Материалдар / Қазақ тілінен 3 - сыныпқа арналған деңгейлік тапсырмалар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ тілінен 3 - сыныпқа арналған деңгейлік тапсырмалар

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып білім алушыларына арналған материал.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2019
19270
70 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады






Қазақ тілінен 3 - сыныпқа арналған

деңгейлік тапсырмала



Түсініктеме.


Оқу үрдісін технологиялау қажеттілігіне байланысты мектеп тәжірибесіне әр түрлі педагогикалық оқу технологиялары енгізілуде. Басты орынды профессор Ж.А. Қараевпен әзірленген деңгейлік саралау және жекелеу тәсіліне негізделген жаңа педагогикалық технология алады.

Бұл жинақта сабақты танымды ету үшін мұғалім қолдана алатын қосымша материал берілген.Және де оқулықтарда жоқ, бірақта мемлекеттік білім беру стандартымен көзделген және қазақ тілі курсының мақсаттары мен міндеттеріне жауап беретін тақырыптар кіргізілген.

Тапсырмалардың негізгі назарды балалардың жеке мүмкіндіктерін, ерекшеліктерін ескере отырып олардың жеке жұмыстарына бағытталады. Әр деңгейлік оқытудың мақсаттылығы білім беруді, әрбір оқушының жеке мүмкіндіктері мен қызығушылықтарын ескере отырып шығармашылық дамуы үшін ыңғайлы жағдайлар жасаумен шартталған.

Бірінші деңгейді орындау кезінде оқушы базалық білімдерін бекітеді. Барлық оқушылар бұл деңгейдің тапсырмаларын мүлтіксіз орындауға міндетті.Бірінші деңгейдің тапсырмаларын дұрыс және уақытылы орындағаны үшін «сынақ» қойылады, ол «қанағаттанарлық» деген бағаға сәйкес келеді.

Екінші деңгей – бұл оқу материалын өңдеуге, сөздік қорын дамытуға арналған тапсырмаларды орындау. Бұл тапсырмаларды орындағаны үшін «жақсы» деген баға қойылады. Үшінші деңгей оқушының логикалық дамуына, шығармашылық деңгейінің ашылуына бағытталған. Бұл тапсырмаларды орындау «өте жақсы» деген бағаға сәйкес келеді.

Жеке жұмыс балалардың алға қойған мақсатқа жетуі үшін шығармашылық мүмкіндіктерін дамытады, еркіндікке, мұқияттылыққа, мақсатқа жетуге тәрбиелейді. Оқушылар жеке ашылымдарға ұмтылады, қосымша білім алуға тырысады, ал мұғалім оқушылардың білімдерінің одан әрі жоғары білім, білік дағдыларының көрсеткіштеріне ұмтылады.



Қазақ тілі пәні бойынша құрастырылған деңгейлік тапсырмалар.

( 3 – сынып) Деңгейлік тапсырмалар өтілген материалды реттеуге және жүйелеуге берілген тапсырмалар. Бұлар өзгертілген жағдайлардағы тапсырмалар, яғни бұрынғы тапсырмаларға ұқсас, бірақ оларды орындау үшін алғашқы білімдерін түрлендіріп пайдалану қажет етеді. Сонымен қатар берілген тапсырмалар оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамытады.

















3 сынып Сөз таптарын қайталау

1-деңгей.

Жұмбақтың шешуін тап:

Бір нар бар су ішпейді, жем жемейді,

Есіркеп ешбір адам же демейді.

Жүз емес жануарға жүз адамға.

Доғасын сымға сүйреп, жол жөндейді. ( ....)

а) Заттың ... білдіретін сөздерді ... деп атаймыз.

Сұрақтар...........................................................................................

ә) Заттың ....................................... .білдіретін сөздерді ... дейміз.

б) Заттың ........................................ білдіретін сөздерді ... дейміз

в) Заттың ........................................ білдіретін сөздерді ... дейміз

Кім қанша біледі?

а) Үй жануарлары ә) Құстар б) Қала аттары.

Қалған буынды тап.

а) ...................ды .......................қа

ә) ...................ды .......................қа

б) ...................ды .......................қа

в) ...................ды .......................қа

Сөз тіркесін жаса.

Сан есім Зат есім Етістік

а) Алтын гүл сатып алды

ә) ................ .................... ......................

