Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: | Мектеп: 25 Г. Титов ЖОМ |
Күні: 23.04.2018ж | Мұғалімнің аты-жөні: Аширова Майра |
Сынып: 9 «А» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы: | «Қазақстан-2030» және «Қазақстан -2050» стратегияслары ҚР дамытудың ұзақ мерзімді бағдарламалары |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | «Қазақстан-2030» және «Қазақстан -2050» стратегияслары ҚР дамытудың ұзақ мерзімді бағдарламалары туралы білу |
Сабақ мақсаттары | «Қазақстан-2030» бағдарламасы туралы білу, ҚР Президентінің халыққа Жолдауларын айту, «Қазақстан -2050» стратегиясының маңызын анықтау
|
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады: Қазақстанның ттәуелсіздігі туралы біледіПәнге қатысты терминдік сөздер: егемен..., тәуелсіз..., суверенитет..., резиденция... |
|
Бағалау критерийлері | «Қазақстан-2030» бағдарламасы туралы біледі ҚР Президентінің халыққа Жолдауларын айтады«Қазақстан -2050» стратегиясының маңызын анықтайды |
Құндылықтар-ды дарыту | «Мәңгілік - Ел» ұлттық идеясы: 2. Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім |
Пәнаралық байланыстар | География |
АКТ қолдану дағдылары | Карта,суреттер, үлестірме қағаздар |
Бастапқы білім | Тәуелсіз Қазақстан |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурс-тар |
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы/ сабақтың негізгі бөлімі
Сабақтың соңы
| Сәлемдесу, түгендеу. Ұйымдастыру: Белсенді оқу ортасын құруҮй тапсырмасын сұрау: «Зымыран сұрақтар» әдісі бойынша сұрақтары қойылады. 1.1992ж қаңтарда не құрылды?2.1992ж қаңтарда Қазақстан не шығарды. 3.ҚР Мемлекеттік Елтаңбасының негізі не?4.Тудың авторы кім? Тудың түсін сипаттап бер5.Қазақстан қай жылы БҰҰ мүше болды? 6.Мемлекеттік Ту мен Елтаңба қай жылы бекітілді?7.2006ж қабылданған Әнұран сөзінің авторын атаҚ.Б. сұрақтардың дұрыстығын тексеріп, оқушылармен талдауБүгінгі сабағымыз: «Қазақстан-2030» және «Қазақстан -2050» стратегияслары ҚР дамытудың ұзақ мерзімді бағдарламалары Жаңа сабақ. Сабақ мақсатын оқушыларға таныстырамын. 1-тапсырма: «Джигсо» әдісі Топтық жұмыс. Мәтінмен жұмыс жасай отырып , маңызды оқиғаны кестеге түсіріңіз. Қарсы топқа сұрақ ретінде пайдалану.1.»Қазақстан – 2030 стратегиясы: қабылдануы және маңызы 2.Қазақстан Республикасы Президентінің Қазақстан халқына Жолдауы3.Қазақстан -2050 бағдарламасы мен оның бағыттары Сұрақтарға жауапҚ.Б. сұрақтардың дұрыстығын тексеріп, оқушылармен талдау Мақсаты: Оқушыны өз бетімен үйрету, олардың шығармашылық бейімділіктері мен икемдіктерін дамыту.Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбына кері байланыс жасау арқылы қорытынды жасап, білім ағашына жабыстырады.Оқушылар өз пікірлерін айтып, сабақ қорытыланды.Үйге тапсырма: Тақырыпқа байланысты тест құрастыру |
Оқулық, жұмыс дәптер, А4 қағазы, стикерлер,бағалау парақшалары,үлестірме қағаздар
Жұмыс дәптер, оқулық |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады | Деңгейлік тапсырмалар:Көпшілігіне: Тақырып соңындағы сұрақтарға жауап беруКейбіреуіне: тест құрастыру
| Денсау-лық және қауіпсіз-дік техника-сының сақталуы
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |