Материалдар / «Қазақ тілін латын әліпбиінде оқытуда оқылым дағдыларын дамыту жұмыстарының тиімділігі

«Қазақ тілін латын әліпбиінде оқытуда оқылым дағдыларын дамыту жұмыстарының тиімділігі

Материал туралы қысқаша түсінік
«Қазақ тілін латын әліпбиінде оқытуда оқылым дағдыларын дамыту жұмыстарының тиімділігі туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2020
341
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Page 1

LOGO




Коучинг тақырыбы:
«Қазақ тілін латын әліпбиінде
оқытуда оқылым дағдыларын
дамыту жұмыстарының
тиімділігі»
Рахимова Эльмира Ерсалимовна
«Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің №1 мектеп-лицейі» ММ


Page 2

Оқылым – негізгі коммуникативтік
дағдылардың бірі.
«Қазақ тілі» пәні бойынша оқылым
дағдысын қалыптастыру және дамыту
мұғалімнің шығармашылық шеберлігін
талап етеді. Өйткені мұғалім оқушыны
үйреншікті әліпбиінен латын әліпбиінде
үйрету керек. Сондықтан да сабақта
оқушыларды белсенді оқылымға
бағыттау – күрделі де қызықты үдеріс.


Page 3

Оқушылардың оқылым дағдыларын
дамытуға ықпал ететін тапсырма
үлгілері
- көз жүгірте, шолу жасай отырып оқу;
- мәтіннің тақырыбы мен бастапқы
бөлігіне сүйене отырып, оқиғаның
дамуын болжау;
- мәтіннің негізгі ойы мен бөліктерін
анықтай отырып оқу;
- «ақпаратты табу үшін оқу, қызығып
оқу және өз көзқарасын айту үшін оқу,
мәтінге ауызша және жазбаша шолу
жасау;


Page 4

Оқылым стратегиялары

«Жылдам кездесу», «Ойланыңыз,жұптасыңыз,
бөлісіңіз», «Піспеген модель», «Белсенді түрде
модельдеу», «Стоп кадр», «Кітап оқу кезіндегі
саяхат», «Ақпараттағы олқылықтар», «Сен білесің
бе?», «Графикалық органайзерлер», «Жалғыз құты»,
«Қос құты», «Венн», «Уақыт диаграммасы» (уақыт
сызығы),«Оқиға картасы»(Тарих картасы), «Торлы
диаграмма» (Радиальді диаграмма), «Себеп
салдарлы диаграмма» (Балық сүйегі немесе
Фишбоун), « Тоғыз гауһар», «Таңда да, таста».


Page 5

1-тапсырма :
Oqytý maqsaty:
mátinniń qurylymdyq bólikterin ajyratý.
1. Mátinderdi oqyp shyǵyp, olarǵa taqyryp qoıyńyz.
A _____________________________________________
Amerıkanyń ataqty dıetology, nevropatolog Djonn Boýden
densaýlyqqa eń paıdaly 12 taǵam túrin anyqtady.
Boýdenniń aıtýynsha, ol adamdy júz jasqa jetkizetin taǵamdardyń
tizimin jasaǵan. Sonymen, densaýlyqty keselden qorǵaıtyn
ónimder mynalar: jıdekter, asburshaq,
jańǵaq,aımaǵyalynbaǵansıyrsúti,maılybalyq,maleti,jumyrtqa,
oramjapyraq, alma, sarymsaq pen pıaz, anar jáne kók shaı.


Page 6

Á _____________________________________________
Qazaq halqy asty joǵary baǵalap, qadirleı bilgen.
Sondyqtan qazaqtar adam qajettilikteriniń ishinde taǵamdy
joǵary qoıǵan. Mal sharýashylyǵymen aınalysqan
atababamyzdyń negizgi asy – et pen sút bolǵan. Sıyr, qoı
sútterinen qurt, kilegeı, qaımaq, irimshik, sary maı taǵy
da basqa taǵamdar ázirlegen. Basqa taǵamdarǵa qaraǵanda
súttiń alatyn orny erekshe.


