұғалімнің педагогикалық әрекетініңқұрылымын диагностикалық, бағдарлану-прогностикалық, құрастыру-жобалау,ұйымдастырушылық, ақпараттық-түсіндірмелі, коммуникативтік-ұмтылдыру,талдау-бағалау, зерттеушілік-шығармашылық әрекетерінің жүйесін құрды.Ұйымдастырушылық әрекеті оқушыларды белгіленген оқу-тәрбие жұмыстарынатарту, қызықтыратын форма беріп, оқушылар арасында міндеттерін бөлу жәнебелсенділігін ояту делінген[26]. Мектептегі сынып жетекшісінің әрекетерініңбелгілі ережелері бекітіліп, онда негізгі тәрбие қызметтері, тәрбиежұмыстарының бағыттары, міндеттері көрсетілген. И.Ф.Харламовтың жүйелеуібойынша, когнитивтік-диагностикалық, ұйымдастырушылық-ынталандырушы,біріктіруші-ұйымдастырушы, координирлік, жеке тұлғалық дамытушылыққызметтерін жіктеген. Ұйымдастырушылық-ұмтылдырушы қызметі оқушылардысыныптан тыс тәрбие жұмыстарының түрлері мен формаларына тарту[27]. Бұлжұмыстарға олардың қызығуын және белсенділігін туғызу. Сынып жетекшісіөзінің оқушыларын араластыруда мәжбүрліктен емес, алдында тұрған жұмыстыңмәнін, маңызын түсінетіндей, жұмыстың ұйымдастырылуына әрі сипат жәнебелгілі жаңалық енгізілуі керек. Дегенмен, мектептегі тәрбие жұмысын дұрысбағытта ұйымдастыру үшінде, оқушылардың дамуына диагностика қоя білуі,тәрбие жұмыстарының формасын, түрлерін жобалау-құрастыра алуы,коммуникативтік біліктілігі, білімі, дағдысы болуы қажет.Қазақстандық зерттеушілер Е.А.Дмитриенко[28], А.А.Аманжолова[29],Р.Р.Масырова[30], Б.Барсай[31], Н.М.Көшеров [32] І.А.Сарбасова[32],Қ.Н.Нағымжанова[33], Г.З.Сауытпаева[34] еңбектерінде болашақ бастауыш сыныпмұғалімдерін оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруға дайындаудың түрліаспектілерін негіздеген.А.А.Аманжолова, Н.М.Көшеров, І.А.Сарбасова бастауыш сынып мұғалімдерінэтнопедагогикалық материалдарын оқу-тәрбие процесінде пайдаланудың жолдарынзерттеген. Н.М. Көшербаев бастауыш сыныптағы тәрбие жұмыстарында халықтықтәжірибенің орнын, этнопедагогика материалдарын пайдаланудың мәнін айтакеле, оны оқу-тәрбие процесіне енгізуде және ұйымдастыруда арнаулыдайындықтың қажеттілігін көрсетіп, бастауыш сынып мұғалімдерін жоғары оқуорындарында этнопедагогикалық дайындау жүйесін, А.А.Аманжолова бастауышсынып оқушыларының адамгершілік-жыныстық тәрбиесіндегі қазақэтнопедагогикасы материалдарын пайдалана білуге болашақ мұғалімдердідайындаудың жолдарын ұсынған. І.А.Сарбасова бастауыш мектеп мұғалімдердіңбастауыш сыныптағы математиканы оқытуда қазақ этнопедагогикасын пайдалануғадайындығын қалыптастырудың әдістемесін тұжырымдаған. Л.Р.Аубакирова болашақмұғалімдерді жоғары оқу орнында ұйымдастырушылық әрекетке дайындаудыңжолдарын көрсетті.1983Ш.Х.Құрманғалиева, Р.Р.Масырова педагогикалық колледж жағдайындабастауыш сынып мұғалімдерін кәсіби дайындығын жетілдірудің дидактикалықнегіздерін, тұтастай педагогикалық процесте көрінуін қалыптастыру жолдарындайындады. Қазіргі таңда педагогикалық колледждерде зерттеу нәтижеріқолданыста болып, нәтижелерін көрсетуде.Зерттеуші ғалым Б.Барсай, Қ.М.Нағымжанова өзінің зерттеуінде бастауышсынып мұғалімінің өз бетінше кәсіптік білім алуымен шұғылдануының жәнеоқытудың қазіргі технологиясын қолдануға дайындығының үлгісін ұсынды. Оныңішінде ұйымдастырушылық дайындығын өзінің уақыты мен жұмысын жоспарлайбілу, қызмет жүйесін қайта құру, ақпараттық ізденістерін жүзеге асыра алуы,кітапханада жұмыстану, қажетті ғылыми материалдардың қазіргі заманғыклассификациясын түсініп, оргтехниканы, компьютерлік ақпараттарды пайдаланабілуі деп тұжырымдады.Қ.М.Нағымжанова бастауыш сынып мұғалімінің оқу-тәрбие процесіндегіинновациялық әрекетін қалыптастырудың педагогикалық шарттарын анықтаған.Оның ішінде бастауыш сыныптағы тәрбие жұмысында қолданылатын педагогикалықтехнологияларды жүйелеп және болашақ маманның жаңашылдық, шығармашылықәрекетін қалыптастыру формаларын, құралдарын негіздеген. Соңғы мәліметтербойынша қиын балалар және заңды бұзушылар бастауыш сыныптан көп кездесіпкеледі. Осы мәселеге байланысты жоғары оқу орындарында педагогика,психология, құқықтану пәндері жүргізіліп, онда болашақ мамандардың кішімектеп жасындағы балалардың құқық бұзуын алдын алуға дайындайды. Осымәселеге байланысты А.