Материалдар / Қазақстан «Хрущевтық жылымық» кезеңінде (1954-1964 жылдар) 9 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақстан «Хрущевтық жылымық» кезеңінде (1954-1964 жылдар) 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар бұл бөлімде 9 сыныпта 9.2 А. Қазақстанда кеңестік жүйенің орнығуы, 9.3 А. Қазақстан тоталитарлық жүйенің нығаюы кезеңінде бөлімдерінде өткен ХХ ғасырдың бірінші жартысында КСРО-да қалыптасқан тоталитарлық жүйенің басқару ерекшеліктері, жоспарлы экономиканың күшті және әлсіз жақтары, Сталиннің жеке басына табынушылық, зиялылардың қуғын-сүргінге ұшырағандығы туралы білімдеріне сүйене алады. Ұлы Отан соғысы жылдары Қазақстан жауынгерлерінің барлық майдандардағы ерлігімен және тылдағы азаматтардың ерен еңбегімен жеңіске үлкен үлес қосқанын, экономикасының соғысқа бейімделгенін біледі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қаңтар 2021
4408
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ұзақмерзімді жоспардың бөлімі:

Қазақстан «хрущевтықжылымық»
кезеңінде (1954-1964 жылдар
)

Мектеп: №70 ЖББМ

Мерзімі:

Мұғалімнің аты-жөні: Майлыбай А.А.

Сынып: 9Ә

Қатысқаны: қатыспағаны:


Сабақ тақырыбы

Қазақ КСР экономикасының шикізатқа бағытталуы

Тарихи концепт

Өзгеріс және сабақтастық

Оқу мақсаттары

9.3.2.1. ХХ ғасырдың екінші жартысындағы әскери-өнеркәсіп кешендерінің Қазақстанға тигізген зардаптарын талдау;

9.3.1.1. қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау.

Сабақ мақсаты

Қазақстанға XX ғасырдың ІІ жартысындағы әскери-өнеркәсіп кешендерінің тигізген зардаптарын анықтап талдау жасау;

қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін анықтау және өзіндік интерпретация жасау.

Бағалау

критерийлері

- әскери-өнеркәсіп кешендерінің зардаптарын біледі;

- қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсінеді .

Тілдік дағдылар

-Әміршіл-әкімшіл жүйенің (тоталитаризмнің) күшейе түскендігі туралы талдауға қатысады (айтылым, тыңдалым);

-презентация жасап қорғайды (айтылым, тыңдалым);

-қысқаша қорытынды ПТМС жазады (жазылым);

-Келесі себептер/ факторлар қысқа мерзімді/ орта мерзімді/ұзақ мерзімді болып келеді...

-Бұл оқиға /өзгеріс маңызды болды / айтарлықтай, өйткені…, дегенмен....

- Бұл деректің маңыздылығы...

Сабақта қамтылатын

құндылықтар



Адалдық, серіктестік, толеранттылық, үштілділік, денсаулық, құрмет, жауапкершілік және үздіксіз оқу.

Тақырыпты меңгеру барысында Қазақстанның экономикасының жағдайындағы артықшылықтар мен кемшіліктерді әлемдік деңгейде салыстырып жахандық азаматтық позициясын көрсету.

Пәнаралық байланыс

Физика,химия,географияпәндерімен мағынаны тану кезеңінде байланыс жасалады.

Осыған дейін меңгерілген білім

Оқушылар бұл бөлімде 9 сыныпта 9.2 А. Қазақстанда кеңестік жүйенің орнығуы, 9.3 А. Қазақстан тоталитарлық жүйенің нығаюы кезеңінде бөлімдерінде өткен ХХ ғасырдың бірінші жартысында КСРО-да қалыптасқан тоталитарлық жүйенің басқару ерекшеліктері, жоспарлы экономиканың күшті және әлсіз жақтары, Сталиннің жеке басына табынушылық, зиялылардың қуғын-сүргінге ұшырағандығы туралы білімдеріне сүйене алады. Ұлы Отан соғысы жылдары Қазақстан жауынгерлерінің барлық майдандардағы ерлігімен және тылдағы азаматтардың ерен еңбегімен жеңіске үлкен үлес қосқанын, экономикасының соғысқа бейімделгенін біледі.

Сабақ барысы

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы

0-6минут


Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды топтастырып, назарын сабаққа аудару.

Қызығушылықты ояту кезеңі:

https://www.youtube.com/watch?v=UXMMAN-WHBA

БСМ: 1950-1960 жылдардағы КСРО саяси-экономикалық даму ерекшеліктері туралы бейнебаян ұсынып, сыныптық талқылау ұйымдастырылады.

  • Бейнебаяндағы оқиға қай кезеңге жатады?

  • Бейнебаянның сабақ тақырыбына қандай байланысы болуы мүмкін ?

  • Халықтың қандай әлеуметтік проблемаларын байқадыңыздар ?