Page 7

B ______________________________________________
Alma shyryny – qan tamyrlary júıesine oń áserin
tıgizetin temirge óte baı shyryn. Bul qarapaıym sýsyn tipti uzaq
jyldar boıy temeki shegetin adamdardyń ókpesiniń jumysyn
jaqsartyp, tynys alýyna jaqsy áser etedi. Quramy
S vıtamıni men organıkalyq qyshqyldarǵa óte baı. Sonyń
nátıjesinde ol az kalorıalyq qasıet kórsetip, artyq salmaq
tastaımyn degen adamdardyń aıyrylmas dosyna aınalǵan


Page 8


2. Tómendegi taqyryptardy abzastarmen
sáıkestendirińiz (ekeýi artyq).

Umyt bolyp bara jatqan taǵamdar
Paıdaly shyryn
Ulttyq taǵam túrleri men paıdasy
As – qurmet, as – myrzalyq
Densaýlyqqa paıdaly taǵamdar


Page 9

Shańyraq
Qazaqtyń ómirinde shańyraqtyń mańyzy zor.
Ol atadan balaǵa muraǵa qaldyrylyp otyrǵan.
Shańyraq arqyly urpaqtan urpaqqa ata-babalar ....,
kúshi jalǵasady desedi.
Shańyraq –úı, áýlet maǵynasynda da
paıdalanylady. Áýlet dástúri boıynsha uldar ákeniń
úıinen bólinip, jeke shańyraq .... bolyp qalady.
Ákesi men sheshesin ....... ul asyraıdy.
Egerde kıiz úıdiń basqa bólshekteri tozsa, olardy
jańalaıdy, al shańyraqty saqtaıdy. Oshaq tútininen
ol qaraıady, sondyqtan ony «qara shańyraq» dep
ataıdy.


Page 10

1.Kóp núkteniń ornyna qaı sóz qoıylady? /3 -
sóılemde/
A) Rýhy V) minezi S) dástúri D) salty
2. Kóp núkteniń ornyna qaı sóz qoıylady? /5 -
sóılemde/
A) aǵasy V) ıesi S) atasy D) anasy
3. Kóp núkteniń ornyna qaı sóz qoıylady? /6 -
sóılemde/
A) Úlken V) ortanshy S) kenje D) aqyldy
4. «Qara shańyraq» uǵymy neni bildiredi?
A)jańa úı V)úlken úı S)eski úı D)ata-ananyń úıi


Page 11

Dúnıe júzinde ósetin eń bıik sýbtropıka
ósimdikteriniń biri – evkalıpt aǵashy. Onyń
bıiktigi 150 metrden asady. Jýandyǵy 30
metrge jetedi. Onyń shyqqan jeri - Avstralıa.
Ol óte tez ósedi.
1. Mátindegi oqıǵalar tizbeginen qaısysy
sáıkes?
1. Sıpattama A) 2,1,4,3
2. Aǵashtyń bıiktigi V) 3,4,1,2
3. Jýandyǵy S) 4,2,3,1
4. Shyqqan jeri D) 1,2,3,4


Page 12

.... – bıeniń ashyǵan súti. Ony ashytyp,
baptaý kúrdeli proses. Qazaqtar ony
kóbinese jylqy terisinen jasalǵan sabada,
torsyqta ashytady. Onyń sapasy ydysyna
baılanysty. Sabany 10-15 kúnde bosatyp,
keptirip, tobylǵy tútinine ystap alǵan jón.
2. Áńgime ne týraly?
A) aıran
V) shubat
S) qymyz
D) ashyǵan sút


Page 13


Page 14

Жобалық жұмыс:


Page 15


Page 16

Суретпен жұмыс:


Page 17


Page 18


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