б) ................ .................... ......................

в) ................ .................... ......................

Сөз тіркесін жаса.

Сан есім Сын есім Зат есім

а) Төрт сары қарындаш

ә) .............. ..................... .................

б) .............. ..................... .................

в) .............. ..................... .................

Қарсы мәнді сөздерді тап.

Семіз- .............. кең- ..............

әдемі- .............. таза- ..............

әдепті- ............. тәртіпті-............

2- деңгей.

Әр сөзге сай қимылды тап

Аққу .... Күн .... Арыстан .... Жел ....

Өлеңнен қимылды білдіретін сөздерді тауып, астын сыз.

Наурыз жырын жырлаймыз,

Онымен де тұрмаймыз,

Шыңдалып жеткен бұл күнге

Ел дәстүрін сыйлаймыз.

Сөздерді сөз құрамына талда.

Өсімдіктер, жануарлар, ақылдылар, шыншылдар, еріншектер, жалқаулар.

Жалғауы бар, түбірін тап.

............. лар ....................тер

..............лер ....................дар

..............тар ....................дер

3 деңгей.

1. «Күн- тіршілік көзі» тақырыбына әңгіме жаз.

2. Туынды сын есім жаса.

Әдеп{ Тәртіп{ Мейірім{

Түс{


3. Әріптерден сөз құрастыр.

а, б, қ, д, з, у, л, м.

4 деңгей.

4. “Мақалды тап” ойыны.

Мұғалім бірінші топтың алдына келіп, тіл деді; оқушылар тіл туралы мақал айтады.

Өткір тіл- дарын,

Ұзын тіл- жауың.

2. Тіл- тас жарады,

Тас жармаса, бас жарады.

Мұғалім екінші топтың алдына келіп, еңбек деді. Оқушылар еңбек туралы мақал айтады.

Ердің атын еңбек шығарар.

2. Еңбек мұратқа жеткізер,

Жалқаулық абыройды кеткізер.

Сөзді тап” ойыны.

Су ішкен ... түкірме

2. Ауру қалса да ... қалмайды.

3. Бірлік түбі - ...

Дұрыс тап” ойыны.

Жақсы байқап сөйлер

...

2. Жаман аттан аяғым артық,

...

3 Білімсіз адамның сөзі білектей,

...

Зат есім

І- деңгей

1/ Кім? сұрағына жауап беретін сөздердің астын сыз

-Бұлбұл, мысық, әже, дәрі, қарбыз, суретші, арба, аға.

2/ Зат есімдерге сұрақ қой:

-Гүл, Арман, жасыл, айна, тәтті, алды, биік, қар.

ІІ- деңгей

1/Сөздердің түбірін ажырат

Сусын, талапкер, сатушы, сағаттар, оқулық, бірлік, өнерпаз, балалар, кітапхана, достық.

2/Сөздерге көптік жалғауын жалға

Барыс- Құдық- Жұлдыз- Қалам-

ІІІ-деңгей

1/Түбір сөзге жұрнақ жалғап туыды зат есім жаса

Күй- Егін- Балық- Ас-

2/ Жалқы есімдерді ажырат

Көл, Астана, барыс, алмұрт, Есіл, өлең, Марат,кітап, көл, Алатау.

ІҮ- деңгей

1/ Зат есімді тәуелде: -Әке

Менің Сенің Сіздің Оның

2/Ойын * Сөз жаса*

А, д, л, а

Т,р,е,м

Қ,ы, а, з, қ

Е,с,к,т, е

Зат есімнің тәуелденуі.

1деңгей.

Берілген сөздерді жекеше, көпше тәуелде.

Сағат, әке.

2деңгей. Төмендегі сөз тіркестеріне тәелдік жалғауларын қойып, алдыңғы үш сөз тіркесімен сөйлем құрастыр.

Менің уәде… , оның бала… , сіздің әке…, сенің іні… , біздің аға …, сіздердің әпке…, сендердің ата…, олардың апа…, біздің мұғалім… .


3 деңгей.

Көп нүктенің орнына жақшадағы сөздерге тиісті тәуелдік жалғауын жалғап жазыңдар.

