Материалдар / Қазақстан 2030 және 2050 стратегиясы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақстан 2030 және 2050 стратегиясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан 2030 және 2050 стратегиясы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Маусым 2018
3838
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп: 25 Г. Титов ЖОМ


Күні: 23.04.2018ж

Мұғалімнің аты-жөні: Аширова Майра


Сынып: 9 «А»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы:

«Қазақстан-2030» және «Қазақстан -2050» стратегияслары ҚР дамытудың ұзақ мерзімді бағдарламалары


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

«Қазақстан-2030» және «Қазақстан -2050» стратегияслары ҚР дамытудың ұзақ мерзімді бағдарламалары туралы білу


Сабақ мақсаттары

«Қазақстан-2030» бағдарламасы туралы білу, ҚР Президентінің халыққа Жолдауларын айту, «Қазақстан -2050» стратегиясының маңызын анықтау



Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: Қазақстанның ттәуелсіздігі туралы біледі

Пәнге қатысты терминдік сөздер: егемен..., тәуелсіз..., суверенитет..., резиденция...


Бағалау критерийлері

«Қазақстан-2030» бағдарламасы туралы біледі

ҚР Президентінің халыққа Жолдауларын айтады

«Қазақстан -2050» стратегиясының маңызын анықтайды


Құндылықтар-ды дарыту

«Мәңгілік - Ел» ұлттық идеясы: 2. Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім


Пәнаралық байланыстар

География


АКТ қолдану дағдылары

Карта,суреттер, үлестірме қағаздар


Бастапқы білім

Тәуелсіз Қазақстан


Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурс-тар


Сабақтың басы













Сабақтың ортасы/ сабақтың негізгі бөлімі




















Сабақтың соңы


Сәлемдесу, түгендеу. Ұйымдастыру: Белсенді оқу ортасын құру

Үй тапсырмасын сұрау: «Зымыран сұрақтар» әдісі бойынша сұрақтары қойылады.

1.1992ж қаңтарда не құрылды?

2.1992ж қаңтарда Қазақстан не шығарды.

3.ҚР Мемлекеттік Елтаңбасының негізі не?

4.Тудың авторы кім? Тудың түсін сипаттап бер

5.Қазақстан қай жылы БҰҰ мүше болды?

6.Мемлекеттік Ту мен Елтаңба қай жылы бекітілді?

7.2006ж қабылданған Әнұран сөзінің авторын ата

Қ.Б. сұрақтардың дұрыстығын тексеріп, оқушылармен талдау

Бүгінгі сабағымыз: «Қазақстан-2030» және «Қазақстан -2050» стратегияслары ҚР дамытудың ұзақ мерзімді бағдарламалары

Жаңа сабақ. Сабақ мақсатын оқушыларға таныстырамын.

1-тапсырма: «Джигсо» әдісі Топтық жұмыс. Мәтінмен жұмыс жасай отырып , маңызды оқиғаны кестеге түсіріңіз. Қарсы топқа сұрақ ретінде пайдалану.

1.»Қазақстан – 2030 стратегиясы: қабылдануы және маңызы

2.Қазақстан Республикасы Президентінің Қазақстан халқына Жолдауы

3.Қазақстан -2050 бағдарламасы мен оның бағыттары

Сұрақтарға жауап

Қазақстан -2030

1997ж 1 қазан

Неше басымдықтан тұрды?

7

Стратегиядағы бірінші мәселе

Ұлттық қауіпсіздік

1998ж 30 қыркүйек

«Елдегі жағдай, ішкі және сыртқы саясаттың негізгі бағыттары туралы: жаңа ғасырда қоғамды демократияландыру, экономикалық және саяси реформа»

1999ж 14 желтоқсан

«Еліміздің жаңа ғасырдағы тұрақтылығы мен қауіпсіздігі»

2000ж 24 қараша

«Еркін де еңселі әрі қауіпсіз қоғамға қадам басайық»

2001ж 3 қыркүйек

«Елдегі жағдай туралы және 2002 жылғы ішкі және сыртқы саясаттың басты бағыттары туралы»

2002ж 29 сәуір

«Ішкі және сыртқы саясаттың 2003 жылғы негізгі бағыттары туралы»

2003ж 4 сәуір

«Ішкі және сыртқы саясаттың 2004 жылға арналған негізгі бағыттары»

2004ж 19 наурыз

«Бәсекеге қабілетті Қазақстан үшін, Бәсекеге қабілетті экономика үшін, Бәсекеге қабілетті халық үшін»

2005ж 18 ақпан

«Қазақстан экономикалық әлеуметтік және саяси жедел жаңару жолында»

2006ж 1 наурыз

«Қазақстан өз дамуындағы жаңа серпіліс жасау қарсаңында, Қазақстанның әлемдегі бәсекеге барынша қабілетті 50 елдің қатарына кіру стратегиясы»

2007ж

«Жаңа әлемдегі жаңа Қазақстан»

2008ж

«Қазақстан халқының әл-ауқатын арттыру – мемлекеттік саясаттың басты мақсаты»

2009ж

«Дағдарыстан жаңару мен дамуға»

2010ж

«Жаңа онжылдық – жаңа экономикалық өрлеу-Қазақстанның жаңа мүмкіндіктері»

2011ж

«Болашақтың іргесін бірге қалаймыз»

2012ж 27 қаңтар

«Әлеуметтік экономикалық жаңғырту – Қазақстан дамуының басты бағыты»

2012ж 14 желтоқсан

«Қазақстан – 2050» стратегиясы – қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты

Қ.Б. сұрақтардың дұрыстығын тексеріп, оқушылармен талдау

Мақсаты: Оқушыны өз бетімен үйрету, олардың шығармашылық бейімділіктері мен икемдіктерін дамыту.

Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбына кері байланыс жасау арқылы қорытынды жасап, білім ағашына жабыстырады.Оқушылар өз пікірлерін айтып, сабақ қорытыланды.

Үйге тапсырма: Тақырыпқа байланысты тест құрастыру


Оқулық, жұмыс дәптер, А4 қағазы, стикерлер,

бағалау парақшалары,

үлестірме қағаздар


























Жұмыс дәптер, оқулық



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады

Деңгейлік тапсырмалар:

Көпшілігіне: Тақырып соңындағы сұрақтарға жауап беру

Кейбіреуіне: тест құрастыру


Денсау-лық және қауіпсіз-дік техника-сының сақталуы




Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?









Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!