Материалдар / Қазақ тілі. Спорт жарысына қатысамын. Сөз құрамы. Түбір мен қосымша.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ тілі. Спорт жарысына қатысамын. Сөз құрамы. Түбір мен қосымша.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі. Спорт жарысына қатысамын. Сөз құрамы. Түбір мен қосымша.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2018
1851
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Менің туған өлкем.

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 2

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:0

Сабақ тақырыбы:

Сөз құрамы. Түбір мен қосымша.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

2.1.4.1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау

2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау

2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу

2.4.2.1 – мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату

Сабақ мақсаттары

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийлері

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында

тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану, білу, түсіну,талқылау, анықтау, құрау, жазу.

Тілдік мақсат

Пәнге тән лексика мен терминология: түбір, қосымша, палуандар, жарыс.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

* Сөздің мағыналы бөлігін түбір дейміз.

* Сөздің түбірге жалғанған бөлігін қосымша дейді.

*Спорттық жарысқа қатыстың ба?


Құндылықтар-ды дарыту

Зайырлы қоғам және жоғары руханият.

Пәнаралық байланыстар

Музыка, қазақ тілі.

Бастапқы білім

Сөз құрамы туралы 1сыныптан түсінігі бар.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Жағымды көңіл күй туғызу.

2.Тақырыпқа кіріспе.

3. Мақсатты тұжырымдау.



4. Үй тапсырмасын тексеру.











5. Негізгі бөлім бойынша жұмыс.









Сабақтың ортасы






Сабақтың соңы


Ынтымақтастық ортасын құру.

«Өзі туралы кластер» тренинг

Оқушылар танысу үшін өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос т.б

«Кім бәрін біледі?» әдісі бойынша өткенді қайталау

Жаңа тақырып бойынша жұмыс. Ұ. Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Кестедегі сөздерді оқы.

Сөздер

Түбір

Қосымша

Шаңғышы

Шаңғы

-шы

Апталық

Апта

-лық

Күні

Күн

Палуандар

Палуан

-дар

Дескриптор:

  • Кестеге қарап түбір мен қосымшаны ажыратады.

  • Түбір сөздің мағынасы бар екенін айтады.

  • Қосымша сөздің мағынасы жоқ екенін айтады.


«Жариялау» әдісі

(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.)

Кесте бойынша ережені салыстырады.

Ереже:

Сөздің одан әрі бөлінбейтін мағыналы бөлігін түбір немесе түбір сөз дейді.

Сөздің түбірге жалғанған бөлігін қосымша дейді.


«Шаңғы жарысында» мәтін тақырыбы бойынша оның мазмұнын болжау.

Мәтіндегі негізгі ойды анықтау.

Дескриптор:

  • Мәтіннің мазмұнын болжайды.

  • Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды.

  • «Рекорд» сөзінің мағынасын ашады.

  • Мәтіндегі қарамен берілген сөздерді түбір мен қосымшаға ажыратады.

Ө.34-жаттығу.

Өлеңді көшіріп жазу. Қарамен жазылған сөздердің түбір мен қосымшасын ажырату.

Маңдай-дан, шаңғы-м, қырат-тан.

«Шеңбердегі сөйлем» әдісі.

Ребусты шешіп, шешуіндегі сөзге әңгіме құрайды.

Дескриптор:

А) Ребустың шешуі «Намыс» сөзі екенін айтады.

В) Намыс сөзіне байланысты әңгіме құрастырады.

Қ. «Шапалақ» әдісі

Ұ. 37-жаттығу.

Хабарландыру бойынша тапсырманы орындайды.

Рефлексиялық-бағалау кезеңі

«Екі тілек, бір ұсыныс» стратегиясы арқылы бір-бірінің жұмысын бағалайды. Орындаған жұмыстарының екі жақсы жағы мен бір кемшілігіне ұсыныс білдіру арқылы өз іс-әрекеттеріне кері байланыс жасайды.












































Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Қабілеті жоғары оқушылардан әңгіме құрастыруда жақсы сөйлемдер құрастыруды талап етемін.

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


Бүгінгі сабақтан алған әсерін, жетістігін айтып, өзін-өзі бағалауға мүмкіндік беру.

Денсаулық және қауіпсіздік техника-сының сақталуы


Қауіпсіздік шаралары ескертіліп отырады.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Сабақ мақсаттары мен оқу міндеттері орындалды.

Сабақ өз дәрежесінде өтті. Жоспарланған саралау сабақ барысында өз нәтижесін берді. Түбір мен қосымша туралы мағлұмат алды.

Шаңғы- спорттық ойындардың түрі екенін білді.

Уақытты тиімді пайдаландым. Жоспарға өзгерту енгізбедім.





Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Түбір мен қосымша туралы ережені түсінді.

2: Әңгіме құрастыруды топтық жұмыстар арқылы жақсы орындады.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Түбір мен қосымшаға мысалдар жасатып отыру.

2: Топтық жұмыстарда әңгіме құрастыру жақсы нәтиже береді.

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Жекелеген оқушылар үшін карточкалар пайдаланған тиімді..














Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!