Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Қазақстан -мақтанышым.
Материал туралы қысқаша түсінік
Материал коп
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
19 Желтоқсан 2018
362
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сурет салу. Қазақстан –мақтанышым! (сюжетті) | ||
Оқытылу мақсаты | 0.1.5.1. Заттарды жерге, суға, аспанға қатыстылығы бойыншаорналастырып, заттардың және зат бөлшектерінің пішінін,пропорцияларын, түсін есепке ала отырып, кеңістіктік арақатысынбейнелеу.0.1.5.2. Суреттегі бейненің көңіл күйін беру үшін қағаз реңі мен түсүйлесімділігін таңдау.0.2.2.1 Жұмыс барысында жұмыс орны мен құралдарды ретке келтіреді,материалдарды үнемдеп жұмсау. | |
Күтілетін нәтиже | Барлық тәрбиеленушілер:• заттарды жерге, суға, аспанға қатыстылығы бойынша орналастырып,олардың кеңістіктік арақатысын бейнелейді;• түс үйлесімін іріктейді, суретті түпкі ой бойынша салады;• жұмыс орнын таза ұстайды | |
Көпшілік тәрбиеленушілер:• заттардың пішінін, көлемін, пропорцияларын ескере отырып, олардыңкеңістіктік арақатысын суретте көрсетеді;• суреттегі бейненің көңіл күйін беру үшін түс таңдайды, суретте өз ойынжеткізеді;• жұмыс барысында жұмыс орны мен құралдарды ретке келтіреді. | ||
Кейбір тәрбиеленушілер:• сюжет қосады, суреттің мәнін ашады;• өз ойын шығармашылықпен жеткізеді;• материалдарды тиімді пайдаланады. | ||
Тілдік мақсаттар | Дағдыларды дамыту.Тәрбиеленушілер келесі іскерліктерін дамытады:• сюжет құру жөнінде идеялар ұсынады;• бейненің түпкі ойын түсіндіреді;• сюжет таңдаудың себептерін атайды;• суреттерден көргенін сипаттайды;• өзінің және басқалардың жұмыстарын талдайды.Көптілділік: Отан –Родина–Motherland. Негізгі терминдер мен сөз тіркестері:• Отан, елін мақтан тұту, Қазақстан елі, пейзаж, перспектива.Талқылауға арналған сұрақтар:Отан сөзін қалай түсінесіңдер?Біздің еліміз қалай аталады?Қазақстанда қандай пейзаждарды көруге болады? | |
Алдыңғы білім | Тақырып мазмұнын жеткізу және ондағы басты ойды жеткізу дағдысы | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Басталуы0–5 минут | (Ұ) Оң көңіл күй қалыптастыру- Сәлеметсіңдер ме, балалар! Мен сендерді көргеніме қуаныштымын. Бүгін біз уақытты бірге өте қызықты өткіземіз деп үміттенемін.Қолдарымызды жоғары көтереміз.– Сәлеметсің бе, Аспан! Біз сенімен кездескенімізгеқуаныштымыз. Сен сондай биік, еркін әрі шексізсің!Қолдарымызды төмен қарай түсіреміз.– Саған сәлем беремін, Жер! Сен барлығына өмірсыйлайсың!Қолдарымыздыды жан-жаққа созамыз.– Саған сәлем, Су! Сен – жер бетіндегі тіршілік көзісің!Алақандарымызды жоғары қаратып, қолдарымыздыжан-жаққа көтереміз.– Саған сәлем беремін, Ауа!Алақандарымызды жоғары қаратып, қолдарымыздыжоғары көтереміз– Саған сәлем, Күн! Сен сондай мейірімді және ыстықсың!– Біз туған еліміздің балаларымыз!Біз Қазақстанда тұрамыз!Осыны мақтан етеміз!(Ұ) Қазақстан ішінде саяхатқа аттанудыұсынады. Балаларға Қазақстанның табиғаты туралыбейнеүзінді көрсетеді.Балалар бүгінгі сабақта немен айналысатындарын білдіме? (Қазақстанның табиғатының суретін салу.) Табиғатбейнесі бар сурет қалай аталады? (Пейзаж.) | Музыкалықсүйемелдеу(күй).АсылбекЕңсепов http://xmusik.me/s/64871717-Asylbek_Ensepov_-_Hafiz_kazahskij_kyuj/ |
