Материалдар / Қазақ тілі. Түбір мен қосымша. Менің інім. Жаңартылған бағдарлама.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ тілі. Түбір мен қосымша. Менің інім. Жаңартылған бағдарлама.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі. Түбір мен қосымша. Менің інім. Жаңартылған бағдарлама.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2018
2453
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақ тілі

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Дені саудың- жаны сау

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 2

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:0

Сабақ тақырыбы:

Түбір мен қосымша. Менің інім.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау

2.2.5.1 - дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу

2.3.5.1 – жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен түзету

2.4.2.1 – мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату

Сабақ мақсаттары

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийлері

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында

тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану, білу, түсіну,талқылау, анықтау, құрау, жазу.

Тілдік мақсат

Пәнге тән лексика мен терминология:

Компьютер, футбол командасы.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

  • Компьютердің пайдасы мен зияны қандай?

  • Дойбы ойынын ойнай аласың ба?


Құндылықтар-ды дарыту

Зайырлы қоғам және жоғары руханият.

Пәнаралық байланыстар

Музыка, қазақ тілі.

Бастапқы білім

Компьютер ойынының пайдасы мен зиянын біледі..

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Жағымды көңіл күй туғызу.

2.Тақырыпқа кіріспе.

3. Мақсатты тұжырымдау.



4. Үй тапсырмасын тексеру.










5. Негізгі бөлім бойынша жұмыс.











Сабақтың ортасы

























Сабақтың соңы


(Ұ) Ынтымақтастық ортасын құру.

«Кім бәрін біледі?» әдісі бойынша өткенді қайталау.

  1. Антоним дегеніміз не?

  2. Омоним дегеніміз не?

  3. Синоним дегеніміз не?

  4. Түбір деген не?

  5. Қосымша деген не?

Оқушының сыни ойлау дағдыларын дамыту, жаңа сабаққа ену.

Т.43-жаттығу. Мәтінмен жұмыс

-іштей оқу

-тізбектей оқу

Мәтінді түсініп, ат қою.

Компьютерлік ойындардың білетін түрлерін айту.

Дескриптор:

* Мәтін мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ қояды.

* Мәтінге ат қояды.

* «Компьютердің зияны мен пайдасы»тақырыбында әңгімелеседі.

Ж. 44-жаттығу.

1. Атқа мініп, шомылуға бардым.

2. Парашютпен секіріп, доппен ойнадым.


Дескриптор:

  • Суреттегі зат атауларына қосымша қосып сөйлем жасайды.

  • Екінші бағандағы сөйлемдермен байланыстырып жазады.

Қ. «Шапалақ»әдісі

Ұ. 45-жаттығу. «Ойлан, тап»

Жүгіру жарысына Әсет, Марат, Талғат, үш орынды алды. Марат екінші орын алмаса, ал Талғат үшінші орын алмаса, кім қандайорын алды?

Дескриптор:

* Оқушылар бірігіп талқылайды.

* Шешуін табады7

ҮТ. 46-жаттығу.

(МК) Кері байланыс.

Жұмысты орындауда не қиын, не жеңіл болды? Неліктен?

+ Мен ................ үйрендім.

-Маған .............. қиын.

Өз-өзін бағалау

Оқушылар өз жетістіктерін «Жетістік баспалдағына» стикерді таңдап, жапсыру арқылы бағалайды.
































































Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Қабілеті жоғары оқушылардан әңгіме құрастыруда жақсы сөйлемдер құрастыруды талап етемін.

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


Бүгінгі сабақтан алған әсерін, жетістігін айтып, өзін-өзі бағалауға мүмкіндік беру.

Денсаулық және қауіпсіздік техника-сының сақталуы


Қауіпсіздік шаралары ескертіліп отырады.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Сабақ мақсаттары мен оқу міндеттері орындалды.

Сабақ өз дәрежесінде өтті. Жоспарланған саралау сабақ барысында өз нәтижесін берді. Түбір мен қосымшаға байланысты жаттығулар жасады. Компьютердің пайдасы мен зияны туралы пікірлерін ортаға салды.

Уақытты тиімді пайдаландым. Жоспарға өзгерту енгізбедім.





Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Әр сөздің мағынасы болатынын білді.

2: Компьютердің зияны мен пайдасына әңгіме құрастыра білді.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Көрнекіліктер.

2: Топтық жұмыстарда жаңа сабақты талдау жақсы нәтиже береді.

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Жалпы қателік сабақты тыңдамау. Жиі ескертіп отыру керек.




















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!