Материалдар / Қазақстан шетелдік интервенция және азамат соғысы жылдарында (1918-1920 жж).

Қазақстан шетелдік интервенция және азамат соғысы жылдарында (1918-1920 жж).

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
2743
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстан шетелдік интервенция және азамат соғысы жылдарында (1918-1920 жж).

Мақсаты:


Елдегі азамат соғысының себептерін білу, саяси күштер арасындағы тартыстың нәтижесін түсіну.

Міндеті:

  • Тақырып жайлы түсініп оқуға талпынады, салыстыра білуге үйренеді,ойын толық жеткізе білуге дағдыланады ; топпен жұмыс істеуге үйренеді

  • Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру

7 модульдің қолданылуы

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Оқу нәтижеcі:

Тақырыптарды тапсырмалар арқылы еркін меңгереді оны пайдаланып практикалық жұмыстар жүргізеді; Азамат соғысының нәтижесін біледі.

Дереккөздер және жабдықтар: Интерактивті тақта, слайдтар, тірек – сызбалар, оқулық, стикер, семантикалық карта, әлемнің саяси картасы, Қазақстанның картасы.


Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:

мұғалім немен айналысады.

оқушылар немен айналысады.


1.Сабақты ұйымдастыру кезеңі:оқушы- ларды түгел-деп,сергіту сәтін өткіземін.


2.Топқа бөлу:

Тақтаға үш түсті стикер ілінеді, сол қағаздың түсіне қарай оқушылар үш

топқа бөлінеді.


3. Үй тапсырмасын сұрау:


«Аквариум» әдісі












Блум таксономиясы























.Сергіту сәтін орындайды. (бас бармақ әдісі).

Сабаққа көңілді, жағымды әсермен кіріседі.


Топқа бөлінеді. (Оқытуды басқару және көшбасшылық).

Әр топ өз көшбасшыларын тағайындайды.


Үй тапсырмасы

«Аквариум әдісі».

Бірінші топ жауап береді. Екінші топ сұрақ қояды.

Үшінші топ бақылайды. Орындары ауысады.


Жаңа сабақ

Блум таксономиясы.(Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер).

Ойлау деңгейі

Тапсырмалар

Оқушылар орындайды.

Білу және түсіну

Азамат соғысы дегеніміз не? Ол соғыстың басталуына не себеп болды?

Мемлекет ішіндегі билік үшін сол ел азаматтарының өзара соғысы.

Қолдану

Ол соғыста қазақ элитасы қандай позиция қолданды?

Венн диограмма:

DrawObject2 DrawObject1






Екі жаққа бөлініп, елдегі жағдайды ушықтырды.


Талдау

І топ

Үзінді

Тарау

Пікір

1918ж тамызда Семей қаласында бірінші «Алаш» атты әскер полкі ұйымдастырылды. Колчактың Жетісуді басып алу қаупі төнді.

Ү тарау. 110 бет.





ІІ топ

Үзінді

Тарау

Пікір

Черкасск қорғанысы 1918 ж маусымынан 1919 ж қазанына дейін созылды, партизандар атаман Анненков тобына 13 ай қарсылық көрсетті.

Ү тарау. 111 бет.


ІІІ топ

Үзінді

Тарау

Пікір

1919 ж. 4 сәуірде Бүкілресейлік ОАК

Алашорда мүшелеріне кешірім (амнистия) жариялады.

Ү тарау. 112 бет.



























.

Жинақтау

Семантикалық картаны толтыру. (талантты және дарынды балаларды оқыту).

Әр топ ортада қорғайды. Жұмыстары 1,2,3, ұпайлық көрсеткіштермен бағаланады.

Семантикалық карта 3 топқа таратылып беріледі. Топ болып жауап беріп ортада бір оқушы қорғайды.

І топ

Тау қырандары

1918 жыл маусым

Антанта

1920 жылы наурызда

Моңғол

Қай жылы А.Дутов Орын-борды алып, Қазақстанды орталық Ресеймен байлан-ыстыратын темір жолды кесіп тастады.



+




Чехословак корпусын бүлік шығаруға айдап салған…




+



Алтай мен Тарбағатайда жеңіске жеткен партизан дық ұйым қалай аталды?


+





Қазақстанда әрекет еткен соңғы майдан-Солтүстік Жетісу майданы қашан жойылды?





+


1918 жылғы қазан айында атаман Б.Анненков Өскем-енге қандай кемемен келді?






+


ІІ топ

Алаш Орда үкіметі

К.М. Михалкович

1919 ж

Қыркүйек

М.И. Тухачевский

1918ж тамыз

Кеңес үкіметі келіссөздер жүргізді

+






Ақтөбе майданы жойылды



+




«Алаш» атты әскер полкі

ұйымдастырылды






+

Шығыс армияның 5-ші армия қолбасшысы




+



Партизандық астыртын ұйымын, ұйымдастырушы.


+








ІІІ топ

П. Кобозов

1919ж қараша

М.В. Фрунзе

1920ж қаңтар

Ә. Әйтиев

Уфаны азат еткен қолбасшы




+



Семейде «Колчак» үкіметі құлатылды


+





Дутовқа қарсы барлық іс- қимылдарға басшылық еткен комиссар.


+





Партизандық астыртын ұйымын, ұйымдастырушы.





+

Орал майданы жойылды.




+




Бағалау

Азамат соғысының Қазақстан тарихындағы алатын орны қандай?




«Алтын сандық» ойыны арқылы жаңа сабақты бекіту.

Сандық ішінде 3 кеспе қағазға жазылған 3 сұрақ жатыр.Әр топтан бір оқушы келіп қағазды алады да тобына барып кеңесіп жауап береді.


1. Тамыз айында Иран мен Каспий сырты облысына ағылшын әскерлері енді. Неліктен енгізілді?

2. Ақ гвардияшылдардың қолбасшылары кімдер?

3. А.Байтұрсынұлы «Төңкеріс және қазақтар» деген мақаласында не деп жазды?

Сабақты бағалау:




Оқушыларды бағалау парағы.


Бағалау критериі: «5» 10-9; «4» 8-7; «3» 6-4; «2» 3-0:


Аты-жөні

Сұрақтарға жауап (3 б)

Топ тапсырмала-рының орындалуы (3 б)

Шығармашылық жұмыс (4 б)

Қорытынды балл





































Топ басшылары топ мүшелерін бағалайды: бағалау 3,4 деген ұпайлармен бағаланады. Ортақ бағаны қойып, мұғалімге тапсырады.

Топ басшысын мұғалім бағалайды.

(оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау).


Жақсаруға қол жеткізудегі ең ықпалды қару – кері байланыс”.

Екі жұлдыз,бір тілек; Кері байланыс.Оқушылардың сабақтан алған әсері.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