Ұйымдастыру
кезеңі
|
Бастапқы стимул
тудыратын материал.
Оқушылар келмей
тұрып сыныптың қабырғаларына, тақтаға тақырыпқа қатысты суреттер
жапсырылады.
Не көріп
тұрсыздар?
Қандай сұрақтарыңыз
бар?
Қандай қорытынды
шығарасыздар?
Оқушылардың жауаптары арқылы
тақырыпқа шығу.
Мұғалім сабақтың тақырыбымен,
мақсаттарыменоқушыларды таныстыру. Оқушылармен біргебағалау
критерийлерін анықтау
|
Оқушылар суреттер
бойынша өз жауаптарын
ұсынады
|
мадақтау
|
Суреттер
Мұғалім
презентациясы
|
Жаңа
сабақ
|
1-тапсырма.Мәтінмен
жұмыс Зерттеу дағдысына
негізделген.Оқушылар бірнеше зерттеу сұрақтарына жауап беруі
тиіс.
«Ойланудын алты
қалпағы» тапсырмасын
орындату.Оқушыларға тапсырмаларына қатысты мәтін тарату.Қосымша
материалдар мен кітапты
қолдану.
Әр оқушыға
тапсырмалар бөлініп
беріледі.
-
Экономиканы соғысқа
бейімдеу
-
Эвакуация
-
Майдан
арсеналы
-
Тылдағы
өнеркәсіптегі ерлік
-
Тылдағы ауыл
шаруашылығындағы еңбек
-
«Бәрі майдан
үшін,бәрі жеңіс үшін»
ЕББҚ оқушылар маңызды тірек
сөздерді жазып алады;
1. «Ақ қалпақ» Фактілер
келтіріп, объективті ақпарат
беру
2. «Қызыл қалпақ» Эмоцияларды
сезіп,болжамдар беру
3. «Қара қалпақ » Сыни
аналитикалық талдаужасап, негативті пікір
беру
4. « Сары қалпақ » Шуақты
оптимизм, позитивті пікір
беру
5. « Жасыл қалпақ » Идеялар
беру,шығармашылық көрсету
6. « Көк қалпақ » Үдеріскешолу
жасау, шешім шығару
ЕББҚ оқушыларына (есту, көру,
қабылдау деңгейі төмен)қосымша қолдау көрсету мақсатында үлестірме
материал беріледі.
3-тапсырма..
«Жұбыңды тап» әдісі
ұйымдастырылады. Жаңа ұғымдар мен оның мағынасы карточкалар
есебінде қиылып, таратылады
Оқушылар «ресурс »,
«мобилизация», «Рекорд», «Майдан», «Тыл», «Эвакуация», «Арсенал»
ұғымдарынмағынасына қарай
сәйкестендіреді.
ЕББҚ: оқушыға жеке жұмыс
кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау
жасайды
|
Бағалау
критерийлері:
-Тақырыпқа сай ақпарат
беру
-Нақты болжамдар
беру
-Сыни аналитикалық талдау
жасау
Екі жақты
талдауы
-Идеялар беру, шығармашылық
көрсету
-Үдеріске шолу жасау, шешім
шығару
-15 минут жұмыс
уақыты
-10 мин қорғау
уақыты
Оқушылар сөздердің
мағынасын анықтайды
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
Г.В. Кан, Н.У.Шаяхметов.
Қазақстан тарихы. – Алматы: Алматыкітап,
2012.
Қозыбаев М. Тарих зердесі
(Замана асуы). 1 кітап. –Алматы: Ғылым,
1998
Ахметов Қ.,
Досқалиев Қ. Қазақстан – Сталинград майданының арсеналы. – Алматы,
1992
|