Материалдар / Қазақ тілінен аралық емтихан матириалдары 7 -сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ тілінен аралық емтихан матириалдары 7 -сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
аралық емтихан тапсырмасы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Мамыр 2024
245
9 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

7-сынып бойынша аралық аттестаттауға байланысты емтихан тапсырмалары

1-нұсқа

Оқу мақсаттары:

7.2.6.1 Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу

7.3.4.1 -эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе);

7.4.4.1 етістіктің есімше, шылау, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану.

Орындалу уақыты: 120 минут

1-тапсырма

Оқылым.

Оқу мақсаты: 7.2.6.1 Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу

Бағалау критерийі Білім алушы

  • Мәтіндегі негізгі ақпараттарды іріктейді

  • Зерттеп, пікірін білдіреді

Мәтінді мұқият оқыңыз. Мәтіннен 3 нақты ақпараттарды іріктеп алыңыз. Сұрақтарға жауап беру арқылы өз пікіріңізді білдіріңіз.

Соғыс – күйретуші күш! Дәл солай! Барды жоқ ететін, тауды жер ететін. Жер бетіндегі тіршілік атаулының бәрін жалмап жұтатын ажал. Сол қанды кезеңді еске түсіріп, елестететін газет-журнал матералдары немесе радиотелехабарлар, кинолар аталар ерлігін мақтаныш тұта бізге жеткізді. Иә, содан бері жарты ғасырдан астам уақыт өтсе де, еш нәрсе де ұмытылғанжоқ.

Соғыс - атауы құлаққа жағымсыз, тіршілікті қан жылататын, қайғы-қасіретке толы қаралы сөз. Осыдан 79 жыл бұрын жер бетін шарпыған сол сұрапыл Ұлы Отан соғысы еді. Неміс фашистерінің аңсап келген арманына 4 жыл ішінде батырларымыз қажымас ерліктерімен тосқауыл берді. Фашистер мақсаты жер бетін отарлап билік құру еді. Өзара одақ құру арқылы Германия, Италия секілді елдер бүкіл әлемді өздеріне қаратпақ болған. Тынышымен өмір кешкелі жүрген халықтың берекетін алған фашистер жоспары іске аспай, өздері сол соғыстың зардабын тартты. Бұл соғысқа 61 мемлекет жан-жақтан ат салысты.

Р.Қошқарбаев атамыздың ерлігі тарихта өз ізін қалдырды. Б.Момышұлы Ә.Молдағұлова М.Маметова Т.Бигелдинов М.Ғабдуллин секілді батырларымыздың ерлігі арқасында қазіргі тату өмірімізге, бейбіт заманымызға, қуанышты күнімізге жеттік. Қазіргі таңда батырларымыздың ерлігіне орай шаралар өтуде, тіпті, есімдеріне байланысты көшелер, кітап-жинақтары, ауыл атаулары берілді. Батырларымыз болашақ ұрпақ үшін жанын құрбан етті.



р/с

Нақты ақпараттар


1



2




3



1. Мәтінде қандай мәселе көтерілген?

2.Соғыстың басталуының себебі неде? Соғыстың соңы кімдердің жеңісімен аяқталды?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


2-тапсырма

Жазылым

7.3.4.1 Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе)

7.4.4.1 етістіктің есімше, шылау, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану

Бағалау критерийі Білім алушы

          • Эссе құрылымы мен даму желісін сақтайды

          • Өзіндік көзқарасын жазады

          • Сауатты жазады.

          • Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін ажыратады


Қазақ ел басына күн туғанда жалғыз жанын қу шүберекке түйген жауынгер халық болған. «Өз халқын құрметтеп, сүймеген адам – опасыз, оңбаған адам», - деп Бауыржан Момышұлы айтқан. Жер бетінде бейбітшілік болу үшін адамзат қандай болу керек? Бейбітшілікті қалай сақтаймыз? Мәселенің шешу жолдарын ұсынып, өз көзқарасыңды білдір. 120-130-сөзден тұратын эссе жазыңыз. Етістіктің есімше, көсемше және тұйық етістік түрлерін қолданыңыз.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2) Эсседе қолданған шылау сөздердің түрлерін ажыратып, талдау жасаңыз.

Үлгі: және – жалғаулық шылау



Септеулік

Демеулік

Жалғаулық























Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл саны

Жинаған балл саны

Білім алушы

Мәтіндегі негізгі ақпараттарды іріктейді.

Зерттеп, пікірін білдіреді.

1

нақты ақпараттарды анықтайды

0,5


сұрақтарға жауап беріп, өз пікірін білдіреді.

0,5


Эссе құрылымы мен даму желісін сақтайды.

Өзіндік көзқарасын жазады.

Сауатты жазады.


2

эссенің құрылымын (кіріспе, негізгі, қорытынды) сақтап жазады ;

1


мәтіндегі оқиғаны (кейіпкерді) сипаттап не суреттеп мазмұнын толық ашады

1


орфографиялық, пунктуациялық нормаға сай жазады


1


Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін ажыратады


эсседен етістіктерді анықтайды,

0,5


етістіктің түрлерін ажыратып, дұрыс қолданады.


0,5


Барлығы



5






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!