Материалдар / Қазақ тілі. Сөз және оның мғынасы. Синоним дегеніміз не? Жаңартылған бағдарлама.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ тілі. Сөз және оның мғынасы. Синоним дегеніміз не? Жаңартылған бағдарлама.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі. Сөз және оның мғынасы. Синоним дегеніміз не? Жаңартылған бағдарлама.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2018
1825
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақ тілі

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Дені саудың-жаны сау

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 2

Қатысқандар саны: 18

Қатыспағандар саны:0

Сабақ тақырыбы:

Сөз және оның мағынасы. Синоним дегеніміз не?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру

2.2.2.1* - синоним, антоним, омоним (сөздік қолдану) сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану

2.3.5.1 – жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен түзету

2.4.2.2 – көптік жалғауларын дұрыс қолдану

Сабақ мақсаттары

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийлері

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында

тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану, білу, түсіну,талқылау, анықтау, құрау, жазу.

Тілдік мақсат

Пәнге тән лексика мен терминология:

Синоним сөздер, гимнастика.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

  • Мағынасы бір-біріне жақын мағыналас сөздер,.

  • Рақат қой салқын су.

  • Бір! Екі! Үш! –деп

Қолды серме.


Құндылықтар-ды дарыту

Зайырлы қоғам және жоғары руханият.

Пәнаралық байланыстар

Музыка, қазақ тілі.

Бастапқы білім

Мағынасы бір-біріне жақын дыбысталуы әр басқа сөздер туралы түсініктері бар.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Жағымды көңіл күй туғызу.

2.Тақырыпқа кіріспе.

3. Мақсатты тұжырымдау.



4. Үй тапсырмасын тексеру.










5. Негізгі бөлім бойынша жұмыс.











Сабақтың ортасы

























Сабақтың соңы


Ұ) Ынтымақтастық ортасын құру.

«Ертеңгілік шеңбер»

Қайырлы күн, көздерім!

Ояндыңдар ма? (қабақтарын сипайды).
Қайырлы күн, құлақтарым!

Ояндыңдар ма? (құлақтарын сипайды).
Қайырлы күн, қолдарым!

Ояндыңдар ма? (қолдарымен шапалақтайды).
Қайырлы күн, аяқтарым!

Ояндыңдар ма? (аяқпен жерді тебу).
Қайырлы күн, мұғалім!

Мен ояндым!. (Күлімсіреп, мұғалімге қолдарын созады)

/оқушылар бір-бірін қолдарынан алып, жылы тілектер айтады/

Оқушының сыни ойлау дағдыларын дамыту, сабақтың тақырыбын анықтау.

-Мына сөздерге мағынасы ұқсайтын сөздер айтыңдаршы!

Әдемі-... , батыр-... , шалғай- ... , зәулім- ... .

12-жаттығу. Қарамен жазылған сөздерді салыстырып, мағынасының жуық екенін дәлелдеу.

Ереже: Тілімізде мағынасы жақын дыбысталуы басқа сөздер кездеседі: әдемі –сұлу, зәулім-биік.

Мұндай сөздерді синоним сөздер деп атайды.


Т. 13-жаттығу. «Жариялау» әдісі

(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 минут) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.

Өлеңді оқып мағынасын ашу. Синоним сөздерді табу.

Дескриптор:

* Өлеңнің тақырыбына қарап мағынасын болжайды.

* «Рақат қой салқын су»өлеңін оқып, мағынасын түсінеді.

* Салқын сөзінің синонимін табады.

Ұ. 14-жаттығу.

Ребусты шешу.

Алыс –шалғай.

Дескриптор:

* Ребусты шешеді.

* Алыс сөзінң синонимін табады.

Ө. 15 -жаттығу.

Синоним сөздерді жұптау.

әдемі

сұлу

қашық

шалғай

ер

батыр

биік

зәулім

аяз

суық


Ұ. 16-жаттығу.

«Гимнастика» өлеңін оқып, ондағы қимылдарды жасау.

Дескриптор:

* Гимнастиканың пайдасы туралы айтады.

* Күнделікті гимнастика жасаудыәдетке айналдырған пайдалы деп түсінеді.

Қ. «Шапалақ» әдісі



(МК) Кері байланыс.

Жұмысты орындауда не қиын, не жеңіл болды? Неліктен?

+ Мен ................ үйрендім.

-Маған .............. қиын.

Өз-өзін бағалау

Оқушылар өз жетістіктерін «Жетістік баспалдағына» стикерді таңдап, жапсыру арқылы бағалайды.














































































Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Оқушыларға синоним сөздермен қатар суға шомылу, гимнастика жасау пайдалы екендігін айтамын.

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


Бүгінгі сабақтан алған әсерін, жетістігін айтып, өзін-өзі бағалауға мүмкіндік беру.

Денсаулық және қауіпсіздік техника-сының сақталуы


Қауіпсіздік шаралары ескертіліп отырады.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Сабақ мақсаттары мен оқу міндеттері орындалды.

Сабақ өз дәрежесінде өтті. Жоспарланған саралау сабақ барысында өз нәтижесін берді. Синоним сөздердің мағынасын түсінді. Жаттығулардан дұрыс таба білді. Спорт денсаулыққа пайдалы екендігін түсінді.

Уақытты тиімді пайдаландым. Жоспарға өзгерту енгізбедім.





Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Мағынасы жақын сөздердің синоним деп аталатынын білді.

2: Спорт денсаулық негізі екендігі жөнінде қосымша мағлұматтар алды.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Мысалдар келтіру, сөйлемдерден синоним сөздерді табу.

2: Топтық жұмыстарда жаңа сабақты талдау жақсы нәтиже береді.

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Жалпы қателік сабақты тыңдамау. Жиі ескертіп отыру керек.














Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!