Сенің ...( дауыс) естілмейді. Менің ... (уақыт) болмады. Мемлекеттің ... (мүлік) шашпа. Дәмеш ...(ерін) жыбырлатты. Нәрестенің ... (қарын) ашпасын. Біздің ...(халық) бақытты.

Етістік І-деңгей

1/Етістікті тап

Орманшы, жас, отырды, көл, бүркіт, қызыл, жуды, ұшты, ғарышкер.

2/ Етістікке сұрақ қой:

Аспан,ту, пісірді, қар, жазды, ұшты, білгір, сауысқан, бірінші.

ІІ деңгей

1/Дара етістікті тап:

Ұйықтап жатыр, жайды, ойланып қалды, таба алмады.

2/ Зат есімнің астын бір рет, етістіктің астын екі рет сыз:

Бірлігі жоқ ел тозады,

Бірлігі күшті ел озады.

ІІІ- деңгей

Дара, күрделі етістіктерді екі бағанға бөліп жаз

Барды, алды, ойнап жүр, кірді, ойлап отыр, келіп тұрады, көрді, ұйықтап жатыр, салып отыр.

Дара етістік Күрделі етістік

2/ Болымсыз етістіктердің астын сыз

Ал, сызба, жаз, сөйле, отырма, сөйлеме, кел, үзбе, сұрама, жыла, кес

ІҮ- деңгей Көп нүктенің орнына тиісті етістіктерді жаз

Орманда биік ағаштар........

Әсет қолын сабынмен .........

Үсен ағасын мерекемен........

Дәурен дойбыдан жарысқа........

2/ Тылсым санды шеш:

2-2, 4-2, 1000-1, 50-1, 2-2, 4-1, 50-1, 60-5, 4-1,2-3

Сын есім І- деңгей

1/ Сын есімдерге сұрақ қой

Ащы, биік, балапан, ту, таяз, қызық, ақ, әдепті, роын, құстар, жақсы

2/ сын есімді тауып жаз:

....... қант ......бала

.........көше ..... алма

.......аспан ........ат

ІІ- деңгей

1/ Қарсы мағынадағы сын есімді жаз:

Биік-

Жас-

Ащы-

Үлкен-

Ыстық-

ІІІ-деңгей

1. «Өнерлі» деген сөз қандай сын есімге жатады. а/ негізгі в/ туынды

2/ Қандай? сұрағына жауап беретін сөздердітауып, олардың астын сыз:

Асқар тау тұр мұнартып,

Ақша бұлттан жүр артып,

Найза шыңдар аспанға, қол созады құмартып.

ІҮ- деңгей

Бір сын есімге қатысты бірнеше зат есім тауып жаз

Тәтті

Жақсы Әдемі

Сан есім І-деңгей

1/ Сан есім қандай сұрақтарға жауап береді?

2/ Сандарды сөзбен жаз:


236- 62-

456-

ІІ-деңгей

1/Реттік сан есімді тауып белгіле:

а/ қырық в/ алтыншы с/ бес

2/Сан есім мен зат есімнің байланысын сызбамен көрсет:

- Қаусатып

Құс атып

Үш жыл,

Түсірдім жүз шіл

ІІІ- деңгей

1/ Берілген сан есімдерді зат есімдермен тіркестіріп жаз:

Алты - Он -

Бесінші - Жиырма алты -

2/ Сан есімдердің астын сыз:

Алаша, сауысқан, алпыс, кітап, жеті, бір, екі жүз, апарды, төкті, тоғыз.

ІҮ –деңгей

1/ Сан есімдерге сұрақ қой: Он бесінші, жиырма, тоғыз, сексен, алты.

2/ Сөзбен жаз:

1986-

2011-

Мәтіннің үш түріне байланысты құру.

1 - деңгей

1. Берілген мәтіннен қате жазылған сөздерді тап.

Күз

Күз келд. Күн суыта бастады. Ағаштың жапырақтары сарғайып, жерге түсті. Айнала сап - сары түске бойанды. Жеміс - жидектер, көкөністер пысті. Құстар жылы жақа ұшып кетті. Егін жыинау науқаны басталды.

2. Ребусты шешіп, сөйлем ойла.

3. «Қыс» сөзіне дыбыстық талдау жаса..

II - деңгей

1. Берілген мәтіннен қате жазылған сөздерді тап.

Кітапхана

Біздің мектепте ктапхана бар. Онда қызы

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!