Ынтымақтастық ортасын
құру.
«Өзі туралы
кластер» тренинг
Оқушылар танысу үшін
өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың
ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге
өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы:
Жанұяның еркесі, адал дос
т.б
«Кім бәрін
біледі?» әдісі бойынша өткенді
қайталау
Жаңа тақырып
бойынша жұмыс. Ұ. Оқушылар оқулықтағы негізгі
тақырыппен танысады.
Кестедегі
сөздерді оқы.
Сөздер
|
Түбір
|
Қосымша
|
Шаңғышы
|
Шаңғы
|
-шы
|
Апталық
|
Апта
|
-лық
|
Күні
|
Күн
|
-і
|
Палуандар
|
Палуан
|
-дар
|
Дескриптор:
-
Кестеге қарап түбір мен қосымшаны
ажыратады.
-
Түбір сөздің мағынасы бар екенін
айтады.
-
Қосымша сөздің мағынасы жоқ екенін
айтады.
«Жариялау» әдісі
(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау
керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину)
басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын
жеткізеді.)
Кесте бойынша
ережені салыстырады.
Ереже:
Сөздің одан әрі
бөлінбейтін мағыналы бөлігін түбір немесе
түбір
сөз дейді.
Сөздің түбірге
жалғанған бөлігін қосымша дейді.
«Шаңғы
жарысында» мәтін тақырыбы бойынша оның
мазмұнын болжау.
Мәтіндегі негізгі
ойды анықтау.
Дескриптор:
-
Мәтіннің мазмұнын
болжайды.
-
Мәтіндегі негізгі
ойды анықтайды.
-
«Рекорд» сөзінің
мағынасын ашады.
-
Мәтіндегі қарамен
берілген сөздерді түбір мен қосымшаға
ажыратады.
Ө.34-жаттығу.
Өлеңді көшіріп
жазу. Қарамен жазылған сөздердің түбір мен қосымшасын
ажырату.
Маңдай-дан,
шаңғы-м, қырат-тан.
«Шеңбердегі
сөйлем» әдісі.
Ребусты шешіп,
шешуіндегі сөзге әңгіме
құрайды.
Дескриптор:
А) Ребустың
шешуі «Намыс» сөзі екенін
айтады.
В) Намыс сөзіне
байланысты әңгіме
құрастырады.
Қ.
«Шапалақ» әдісі
Ұ.
37-жаттығу.
Хабарландыру
бойынша тапсырманы
орындайды.
Рефлексиялық-бағалау
кезеңі
«Екі тілек, бір
ұсыныс» стратегиясы арқылы бір-бірінің
жұмысын бағалайды. Орындаған жұмыстарының екі жақсы жағы мен бір
кемшілігіне ұсыныс білдіру арқылы өз іс-әрекеттеріне кері байланыс
жасайды.
|