Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Реттік саны | Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері | Сабақтыңномері | Тақырыптар/ Орта мерзімді жоспардың мазмұны | Оқу мақсаты | Сағат саны | Мерзімі | Үй жұмысы | қосымша |
1 | 1-бөлім: Ауа райы және климаттық өзгерістер | 1 | Тұманның пайда болуы | 7.1.1.1.Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау.7.2.1.1 мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау; | 1 | 3.09 | 5бет,5 | |
2 | 2 | Желдің пайда болуы | 7.1.4.1 мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау.7.4.2.1 сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану | 1 | 4.09 | 7бет,4 | ||
3 | 3 | Бұлт. Жаңбыр | 7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру.7.4.2.1 сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану. | 1 | 6.09 | 9бет,5 | ||
4 | 4 | Боран | 7.1.4.1 мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау.57.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу. | 1 | 10.09 | 11бет,5 | ||
5 | 5 | Қар | 7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру.7.4.2.1 сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану. | 1 | 11.09 | 13бет,5 | ||
6 | 6 | 6. Ауа-райына қатысты қазақ халқының танымы | 7.Ж3.Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу.7.4.2.1 сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану. | 1 | 13.09 | 15бет,5 | ||
7 | 7 | 7. Климаттың өзгеру себептеріЖБ№1 | 7.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу.7.4.2.1 сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану. | 1 | 17.09 | 17бет,5 | ||
8 | 2-бөлім:Көшпенділер мәдениеті | 8 | 1. Көшпенділік | 7.1.2.1 әлеуметтік-қоғамдық, оқу-еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (көркем әдеби шығармалардан үзінді) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау;7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу. | 1 | 18.09 | 19бет,6 | |
9 | 9 | 2. Көшпенділердің атбегілік өнері | 7.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу.7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу. | 1 | 20.09 | 21бет,5 | ||
10 | 10 | 3.Киелі киіз үй | 7.2.3.1 хроника құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату;7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу. | 1 | 24.09 | 23бет,6 | ||
11 | 11 | 4. Қолөнер – зор өнер | 7.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар құру;7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу. | 1 | 25.09 | 25бет,5 | ||
12 | 12 | 5. Көшпенділердің музыка өнері | 7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала құрастырып жазу.7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу. | 1 | 27.09 | 27бет,5 | ||
13 | 13 | 6. Көшпенділердің киім ерекшеліктері | 7.2.4.1 идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау.7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу. | 1 | 1.10 | 29бет,5 | ||
14 | 14 | 7.Төрт құбыла - төрт түлік | 7.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу.7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу. | 1 | 2.10 | 31бет,4 | ||
15 | 15 | 8. Көшпенділердің уақыт пен өлшемді анықтау белгілеріЖБ№2 | 7.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар құру;7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала құрастырып жазу. | 1 | 4.10 | 33бет,5 | ||
16 | 3-бөлім:Денсаулық – зор байлық | 16 | 1. Ең басты байлық | 7.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу;7.4.3.1 фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану. | 1 | 8.10 | 35бет,6 | |
17 | 17 | 2. Иммунитет | 7.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу.7.4.3.1 фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану. | 1 | 9.10 | 37бет,6 | ||
18 | 18 | 3. Дәрігермен сұхбат | 7.2.1.1 мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау;7.4.3.1 фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану. | 1 | 11.10 | 39бет,5 | ||
19 | 19 | 4. Денсаулыққа пайдалы тағамдар | 7.2.2.1 публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану;7.4.3.1 фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану. | 1 | 15.10 | 41бет,5 | ||
20 | 20 | 5. Дәрілік шөптердің денсаулыққа пайдасы | 7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, нұсқаулық құрастырып жазу;7.4.3.1 фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану. | 1 | 16.10 | 43бет,6 | ||
21 | 21 | 6. Дәрумендер - денсаулық кепілі | 7.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе).7.4.3.1 фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану. | 1 | 18.10 | 45бет,5 | ||
22 | 22 | 7. Ағзаның дабылы | 7.2.3.1 кеңсе құжаттарының, қызметтік жазбалардың құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату.7.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе) | 1 | 22.10 | 47бет,6 | ||
23 | 23 | 8. Денсаулыққа зиянды әдеттерЖазба жұмысы.Бақылау диктанты) | 7.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе).7.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе) | 1 | 23.10 | 49бет,6 | ||
24 | 24 | Тоқсандық жиынтық бағалау | 7.О1.7.О2 7.ӘТН1. 7.Ж3.7.Ж2. | 1 | 25.10 | |||
2-тоқсан 24 сағат | ||||||||
25 | 4-бөлім: Сүйіспеншілік пен достық | 1 | Достық дәнегі | 7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау;7.4.4.1 етістіктің есімше, көсемше түрлерін, тұйық етістікті тілдесім барысында қолдану. | 1 | 5.11 | 51бет,6 | |
26 | 2 | Достықты сақтаудың жолдары | 7.1.5.1 Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау.7.4.4.1 Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік түрлерін тілдесім барысында қолдану. | 1 | 6.11 | 53бет,5 | ||
27 | 3 | Достықты сақтаудың жолдары | 7.2.4.1 Идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау. 7.4.4.1 Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік түрлерін тілдесім барысында қолдану. | 1 | 8.11 | эссе | ||
28 | 4 | Сүйіспеншілік – тіршіліктің негізі | 7.2.6.1 Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу.7.4.4.1 . Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік түрлерін тілдесім барысында қолдану. | 1 | 12.11 | 55бет,5 | ||
29 | 5 | Отанға,туған жерге деген сүйіспеншілік | 7.3.1.1 Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар құру.7.4.4.1. Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік түрлерін тілдесім барысында қолдану. | 1 | 13.11 | 57бет,6 | ||
30 | 6 | Сүйіспеншілік – сағыныш | 7.3.4.1.Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу.(дискуссивті эссе).7.4.4.1. Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік түрлерін тілдесім барысында қолдану. | 1 | 15.11 | 59бет,5 | ||
31 | 7 | Сүйіспеншілік – сағыныш Жазба жұмысы.. | 7.2.6.1 Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу.7.4.4.1. Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік түрлерін тілдесім барысында қолдану. | 1 | 19.11 | эссе | ||
32 | 8 | Сүйіспеншілік – жаны ашу, аяушылық | 7.2.4.1 Идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау.7.4.4.1. Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік түрлерін тілдесім барысында қолдану. | 1 | 20.11 | 61бет,4 | ||
33 |
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |