Материалдар / Қазақ тілі. Спорт туралы жазамын. Жұрнақ пен жалғау. Жаңартылған бағдарлама.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ тілі. Спорт туралы жазамын. Жұрнақ пен жалғау. Жаңартылған бағдарлама.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі. Спорт туралы жазамын. Жұрнақ пен жалғау. Жаңартылған бағдарлама.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2018
700
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Дені саудың-жаны сау.

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 2

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:0

Сабақ тақырыбы:

Спорт туралы жазамын. Жұрнақ пен жалғау.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

2.1.4.1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау

2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау

2.3.5.1 – жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен түзету

2.4.2.1 – мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату

Сабақ мақсаттары

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийлері

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында

тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану, білу, түсіну,талқылау, анықтау, құрау, жазу.

Тілдік мақсат

Пәнге тән лексика мен терминология: жұрнақ, жалғау.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

  • Жалқаулықты жуытпа.

  • Жұрнақ пен жалғаудың айырмашылығы.


Құндылықтар-ды дарыту

Зайырлы қоғам және жоғары руханият.

Пәнаралық байланыстар

Музыка, қазақ тілі.

Бастапқы білім

Сөздерге қосымша жалғану арқылы сөйлемдердің байланысатынын біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Жағымды көңіл күй туғызу.

2.Тақырыпқа кіріспе.

3. Мақсатты тұжырымдау.



4. Үй тапсырмасын тексеру.











5. Негізгі бөлім бойынша жұмыс.









Сабақтың ортасы












Сабақтың соңы


Ұ. Ұйымдастыру кезеңі 2 минут.

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Топтарға бөлу. Үш түрлі түс ұсыну. Оқушылар таңдаған түстерге

сай топтарға бөлінеді. Әр түстің соңында сөздер берілген. Осы сөздерді байланыстырып, бір сөйлем құрау.
І тапсырма

«Сұрақ қорабы»  әдісі

-Сіздердің алдыңызда қорап тұр. Сол қорапшадан билет суыруларыңыз қажет. Ол билеттерде

жазылған сұрақтарға жауап беру.

1. Дәрігердің, жазушыға сөздеріндегі қосымшаларды атап көрсет.

Дескриптор:

* Оқушылар сөздерді талдайды.

* Түбір мен қосымшаларды айырады.

Қ. «Шапалақ» әдісі

Ұ. Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Жұрнақ пен жалғау.

Сурет бойынша мәтін құрастырады.

Ереже:

Қосымша жұрнақ, жалғау болып екіге бөлінеді.

Сөз мағынасын өзгертетін қосымшаны жұрнақ дейді.

Сөз бен сөзді байланыстыратын қосымшаны жалғау дейді.

ІІ тапсырма. Т. «Ойлан- жұптас- пікірлес»

63-жаттығу.

Мектептегі жарысқа байланысты әңгімелеу.

Дескриптор:

  • Әңгіме құрастырады.

  • Сынптағы секіру мен жүгіруге қатысатын балалар болса аттарын әңгімеге қосады.

  • Сол туралы өз ойларын білдіреді.


Т.  «Жариялау» әдісі 21-жаттығу.

(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 минут) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.

Өлеңмен жұмыс жасайды.

Дескриптор:

  • Өлеңді мәнерлеп оқиды.

  • Өлеңнің не туралы екенін түсінеді.

  • Жалқаулыққа байланысты мақал айтады.

  • Жалқаулық туралы ойларын айтады.

Қ. «Шапалақ» әдісі


Дәптермен жұмыс. Өздік жұмысы.

Ө. ІІІ тапсырма

1. Мақалды жатқа жазу.

Өнерлі жігіт өрде озар,

Өнерсіз жігіт жер соғар.

Дескриптор:

*Жұрнақ жалғанған сөзді табады.

*Мақалды көркемдеп жатқа жазады.

Қ. «Шапалақ» әдісі

қызыл

сары

көк







Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Жұптық жұмыстар арқылы күшті оқушы әлсіз оқушыға көмек көрсететіндей етіп ұйымдастырамын. Әр оқушыға қажеттілігіне қарай көмек көрсетемін.


Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


  • Оқушылардың қорыту кезеңіндегі белсенділігін бағалаймын.

  • Кері байланыс арқылы оқушылардың әрқайсысына қолдау көрсетіледі.

  • Оқушылар рефлексиясының нәтижесі талданады.

Денсаулық және қауіпсіздік техника-сының сақталуы


Қауіпсіздік шаралары ескертіліп отырады.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Сабақ мақсаттары мен оқу міндеттері орындалды.

Сабақ өз дәрежесінде өтті. Жоспарланған саралау сабақ барысында өз нәтижесін берді.

Уақытты тиімді пайдаландым. Жоспарға өзгерту енгізбедім.





Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Жұрнақ пен жалғаудың айырмашылығын түсінді.

2: Мысалдар келтіріп , сөйлемдер жасады.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Спорт туралы қызықты әңгіме сергітеді.

2: Еркін ойға мүмкіндік жасау.

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

  • Жекелеген оқушыға тіке сұрақтар беріп отыру керек.














Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!