Сабақ кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.3
мин.
Алдыңғы білімді қайталау
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
«Конверттегі
сұрақ» әдісі арқылы алдыңғы білімді
пысықтау.
|
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
1.физикалық-географиялық аудан.
2.Қазақстан қанша
физикалық-география- лық ауданға бөлінеді.
3.
мелиорациялау.
4.ландшафттық дизайн.
5.Ноосфера
|
"Мадақтама" әдісі
арқылы бағалау
|
Оқулық,
жұмыс дәптері
ДК экраны
|
Ортасы
|
Жаңа сабақ
«Мысал»
әдісі арқылы сабақ тақырыбына
шығу
оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен таныстырамын..
«Ойлан,бірік,бөліс»
әдісі
арқылы
Топтық жұмыс
бермін.
|
1.
Этнос дегеніміз не?
2.Халық
дегеніміз?
3.Ұлт
дегеніміз?
4.Этнография дегеніміз?
5.Депопуляция дегеніміз?
Дескриптор :
-Қазақстан елі көп ұлтты екенін
ұстанатын діндерін біледі.
-термин сөздердің мағынасын
ажыратады.
Топтық
жұмыс жасауға берілген тақырыпшалар:
1топ.Қазақстанның ұлттық
құрамы
2топ.Этникалық процестер
3топ.
Халықтың діни құрамы.
4топ.Ұлттық және діни
саясат.
Дескриптор:
-Қазақстан халқының ұлттық,
діни құрамы, таралып орналасуын біліп талдайды.
-Қазақстан халқының ұлттық, діни құрамы,
таралып орналасуын біліп картадан анықтаған жұмыстарын
ұсынады
-Ұлттық
және діни саясатты маңызын талқылайды
|
Мақсаты:
Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі:
оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау:
Бұл жерде саралаудың
«Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі
көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір
оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға
жетелеуші сұрақтар қойылады.
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталанды
|
Оқулық,
жұмыс дәптері
ДК экраны суреттер.
Оқулық, дәптер
Тапсырманны қорғауға қажетті
ресурстар
|
Пиза тапсырмасы
|
«Өз қарқыны» әдісі
арқылы
Географиялық
диктант
Тест тапсырмасын
беремін
«Сарапшы
бұрышы» әдісі
арқылы
«Seterra» географиялық ойыны
арқылы Қазақстан республикасында тұратын ұттардың елдерін
анықтайды
«Серпілген
сауалдар» әдісі арқылы
Пиза
тапсырмасын
беремін
|
Географиялық
диктант
Тест тапсырмасын
орындайды
Дескриптор:
-Қазақстан халқының ұлттық, діни құрамы,
таралып орналасуын біліп өз жауаптарын ұсынады.
Сарапшы оқушы елдерді көрсетуге көмек беру арқылы
орындайды Дескриптор:
«Seterra» географиялық ойыны
арқылы Қазақстан республикасында тұратын ұттардың елдерін анықтай
алады.
Пиза
тапсырмасын
орындайды
. функцоналдық сауаттылығын білімін
көрсетеді
|
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау»
әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс
келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым
бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа
қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
|
ДК экраны
Үлестірме қағаздар.
ДК экраны
Интернетті
пайдаланады
ДК экран
|
Сабақтың соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім
сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген
көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты:
Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі:
Тақырып бойынша оқушылардың
пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды»
тәсілі көрінеді.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін,
пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау»
әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс
келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым
бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа
қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек
қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай
тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру
деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау
|
«Конверттегі
сұрақ» «Мысал»
«Ойлан,бірік,бөліс»
«Өз
қарқыны» «Сарапшы
бұрышы» «Серпілген
сауалдар»
«Еркін
микрофон» әдісі арқылы
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі
бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу
материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере
отырып әзірлеуді қамтиды.
|
«Мадақтау сөзі» әдісі
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен
белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.
Осы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің
тармақтары орындалады.
|
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі
жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген
оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым?
Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
|