Күні:
|
Пән: Қазақстан
тарихы
Пән
мұғалімі: Масалимов
С.Е.
|
Сынып: 11
«А»
|
Сабақ
тақырыбы
|
Қазақстан ГУЛАГ
жүйесінде
|
Сілтеме
|
Оқулық, электронды
оқулық және интернет материалдары
|
Мақсаты
|
- Оқушылардың Қазақстан
жеріндегі еңбекпен түзету лагерьлеріне сипаттама беру,білімдерін
молайту.Қазақстандағы Алжир,Карлаг, Степлаг, Гулаг еңбекпен түзеу
лагерлерін пайда болу тарихын таныстыра отырып танымдық қызығушылық
қабілеттерін дамыту
- Оқушылармен бірлескен жұмыс
түрлерін ұйымдастыра отырып оқушылардың шығармашылық қабілеттерін
дамыту, топтық жұмыс барысында диалогтік оқытуды пайдалана отыра,
өз ойларын еркін айтуға, көшбасшылық қабілеттерін дамытуға, алған
білімдерін кез-келген жағдайда пайдалануға ықпал
жасау;
-Оқушылардың өзін-өзі
бағалауын қолдану арқылы жауапкершілікке, еңбексүйгіштікке
тәрбиелеу, білімді және іскер азамат етіп
қалыптастыру. Сонымен
қатар алған білімдерін әр түрлі топтық
тапсырмалар арқылы бекіту, пысықтау . Топпен жұмыс істеуге
дағдылану, өзгені тыңдай білуді үйрену.
|
Міндеттері
|
-
Ой-өрісін, шығармашылық қабілеттерін байқау,
бағалау;
-
Ойын еркін білдіруге, ашық
пікір алмасуға, терең ойлауға және сыни тұрғыдан ойлауға
баулу;
-
Шапшаңдыққа, өзгені тыңдай білуге, ынтымақтаса жұмыс
істеуге үйрету;
|
Күтілетін
нәтиже
|
Топтық жұмыс арқылы
тапсырмалар беріп, шығармашылық қабілеттерін
таныту
|
Сабақтың
түрі
|
Сындарлы
оқыту
|
Көрнекіліктер мен
құрал-жабдықтар
|
Тақырыптық слайд,
интерактивтік тақта, сандық фотоаппарат, постер, оқулықтар,
дидактикалық материалдар және түрлі-түсті
қағаздар.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Диалогтік оқыту, АКТ- ны
пайдалану, оқыту және оқытудағы жаңа тәсілдер, түсіну дәрежесін
бағалау, талантты және дарынды балаларды оқыту, жекелей, топтық
жұмыс, Оқыту үшін бағалау және оқуды
бағалау.
|
І.Ұйымдастырыу
|
Сәлемдесу;
Түгендеу;
Тақырыптық суреттер
арқылы 3 топқа бөлу. Сыныпта сабақ бойы жағымды
психологиялық ахуалдың болуын қамтамасыз ету. Оқушылармен бірге
бағалау критерийлерін анықтап алу 2 мин
|
Сабақтың
эпиграфы
|
“Өзге емес, өзім айтам өз
жайымды...”
Қасым Аманжолов
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
«Қызығушылықты
ояту»
|
Сатылап сұрақ қою
әдісі.Тақырыптық сурет ұсынылады,ұсынылған суреттегі сұрақтарға
жауап беру, диалог құру,қорғау
2
мин
|
Топтық жұмыс арқылы ұсынылған
суретке әңгіме құрайды
|
«Мағынаны
ажырату»
|
Тақырыптық тірек сөздердің
анықтамасымен жұмыс жасау
1 мин
|
Оқушылар жаңа сөздердің
анықтамын табады
|
ІІ. Жаңа сабақ
барысы
|
Қазақстан Гулаг
жүйесінде.Сабақтың мақсатын оқушылардың өздеріне құрдырту.
Тақырыптың саяси қуғын-сүггін, халықтар депортациясын
талантты және дарынды
балалардың бірі интерактивтік тақтадан
тақырыптық слайд арқылы түсіндіреді
|
Интерактивті тақтадан жаңа
тақырыптың слайдтарын қарау
|
ББҮ
(СТО)
|
Білемін,білдім, үйрендім
кестені тақатадан сызу,толтыру
|
Оқушылар кестені
толтырады
|
Сергіту
сәті
|
Сергіту сәтін
ұйымдастыру.
2
мин
|
Сергіту сәтін
жасайды, сәл тыныстайды
|
Жалпы тақырыпты
қаншалықты түсінгендерін анықтау үшін «Блум таксономиясы» бойынша
сұрақтарға жауап беру
|
Білу. 1) Қазақстанда
қалыптасқан лагерлерді атап, жерлерін картадан тауып көрсетіндер?1
мин Түсіну.
Қазақстанда лагерьлер жүйесі
қашан қалыптасты? Гулаг жүйесі құрамында қанша лагерь бөлімшелері
болды ?1 мин Қолдану.
Әр топқа постер жасауға
тапсырма беру
10
мин
-
Алжир тобы – Қазақстанға
күштеп қоныс аударғандар
-
Карлаг тобы – соғыс
жылдарындағы саяси қуғын-сүргін және халықтар
депортациясы
-
Степлаг тобы – екінші
дүниежүзлік соғыстың халық санына тигізген
әсері
Талдау.Лагерьлер жүйесі
Қазақстанға қандай жолмен кіріктірілді, сипаттама беру. 1
мин
Жинақтау.Суреттерді
байланыстыра отырып, тақырыпты жүйелеңіздер.3
мин
Бағалау.Депортация
дегеніміз не және КСРО-да оның қандай түрлері
болды? Соғысқа дейінгі күтеу
депортацияларына қандай халықтар ілікті?
Неліктен?
Соғыс жылдарында қандай
халықтар депортацияланды және бұл әрекеттер қалай
түсіндірілді?
Депортацияның саяси-құқықтық
жағынан негізсіз болғандығын дәлелеңдеңдер 3
мин
|
Тақырып бойынша өздерінің
бұрынғы білімдерін еске түсіреді.Мәлімет негізінде ой толғанысын
жасап,талқыға салады.
Оқушылар Қазақстан жеріне
саяси-қуғын сүргін, депортацияланған халықтардың лагерьлерге және
елдің әр аймақтарына күштеп қоныстанғандығы жайында
баяндайды.
|
Оқушылардың түсіну дәрежесін
бағалау
|
«Светофор» ойынында
оқушылар берілген тұжырымды дұрыс деп тапса жасыл, ал қате деп
тапса қызыл жалаушаны көтереді.
4
мин
|
Топтағы оқушылар топта отырып,
интерактивті тақтада берілген тапсырмалар бойынша жұмыс
жасайды
|
Тарихи диктант жазу арқылы
жаңа тақырыпты қаншалықты меңгергендерін тексеру.
мин
|
Әр оқушы жекелей жұмыс
жасайды
|
ІІІ. Үй тапсырмасын
беру
|
1. § 13. тақырыпты оқып
келу.
2. Эссе. «Қазақстандағы
лагерлер жүйесі»
|
Үй тапсырмасын жазып
алу
|
ІV.
Бағалау
|
Формативті
бағалау
3 мин
|
Оқушылар толтырып отырған
өзін-өзі бағалау парақтарын мұғалімге
тапсырады.
|
V. Рефлексия
|
Сабақтан алған әсерлері мен
ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату
2 мин
|
Сабақтан алған әсерлері мен
ұсыныстарын стикерлерге жазу, тақтаға
жапсыру
|