1.Балалар мен жасөспірімдер театры қашан ,қай
қалада ашылды.
2.Ұлы Отан соғысына қатысқан қандай ақын –
жазушыларды білесің.
3.Ұлы Отан соғысы жылдарндағы ғылым мен
мәдениеттің дамуы
4.Ұлы Отан соғыс жылдарында ғылым мен мәдениет
майданға қалай көмек көрсетті.
5.Абай операсының авторларын ата.
6.Алғашқы дыбысты деректі фильм қалай
аталады.
Жаңа сабақты бейнефильм көрсету арқылы тақырыпты
ашу.
Түртіп алу әдісі оқушылар
қажет дүниелерді өздеріне жазып алады.
Сабақ мақсатын талқылау
Сонымен біз бүгінгі сабақта не білеміз деп
ойлайсыздар деп сабақтың мақсаты мен критерийлерін
анықтаймыз.
I тапсырма
«Мәтінмен жұмыс » әр топқа
тақырыпқа байланысты мәтіндер беріледі, берілген мәтіндер бойынша
білім алушылар бір-біріне түсіндіреді;
1-топ Қазақстанның
депортациялануның сепептері
2 –топ Демографиялық
проблемаларды шешудің жолдары
3 – топ Соғыстан
кейінгі Қазақстандағы
демографиялық жағдайы
Дескриптор:
Қазақстанның депортациялануның сепептерін
айтады.
Демографиялық проблемаларды шешудің жолдарын
анықтайды
Сғыстан кейінгі Қазақстандағы демографиялық
жағдайлар туралы нақты дәлелдер
келтіреді.
ҚБ: Топтар бір- бірін
бағалайды.
ІІ-тапсырма:
Ойлан. Топтас. Бөліс.
Тапсырма әр топқа сұрақтар беріледі
1 топ Соғыс жылдарында қоныс аударылған
ұлттар
2-топ 1920 жылғы күштеп қоныс аудару
3-топ Қазақстандағы көші - қон мен
демография
Критерий: Сұрақтарға жауып
беру арқылы оқушылар өз ойларын білдіреді.
Дискритпор:
Соғыс жылдарында қоныс аударылған ұлттар туралы
айтады
1920 жылғы күштеп қоныс аударған елдерді
анықтайды
Қазақстандағы көші - қон мен демография жайлы дәлелдер
келтіреді
ҚБ топ мүшелері
бір-бірінің жұмыстарына қол сигналдары арқылы баға
береді.
III тапсырма
Жеке жұмыс Графикалық органайзер
Демографиялық мәселелер
Себептері
|
Халық санының кемуі
|
Халық санының арту
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Критерий: Демографиялық мәселелердің
себептерін анықтайды.
Дискриптор: Халық санының кемуін анықтап
жазады
Халық санының артуын анықтап
жазады
ҚБ оқушылар
Білім қоржыны арқылы
|