Қазақ тілі тест
Баяндауышыштың жасалу жолын көрсетіңіз.
Қара қазан бұрқ- бұрқ қайнап жатыр.
а/ зат есім в/ күрделі етістік с/ дара етістік д/ көсемше е/ есімше
Пысықтауыш қызметін атқарып тұрған негізгі үстеуді белгілеңіз.
Ескі бише отырман бос мақалдап.
а/ отырман в/ ескі с/ бише д/ мақпалдап е/ бос
Жалпылауыш сөз қатысып тұрған сөйлемді табыңыз.
а/ Жусан, изен, бұйырғын, көкпек- бәрі малға пайдалы.
в/ Төзімділік пен сабырлық – жақсы қасиет. с/ Мақтаныш етеді, бекер.
д/ Құнанбай қайсар жауапты естіді де, үндемей қалды. е/ Төрт бөлмелі тас үй салқын да, жайлы.
Қыстырма сөз қатысып тұрған сөйлемді көрсетіңіз.
а/ Уа, туған жер, аша бер құшағыңды! в/ Оның ойынша, оқығандар, - тек бай баласы.
с/ Қап, айырылып қалғаным ба? д/ Жә, бірің бастап, бірің қостамаай.
е/ Қарағым- ай, тұршы тезірек.
Атаулы сөйлемді көрсетіңіз.
а/ Сен- оқушысың! в/ Білмесең, тыңда! с/ Білесің бе?
д/ Қыс. е/ Ол жақын жерде орналасқан.
Айқындауыш мүшесі бар сөйлемді айтыңыз.
а/ Екеуі ымырт жабыла бергенде, Бөкенші жайлауы- Жәнібекке тартты.
в/ Ақберді Базаралының үйіне келді.
с/ Жығылған- күреске тоймас.
д/ Қазақ жеріне көктем келді.
е/ Ербол Абай сөздеріне сүйсініп отыр.
Қыстырма сөзді сөйлемді көрсетіңіз.
а/ Өмірде бәрі кездеседі, дегенмен жақсылық жеңеді.
в/ Не ексең, соны орасың.
с/ Біреулері ызғарлы, біреулері көңілді отыр екен.
д/ Жә, мырза, мына келе жатқан біздің көшіміз еді.
е/ Әрине, адам өмірінде көп қиындықтар кездеседі.
Сөйлемдегі еліктеу сөздер қай сөйлем мүшесі болып тұрғанын белгілеңіз.
Тасыр- тұсыр дауыстан селк етіп, орнынан атып тұрды.
а/ Бастауыш, баяндауыш. в/ Баяндауыш, анықтауыш. с/ Толықтауыш, пысықтауыш.
д/ Анықтауыш, баяндауыш. е/ Пысықтауыш, бастауыш.
Тура толықтауышты көрсетіңіз.
а/ Ертеде Мадан деген хан болыпты.
в/ Оның ақылы көп хандардан артық болды.
с/ Ол 40 уәзірін шақырды.
д/ Түйе үстінен сирақ үйткендей.
е/ Мұз айдынында балалар жүр.
Қай сөйлемде анықтауыш бар, табыңыз.
а/ Мал- баққандікі. в/ Ұяты бар. с/ Жалқау - өзіне жау.
д/ Түлкі төлден өеді. е/ Жаман бала- күйік.
Атаулы сөйлемді көрсетіңіз.
а/ Самаладай самсаған электр шамдары в/ Берген алар, еккен орар.
с/ Ит семірсе, иесін қабар. д/ Жақсы жатырқамайды.
е/ Тойға барсаң, тойып бар, жұмысыңды қойып бар.
Сөйлем түрін анықтаңыз.
Үйден шықпаңдар!
а/ Сұраулы сөйлем. в/ Толымды сөйлем с/ Бұйрықты сөйлем
д/ Хабарлы сөйлем. е/ Жақсыз сөйлем.
Анықтауыш қызметін атқарып тұрған сөзді табыңыз.
Бүгін далада үп еткен жел жоқ.
а/ үп еткен в/ бүгін с/ далада д/ жоқ е/ жел
Жақты сөйлемді табыңыз.
а/ Абайдың ұғына түскісі келеді. в/ Абайдың да ішек- сілесі қатып еді.
с/ Басқаны ауызға да алмаймын. д/ Енді сізге айтуға тура келді. е/ Менің айтқым келді.
Сөйлем түрін анықтаңыз.
