Материалдар / Қазақ тілі "Сұраулы сөйлем" 2- сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ тілі "Сұраулы сөйлем" 2- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақта топтық, жұптық жұмыс бар. Әр тапсырмадан кейін кері байланыс бар. Жаңартылған білім бойынша өткізілген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
417
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбы:

Мектептегі тәртіп ережелерін қарастырамын.

Сұраулы сөйлем.

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің есімі:


СЫНЫП: 2

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар: 0

Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу

2.3.7.1.- Сөйлем түрлерінің айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қолдану

2.2.3.1. -Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауа беру

2.1.2.1. - Мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.

Кейбір оқушылар:

  • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі,тарих.

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде

жоспарланған жаттығулармен қатар,

ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы 5 минут


Топқа бөлу 2 минут

Кәмпиттің түсіне сәйкес топқа бөлу

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Көрші»

Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау.

Нұсқаулық:

Көршіңді оң жақтан құшақта,

Көршіңді сол жақтан құшақта.

Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,

Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,

Бүгінгі тренинг барысы,

Біз үлкен отбасы.

3 түрлі кәмпиттер




(Көршілер қи-мыл – қозғалыс-тар арқылы жаттығуды жасайды)

Ортасы 20 минут

Білу және түсіну 10 минут

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Дәптермен жұмыс.

38. Мәтіннің басын және соңғы бөлігін оқы.

Қолдану 8 минут Постер жасату.

Жалпыға арналған тапсырма:

Мәтін не туралы?

Оның негізгі ойы неде?

Аянды далаға кім шақырды?

Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге түсіреді

39- жаттығу Мәтінді түсініп оқиды. Хабарлы сөйлем мен сұ-раулы сөйлемнің оқылу ырғағын салыстырады. Ой қорытын-дысын жасайды.

«Жетістік басалдағы» рефлексиясымен тапсырмаларды қандай деңгейде меңгергенін басалдақтан көрсетеді.

40-жаттығу Жұптық жұмыс.

«Интервью» стратегиясы бойынша жұбымен бірлесіп, оқулық-та берілген сұрақтар негізінде диалог құрайды. Жұмыстарын топта жариялайды.

«Менің сөзім» стратегиясы ұжыммен жұмыс түрінде ұйымдас-тырылады. Оқушылардың жұптық жұмысын қорытындылап, сабаққа рефлексия жасайды. Айтып болған соң, басқа бір оқу-шының атын атайды. Сөзді сол оқушы жалғастырып, сабаққа рефлексия жасайды. Барлық оқушы сабақты қорытындылауға осы ретпен қатысады.


«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі.

Постер жасату.

Оқушылар өз ойларын постерге жазып оқып береді.

Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті «Қыдырып қайтайық»


Видео

жазбадағы би

Аяқталуы 20 минут

Синтез

41-жаттығу Оқушылардың назары сюжетті суреттерге аудары-лады. Сұрақтарды бір-біріне қойып, жауап алады.

«Бағдаршам» әдісі арқылы бір-бірінің жұмысын бағалайды.

Дәптердегі шығармашылық тапсырма орындатылады. Сұрақтардың жауаптарын толықтырып жазып, қандай сөйлем шыққанын анықтайды. Талдау жасайды. Өз ойымен бөліседі.



«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі

Үйге тапсырма:42,93-бетте.

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз?



Сіз қабілеті жоға-ры оқушыларға тапсырманы күрде-лендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау – Сабақтан игерген білімдері-не рефлексия жасату мақсатында жұ-мыс дәптеріндегі «Өз жұмысыңды баға-ла» тапсырмасы орындатылады.


Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!