(Ұ, Ж) Әліппе-альбомдағы
материалмен жұмыс.
Айсұлу мен Қуанышқа ұлттық
мұражайға дұрыс жол табуға көмектесуді ұсынады. Өз
жауаптарын
түсіндіруді сұрайды. Мұражайда
балалар көптеген картиналарды көрді,алайда қазақ суретшісі Әбілхан
Қастеевтің картиналары оларға өте ұнады. Неліктен деп
ойлайсыңдар?
Суретші осы картиналарда нені
бейнелеген?
Табиғаттың
әсемдігін жеткізу үшін ол
қандай түстерді
пайдаланған?
Қандай материалдарды
қолданған? (Бояулар.)
Бүгін бізге жұмыс істеу үшін
қандай құралдар қажет
болады? Нені қолданатындарыңды
таңдап алыңдар
(Қарындаштар, балауыз
борлар).
(Ұ) Сергіту
сәті
Кәне, балалар, тұрыңдар!
(Тұрады.)
Өзіміз киіз үй құрастырамыз!
(Қолдарын бастарының
жоғарғы жағына күмбездеп
қояды.)
Керегесі – бұл қабырғалары.
(Қолдарын
айқастырады.)
Кәне, оларды созайық.
(Қолдарын екі жағына
созады).
Шаңырақты көтерейік.
(Аяқтарының ұшына
тұрады,
қолдарын жоғары
созады).
Уықтарын қояйық. (Қолдарын
түсіреді)
Түндігін жауып, аяқтайық!
(Алға қарай иіледі.)
Біз киіз үйді осылай
құрастырдық.
(Алақандарын
соғады.)
(Ұ) Қауіпсіз жұмыс жасау
техникасы
Жеке гигиена ережелерін, өткір
құралдармен жұмыс істеу тәртібін еске
салады.
(Ұ) Жұмыстың орындалу
технологиясы
(Жұмысты сатылай орындау ретін
түсіндіру.)
Әліппе-альбоммен
жұмыс.
Жақында орналасқан заттар
қашықта орналасқан
заттарға
қарағанда үлкен болып
көрінеді. Оларды ірілеу етіп
сала
отырып, біз оларды
жақындатқандай боламыз.
Пейзаж
салу кезінде заттардың
бір-біріне қатысты
орналасқан
қашықтығын дұрыс беру керек.
Суреттің алдыңғы
қатарында жақында орналасқан
заттар бейнеленеді.
Сондықтан олар ірі етіп
салынады. Артқы планда
–
қашықта орналасқанның барлығы.
Олар анағұрлым ұсақ
етіп салынады. Бұл перспектива
деп аталады.
Нені салатындарыңды
ойластырыңдар. Көмек
ретінде әліппе-альбомдағы
суреттерді, тақтадағы
иллюстрацияларды
пайдаланыңдар, сабақ
басындағы
фильмнен кадрларды еске
түсіріңдер.
|