Материалдар / Қазақ тілі. Түбір мен қосымша. Шынықсаң, шымыр боларсың. Жаңартылған бағдарлама.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ тілі. Түбір мен қосымша. Шынықсаң, шымыр боларсың. Жаңартылған бағдарлама.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі. Түбір мен қосымша. Шынықсаң, шымыр боларсың. Жаңартылған бағдарлама.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2018
1601
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Дені саудың-жаны сау.

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 2

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:0

Сабақ тақырыбы:

Түбір мен қосымша. Шынықсаң шымыр боласың.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау

Сабақ мақсаттары

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийлері

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында

тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану, білу, түсіну,талқылау, анықтау, құрау, жазу.

Тілдік мақсат

Пәнге тән лексика мен терминология: қысқы ойындар, шайба.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Мәнерлеп сырғанау деген не?

Шынықсаң, шымыр боларсың.


Құндылықтар-ды дарыту

Зайырлы қоғам және жоғары руханият.

Пәнаралық байланыстар

Музыка, қазақ тілі.

Бастапқы білім

Қайталау тақырыптары екенін біледі..

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Жағымды көңіл күй туғызу.

2.Тақырыпқа кіріспе.

3. Мақсатты тұжырымдау.



4. Үй тапсырмасын тексеру.











5. Негізгі бөлім бойынша жұмыс.









Сабақтың ортасы



Дереккөз
































Сабақтың соңы


Ұ. Ұйымдастыру кезеңі 2 минут.

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Топтарға бөлу. Үш түрлі түс ұсыну. Оқушылар таңдаған түстерге

сай топтарға бөлінеді. Әр түстің соңында сөздер берілген. Осы сөздерді байланыстырып, бір сөйлем құрау.
І тапсырма Ұ.

«Сұрақ қорабы»  әдісі

-Сіздердің алдыңызда қорап тұр. Сол қорапшадан билет суыруларыңыз қажет. Ол билеттерде

жазылған сұрақтарға жауап беру.

Мәнерлеп сырғанау дегеніміз не?

Қысқы ойын түрлеріне қатысқан қазақстандық қандай ойыншыларды білесің?

Қандай қыстық ойын ұнайды?

Дескриптор:

* Сурет бойынша қыстық ойындарға байланысты әңгіме құрайды..

* Қыстық ойындардан жүлдегер атанған қазақстандық спортшылар туралы айтады.

*Мәнерлеп сырғанау туралы білгендерін ортаға салады.

Қ. «Шапалақ» әдісі

Қосымша ақпарат.

Қысқы Олимпи́ада ойындары — Халықаралық олимпиада комитетінің эгидасымен, 4 жылда бір рет өтетін қысқы спорт түрлерінен орасан зор халықаралық жарыстар. Ойындар 1924 жылы жазғы Ойындарға қосымша ретінде өткізлген. Қысқы олимпиялық ойындар, қысқы олимпиялық ойындар өткізу жөнінде көптеген әңгіме болып жүретін. Халықаралық олимпиялық комитет бұл мәселені 1922 ж. күн тәртібіне қойды. Қысқы Олимпиада өткізу Олимпиялық ойындардың өрісін кеңейтіп, оның халықаралық деңгейдегі беделін арттыра түседі деген тоқтамға келді.


Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

ІІ тапсырма. Т. «Ойлан- жұптас- пікірлес»

53-жаттығу. «Шынықсаң, шымыр боласың»өлеңі

Өлеңнің тақырыбына қарап, мазмұнын айтады.

Қарамен жазылған сөздердің түбірі мен қосымшасын ажыратады.

55-жаттығу. Т.

ш

ң

ғ

а

ы






а

қ

й

қ

ы






ә

г

й

б

е






ж

ы

с

р

а






Дескриптор:

Торкөздердің ішіндегі әріптерден сөз(шаңғы, қайқы, бәйге, жарыс) құрастырады.

Келесі торкөзге жазады.

Қ. «Шапалақ» әдісі


Ө. ІІІ тапсырма

56-жаттығу. Жаңылтпашты жатқа жазу.

Ескекті Есен, Естен еседі,

Ескекшілер Есен, Естен ескекті еседі.

Дескриптор:

* Қарамен жазылған сөздердің түбірі мен қосымшасын ажыратады.

Қ. «Шапалақ» әдісі

қызыл

сары

көк







Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Жұптық жұмыстар арқылы күшті оқушы әлсіз оқушыға көмек көрсететіндей етіп ұйымдастырамын. Әр оқушыға қажеттілігіне қарай көмек көрсетемін.


Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


Оқушылардың қорыту кезеңіндегі белсенділігін бағалаймын.

Кері байланыс арқылы оқушылардың әрқайсысына қолдау көрсетіледі.

Оқушылар рефлексиясының нәтижесі талданады.

Денсаулық және қауіпсіздік техника-сының сақталуы


Қауіпсіздік шаралары ескертіліп отырады.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Сабақ мақсаттары мен оқу міндеттері орындалды.

Сабақ өз дәрежесінде өтті. Жоспарланған саралау сабақ барысында өз нәтижесін берді. Қысқы спорттық ойындар туралы дереккөздермен және оқушы пікірлерімен әңгіме құастырдық.

Қазақстандық жүлдегшерлерден мысалдар келтірдік.

Уақытты тиімді пайдаландым. Жоспарға өзгерту енгізбедім.





Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Сурет бойынша әңгіме.

2: Спорттық ойындар туралы пікірлерін айтты.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Дереккөздерді пайдалану.

2: Түбір мен қосымшаға байланысты жаттығуларды үнемі орындатып отыру.

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Жекелеген оқушыға оқшаулануға жол бермедім.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!