Ортасы6–15 | (Ұ, Ж) Әліппе-альбомдағы материалмен жұмыс.Айсұлу мен Қуанышқа ұлттық мұражайға дұрыс жол табуға көмектесуді ұсынады. Өз жауаптарынтүсіндіруді сұрайды. Мұражайда балалар көптеген картиналарды көрді,алайда қазақ суретшісі Әбілхан Қастеевтің картиналары оларға өте ұнады. Неліктен деп ойлайсыңдар?Суретші осы картиналарда нені бейнелеген? Табиғаттыңәсемдігін жеткізу үшін ол қандай түстерді пайдаланған?Қандай материалдарды қолданған? (Бояулар.)Бүгін бізге жұмыс істеу үшін қандай құралдар қажетболады? Нені қолданатындарыңды таңдап алыңдар(Қарындаштар, балауыз борлар).(Ұ) Сергіту сәтіКәне, балалар, тұрыңдар! (Тұрады.)Өзіміз киіз үй құрастырамыз! (Қолдарын бастарыныңжоғарғы жағына күмбездеп қояды.)Керегесі – бұл қабырғалары. (Қолдарын айқастырады.)Кәне, оларды созайық. (Қолдарын екі жағына созады).Шаңырақты көтерейік. (Аяқтарының ұшына тұрады,қолдарын жоғары созады).Уықтарын қояйық. (Қолдарын түсіреді)Түндігін жауып, аяқтайық! (Алға қарай иіледі.)Біз киіз үйді осылай құрастырдық. (Алақандарынсоғады.)(Ұ) Қауіпсіз жұмыс жасау техникасыЖеке гигиена ережелерін, өткір құралдармен жұмыс істеу тәртібін еске салады.(Ұ) Жұмыстың орындалу технологиясы(Жұмысты сатылай орындау ретін түсіндіру.)Әліппе-альбоммен жұмыс.Жақында орналасқан заттар қашықта орналасқан заттарғақарағанда үлкен болып көрінеді. Оларды ірілеу етіп салаотырып, біз оларды жақындатқандай боламыз. Пейзажсалу кезінде заттардың бір-біріне қатысты орналасқанқашықтығын дұрыс беру керек. Суреттің алдыңғықатарында жақында орналасқан заттар бейнеленеді.Сондықтан олар ірі етіп салынады. Артқы планда –қашықта орналасқанның барлығы. Олар анағұрлым ұсақетіп салынады. Бұл перспектива деп аталады.Нені салатындарыңды ойластырыңдар. Көмекретінде әліппе-альбомдағы суреттерді, тақтадағыиллюстрацияларды пайдаланыңдар, сабақ басындағыфильмнен кадрларды еске түсіріңдер. | Жиынтықполотно немесеүлестірмеліматериалдар –текше, шар,цилиндр Әліппе-альбом.ҚазақстанныңтабиғатыбейнеленгенӘ.Қастеевтің2–3 картинасы. |
Рефлексия26-30 | Ұ, Ө) «Менің Отаным – Қазақстан» сурет галереясыұйымдастырылады.Балаларға қалауларына қарай өз ойлары, көңіл күйі туралы әңгімелеуді ұсынады.– Өз суретіңде саған не ұнайды?– Ойлағаныңды сала алдың ба? Сала алмаған болсаң, небөгет болды?Балаларға сабақтағы жақсы жұмысы және Қазақстан ішіндегі саяхаттағы тату ұжым үшін алғыс білдіреді.Балалар ұсынған суретті таңдап, оны тақтадағы көк түске жапсырады. Менің көңіл күйім: күнге, бұлтты күнге,бұлтқа, жаңбырлы бұлтқа, найзағайлы бұлтқа ұқсайды | Әліппе-дәптер |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)