Ұ. Ұйымдастыру кезеңі 2 минут.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру:
Топтарға бөлу. Үш түрлі түс
ұсыну. Оқушылар
таңдаған түстерге
сай топтарға бөлінеді. Әр түстің
соңында сөздер берілген. Осы сөздерді байланыстырып, бір сөйлем
құрау. І тапсырма
Ұ.
«Сұрақ
қорабы» әдісі
-Сіздердің
алдыңызда қорап тұр. Сол қорапшадан
билет суыруларыңыз қажет. Ол билеттерде
жазылған
сұрақтарға жауап беру.
Мәнерлеп сырғанау
дегеніміз не?
Қысқы ойын
түрлеріне қатысқан қазақстандық қандай ойыншыларды
білесің?
Қандай қыстық
ойын ұнайды?
Дескриптор:
* Сурет бойынша
қыстық ойындарға байланысты әңгіме
құрайды..
* Қыстық
ойындардан жүлдегер атанған қазақстандық спортшылар туралы
айтады.
*Мәнерлеп
сырғанау туралы білгендерін ортаға
салады.
Қ.
«Шапалақ» әдісі
Қосымша
ақпарат.
Қысқы Олимпи́ада
ойындары — Халықаралық олимпиада
комитетінің эгидасымен, 4 жылда бір рет өтетін қысқы спорт түрлерінен
орасан зор халықаралық жарыстар. Ойындар 1924 жылы жазғы
Ойындарға қосымша ретінде
өткізлген. Қысқы олимпиялық
ойындар,
қысқы олимпиялық ойындар өткізу жөнінде көптеген әңгіме болып
жүретін. Халықаралық олимпиялық комитет бұл
мәселені 1922 ж. күн тәртібіне қойды. Қысқы Олимпиада
өткізу Олимпиялық ойындардың өрісін кеңейтіп, оның халықаралық
деңгейдегі беделін арттыра түседі деген тоқтамға
келді.
Оқушылар
оқулықтағы негізгі тақырыппен
танысады.
ІІ
тапсырма. Т. «Ойлан- жұптас-
пікірлес»
53-жаттығу. «Шынықсаң, шымыр
боласың»өлеңі
Өлеңнің
тақырыбына қарап, мазмұнын
айтады.
Қарамен жазылған
сөздердің түбірі мен қосымшасын
ажыратады.
55-жаттығу.
Т.
ш
|
ң
|
ғ
|
а
|
ы
|
|
|
|
|
|
а
|
қ
|
й
|
қ
|
ы
|
|
|
|
|
|
ә
|
г
|
й
|
б
|
е
|
|
|
|
|
|
ж
|
ы
|
с
|
р
|
а
|
|
|
|
|
|
Дескриптор:
Торкөздердің
ішіндегі әріптерден сөз(шаңғы, қайқы, бәйге, жарыс)
құрастырады.
Келесі торкөзге
жазады.
Қ.
«Шапалақ» әдісі
Ө. ІІІ
тапсырма
56-жаттығу.
Жаңылтпашты жатқа жазу.
Ескекті Есен, Естен
еседі,
Ескекшілер Есен, Естен ескекті
еседі.
Дескриптор:
* Қарамен
жазылған сөздердің түбірі мен қосымшасын
ажыратады.
Қ.
«Шапалақ» әдісі
|