К.Садықованың бастауыш сынып оқушыларының құқықбұзушылығының алдын алуға мұғалімдерді дайындау деген зерттеу жұмысыжүргізіп, теориялық және практикалық жаңалықтары тәжірибеде қолданыста.Қазіргі психологиялық, педагогикалық еңбектерде педагогикалық әрекеткедайындығы жеке тұлғаның сенімдерінен, көзқарастары мен қарым-қатынастарынан, мотивтері мен сезімдерінен, өмірлік қағидаларынан, еріктікжәне зерделік қасиеттерінен, білім, білік, дағдыларынан тұратын жекетұлғалық сипатын білдіреді. Кейбір авторлар іс-әрекетке дайындықтыпсихологиялық түзіліс ретінде ғана емес, сонымен бірге адамныңпсихологиялық күйі ретінде қарастырады. М.И.Дьяченко, Л.А.Кандыбовичдайындық күй жеке тұлғаның нақ сол сәтте табысты әрекет ету мүмкіндіктерінпайдалануға бейімделуі...Сынып жетекшісінің басты міндеті ата-аналармен жұмыс болып табылады.Сонымен бастауыш сынып жетекшісінің ата-аналармен жұмыс формаларын мынадай1-суретті ұсынамыз. Баланың дамуында басты ролді отбасы атқарып, оныңнегізгі қызметі төмендегідей болады:– дене және эмоциональдық дамуын реттеу;– психологиялық дамуына ықпал ету;– ақыл-ой дамуына әсер ету;– баланы әлеуметтік нормалармен таныстыру;– құндылық қатынастарын қалыптастыру;– әлеуметтік қолдау.Осы қызметті атқара отырып, отбасы қарым-қатынасының климаты, отбасыныңөмір сүру тәртібі, әрекет мазмұны көрініс табады.1.2 Отбасы педагогикалық субъектісі және баланы тәрбиелеу ортасыОтбасы, мектеп пен балалар және жасөспірімдер бірлестіктері, көше,бұқаралық ақпарат құралдары бұлардың бәрі де тұлға дамуындағы қалыптастырушы ықпал жасайтын ерекше мұғалім тобын құрайды. Отбасы айтқанына көндіріп тәрбиелейді, мектеп оңтайлы қылық, дұрыс көзқарас қалыптастыруға ұмтылады, балалар мен жеткіншектер ұйымдары қарым-қатынас жүйелеріне ендіреді, ал көше болса, отбасы, мектеп, әрқилы бірлестік топтар бере алмағандардың орнын толтырады. Бала осы айтылған ұйымдардың өз өмірінде қайсысы басым болса, сонысын таңдайды, соның ықпал тәуелділігінде болады. Осы тәрбие тұлғаға ықпал жасаушы құрылымдардың өзара қатынастарымен бірлікте қарастырылады. Бала үшін отбасы ең алғашқыда аса белсенді тұлғалық қалыптасу көзі.Осыдан отбасында қабылданған көзқарастар, салт-дәстүрлер, ұстамдар, әрекет- қылық үлгілері тұлға микроэлементіне бастау беріп, оның барша өмірінің негізгі сипатын қалайды. Отбасы белгілі қызметтерде атқарады:– қайта өндіру (репродуктивті) – ұрпақ келтіру (тек жалғастыру тума әрекеті, перзенті болу, оларды өсіру және тәрбиелеу қажеттігі);– шаруашылық-экономикалық (орталық шаруашылық және қаржы пайдалану, еңбекке жарамсыздарға қамқорлық және оларды матераилды қамсыздандыру);– тәрбиелеу (отбасы, оның әрбір мүшесінің тұлғалық қалыптасуына жағдайлар жасау, отбасы ұжымының өз мүшелеріне жеке-дара ықпал жасап баруы, өмірлік тәжірибе, инабаттылық тәртіптері мен адамгершілік құндылықтарға баулу)– қарым-қатынас құру (коммуникативті – отбасы ішіндегі қатынас түзу, отбасының басқа адамдармен, отбасылармен, әлеуметтік топтармен байланысын ұйымдастыру);– қайта қалыпқа келу (рекреативті – бос уақыттарындағы демалыс іс-әрекеттерін ұйымдастыру, отбасы мүшелерінің күш қуатын, денсаулығын қайта тіктеу шараларын қамтамасыз ету).Отбасы тәрбиелік қызметтерінің іске асуы оның ұлттық ерекшеліктеріне, әлеуметтік-мәдени салт-дәстүрлеріне және ол енген қауымдастыққа тән талап-тәртіп ұстанымдарына байланысты. Тәрбиенің әлеуметтенуіне жетекшілік маңызға ие жалпыға бірдей жағдаяттар болады. Олар: туған күнінен бастап, балаға болатын үздіксіз де тұрақты ықпал, отбасындағы қырым-қатынастың туысқандық, сүйіспеншілік, сенім, өзара жауапкершілік, сезімдеріне негізделеуі, ұрпақ
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!