Біздің мақсат- орманда өз қарамағымызға алу.
а/ Толымды в/ Салалас с/ Жақсыз д/ Толымсыз е/ Атаулы
Жақсыз сөйлемді табыңыз.
а/ Біз балабақшаға келе жатырмыз. в/ Күлкілі әңгіме с/ Таң да атты.
д/ Бізге уақытты ұту керек. е/ Әсел үйге кіріп келді.
Бірыңғай мүшелері бар сөйлемді табыңыз.
а/ Көшеде ешбір дыбыс жоқ. в/ Алашаның қайырылған жерін жазды.
с/ Ілияс нағашым мені танымады. д/ Атаңа не қылсаң, алдына сол келер.
е/ Ормандағы қарағай, терек, қайың гүлдене бастады.
Жалаң сөйлемді көрсетіңіз.
а/ Төбе шашы тік тұрды. в/ Жақында тағы бір суық хаьар естілді.
с/ Көктем. Орман іші. д/ Қақпаны біреу қатты қағып тұр. е/ Айгүл дәрігер айтқан еді.
Айқындайтын мүшесіне қосалқы атау болатын сөзді табыңыз.
а/ Қосарлы айқындауыш. в/ Оңашаланған айқындауыш. с/ Жалпылауыш сөз.
д/ Бірыңғай мүше. е/ Қыстырма сөз.
Мұны айтпауына болмай да қалып еді.
Сөйлем түрін анықтаңыз.
а/ Құрмалас в/ Жақсыз. с/ Толымды. д/ Жақты. е/ Атаулы.
Сөйлемдегі ойға, оның айтылу тәсіліне айтушының көзқарасын білдіретін сөзді табыңыз.
а/ Төл сөз в/ Төлеу сөз с/ Қыстырма сөз д/ Қаратпа сөз е/ Одағай сөз
Сөйлемді көрсетіңіз.
а/ Тайлы тұяғымен қалмай. в/ сен үшін. с/ 20 шақты оқушы.
д/ Еңбек ер атандырады. е/ Ит терісін басына қаптады.
Жақсыз жайылма сөйлемді табыңыз.
а/ Ол соларға қарап тұр. в/ Бала шәкірт ауылға асыққан еді.
с/ Бұл Есембайда ұдайы жау жатады. д/ Оның қызықты әңгіме айтқысы келеді.
е/ Абай жалт қарап барып жаңа көрді.
Толықтауыш қатысып тұрған сөйлемді табыңыз.
а/ Сәуле кеше келді. в/ Алатау- әсемдіктің символы. с/ Ол шешесіне хат жазды.
д/ Сымбат- үлгілі қыз. е/ Баласы тиянақты екен.
Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай бөлінуін табыңыз.
а/ Толымды, толымсыз, көп бағыныңқылы. в/ Жақты, жақсыз, атаулы.
с/ Хабарлы, сұраулы, лепті. д/ Салалас, сабақтас, бұйрықты, аралас.
е/ Жай, күрделі, көп бағыңқылы.
Сөйлемде қолданылған оқшау сөздің түрін табыңыз.
Маған, ең алдымен, орыс поселкесінің көше- көше боп орнауы ұнады.
а/ Қаратап в/ Төлеу сөз с/ Одағай сөз д/ Қыстырма сөз е/ Төл сөз
Жалаң сөйлемді табыңыз.
а/ Сен өте жақсы доссың. в/ Шалқардың да ішек- сілесі қатып еді.
с/ Цехтар да дұрыс жабдықталған. д/ Арман комбайн жөндеп жатқан ауылға кетті.
е/ Азамат кете барды.
Сөйлемге тән тыныс белгіні қойыңыз.
Теміртау қаласының атағы немен шыққан
а/ Сұрақ белгісі в/ Леп белгісі с/ Үтір д/ Көп нүкте е/ Нүкте
Жайылма сөйлемді табыңыз.
а/ Асқар- инженер. в/ Бала- болашақ. с/ Зор денелі адам үйге алдымен кірді.
д/ Құлпырып тұрған дала. е/ Мен кетіп қалдым.
Қыстырма сөздің мағынасын көрсетіңіз.
Сіздің айтуыңызша, ол өзін салмақты ұстапты.
а/ Сене- сенбестік мағынасы в/ Ой тәртібін білдіреді.
с/ Ойдың кімнен шыққандығын көрсетеді. д/ Қуанышты білдіреді.
е/ Мақұлдауды білдіреді.