Оқушылардың жауаптарын негізге ала отырып, сабақтың тақырыбы ашылады.

https://www.youtube.com/watch?v=UXMMAN-WHBA«Оттепель» в СССР: особенности экономического и политического развития СССР в 1950-1960-е г

Cабақтың ортасы



















7-15 минут






















16-24 минут






25-31 минут






















32-37 минут


Мағынаны тану: Зерттеу мен талдау

Оқушылар оқулық пен ғаламтор материалдарына шолу жасап, шағын зерттеу жүргізеді.

Зерттеу сұрақтары:

  • 1950-60 жж. ортасында Қазақстан территориясында қандай өнеркәсіп орындары салынды?

  • Бағыты? (шикізаттық, дайын өнім өндіру)

  • КСРО көлеміндегі өндірістің пайыздық үлесі қандай ?

  • Қазақстанға әкелген пайдасы және зияны?

  • Қазақстанның табиғи ресурстарын игеруде ұлттық мүдде қаншалықты ескерілді ?

  • КСРО кезеңінде Қазақстанның жері, суы, пайдалы қазбаларын өндіру туралы шешімдерді кімдер қабылдады? Неліктен ?

(Т) Әр топқа Қазақстандағы өнеркәсіптің дамуы, әскери-өндірістік кешеннің қалыптасуы тақырыптарына байланысты деректер мен мәліметтер таратылады.

Дескрипторлар:

1.Оқушылар таратылған мәліметтер негізінде Қеңес үкіметінің Қазақстанның табиғи ресурстарын игеруде ұлттық мүдденің ескерілмегендігін анықтайды;

2.Қазақстанға зардаптарын тигізген әскери-өнеркәсіп кешендеріанықтайды;

3.Олардың денсаулыққа, экономикаға кері әсерлері туралы дәлелдер келтіреді.

(Т)Оқушылар талдау қорытындысын интеллект карта, баяндама, презентация (Prezi арқылы) т.б түрінде ортаға салады.

Бағалау критерийлері:

  • Кем дегенде 2 дәйек келтіріп, фактілермен дәлелдеу;

  • Жүйелі, тарихи тілде сөйлеу;

  • Қоғамдық-саяси өмірмен байланыстыру, қорытынды жасау.

(Т)Талдау жұмысының негізінде әр топ өздерінің нәтижелерін спикерлері арқылы сыныпқа таныстырады. Топтар бір біріне сұрақ қойып, пікір алмасады.

Кері байланыс, бағалау жүргізіледі.


(Т/Ж) Сабақта жинақтаған білімдерін қолданып, Қазақ КСР экономикасының шикізатқа бағытталуы жағдайына SWOT анализ әдісін қолдана отырып, талдау жасайды.

( топтық/жұптық тапсырма таңдау барысында: уақытқа арналған дифференциация жүргізіледі, баяу оқушыларға уақыт 1-2 мин. ұзартылады,оқушының жеке күтілетін нәтижесінде жүзеге асуы үшін көмек көрсетіледі;оқу материалдары мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып таңдау беріледі)

SWOT-талдау әдістемесі

1 кесте

S

күшті/мықты жақтары


W

әлсіз жақтары


O

Мүмкіндіктер


T

Қауіп-қатерлер



SWOT-шешімдер

2 кесте


O

T

S



W



Талдау жұмысының негізінде әр топ/жұп өздерінің нәтижелерін сыныпқа таныстырады.

Топтар/жұптар өзара бағалауы және мұғалімнің ауызша кері байланысы жүргізіледі.

Қазақстанның қазіргі заман тарихы. Хрестома

тия:Жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған оқу құралдары.Б.Аяған.-Алматы:Атамұра, 2005ж.


Омарбеков Т. Қазақстан тарихының XX ғ. өзекті мәселелері. Өнер, 2014


Б. Ғ. Аяған, Х. М. Әбжанов, Д. А. Махат. Қазіргі Қазақстан тарихы. –Алматы: Раритет, 2010


Козыбаев М. К., Алдажуманов К. С. Тоталитарный социализм: реальность и последствия. Адилет, 1997


Сабақтың соңы

38-39 минут

Сабақтың соңында оқушылар рефлексия жасайды:

- нені үйрендім ?

- не нәрсе түсініксіз болды?

- немен қайта жұмыс жасау керек?

Үй жұмысы

39-40 минут

35 тақырып, шығармашылық тапсырмаларын орындау


Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Студенттердің жеке қабілеттерін ескере отырып, әртүрлі ресурстардың түрлерін таңдауда саралау (Гарднер бойынша түрлі интеллектілер теориясы); тапсырмаларды таңдауда - суреттермен, мәтіндермен жұмыс жасағанда, тұжырымдарды қалыптастырғанда. Сабақтың барлық сатыларында педагогикалық қолдаудың әртүрлі формалары ұсынылады

Сабақтың барлық тапсырмалары дескрипторлар арқылы бағаланады. Бағалаудың әр түрлі формалары пайдаланылады: өзін-өзі бағалау, жұп жұмысын өзара бағалау, топтардың жұмысын өзара бағалау, мұғалімнен ауызша кері байланыс.

Оқушылар топта және жұппен жұмыс кезінде класс айналасында жүрген кезде қауіпсіздік шараларын сақтау.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!