Cабақтың ортасы
7-15 минут
16-24 минут
25-31 минут
32-37 минут
|
Мағынаны тану: Зерттеу мен талдау
Оқушылар оқулық пен ғаламтор материалдарына шолу жасап,
шағын зерттеу жүргізеді.
Зерттеу сұрақтары:
-
1950-60 жж. ортасында
Қазақстан территориясында қандай өнеркәсіп орындары
салынды?
-
Бағыты? (шикізаттық, дайын
өнім өндіру)
-
КСРО көлеміндегі өндірістің
пайыздық үлесі қандай ?
-
Қазақстанға әкелген пайдасы
және зияны?
-
Қазақстанның табиғи
ресурстарын игеруде ұлттық мүдде қаншалықты ескерілді
?
-
КСРО кезеңінде Қазақстанның
жері, суы, пайдалы қазбаларын өндіру туралы шешімдерді кімдер
қабылдады? Неліктен ?
(Т) Әр топқа Қазақстандағы өнеркәсіптің дамуы,
әскери-өндірістік кешеннің қалыптасуы тақырыптарына байланысты
деректер мен мәліметтер таратылады.
Дескрипторлар:
1.Оқушылар таратылған мәліметтер негізінде Қеңес
үкіметінің Қазақстанның табиғи ресурстарын игеруде ұлттық мүдденің
ескерілмегендігін анықтайды;
2.Қазақстанға зардаптарын тигізген әскери-өнеркәсіп
кешендеріанықтайды;
3.Олардың денсаулыққа, экономикаға кері әсерлері
туралы дәлелдер келтіреді.
(Т)Оқушылар талдау қорытындысын интеллект карта,
баяндама, презентация (Prezi арқылы) т.б түрінде ортаға
салады.
Бағалау критерийлері:
-
Кем дегенде 2 дәйек келтіріп, фактілермен
дәлелдеу;
-
Жүйелі, тарихи тілде сөйлеу;
(Т)Талдау жұмысының
негізінде әр топ өздерінің нәтижелерін спикерлері арқылы сыныпқа
таныстырады. Топтар бір біріне сұрақ қойып, пікір
алмасады.
Кері байланыс, бағалау жүргізіледі.
(Т/Ж) Сабақта
жинақтаған білімдерін қолданып, Қазақ КСР
экономикасының шикізатқа бағытталуы жағдайына SWOT анализ әдісін қолдана отырып, талдау
жасайды.
( топтық/жұптық тапсырма таңдау
барысында: уақытқа арналған дифференциация жүргізіледі, баяу
оқушыларға уақыт 1-2 мин. ұзартылады,оқушының жеке күтілетін нәтижесінде
жүзеге асуы үшін көмек көрсетіледі;оқу материалдары мен ресурстарды
оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып таңдау
беріледі)
SWOT-талдау әдістемесі
1 кесте
S
күшті/мықты жақтары
|
|
W
әлсіз жақтары
|
|
O
Мүмкіндіктер
|
|
T
Қауіп-қатерлер
|
|
SWOT-шешімдер
2
кесте
Талдау
жұмысының негізінде әр топ/жұп өздерінің нәтижелерін сыныпқа
таныстырады.
Топтар/жұптар өзара бағалауы және мұғалімнің ауызша кері
байланысы жүргізіледі.
|
Қазақстанның қазіргі заман тарихы. Хрестома
тия:Жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған оқу
құралдары.Б.Аяған.-Алматы:Атамұра, 2005ж.
Омарбеков Т. Қазақстан тарихының XX ғ. өзекті мәселелері.
Өнер, 2014
Б. Ғ.
Аяған, Х. М. Әбжанов, Д. А. Махат. Қазіргі Қазақстан тарихы.
–Алматы: Раритет, 2010
Козыбаев
М. К., Алдажуманов К. С. Тоталитарный социализм: реальность и
последствия. Адилет, 1997
|