Оқытушы:
Карменова Жанар Тұрсынбекқызы, Алтай ауданының «Тілдерді оқыту
орталығы» КММ қазақ тілінің
оқытушысы
Сабақтың тақырыбы:
«Қазақстан спорты»
Сабақтың
айдары: Шынықсаң шымыр боласың.
Сабақтың мақсаты:
1.Тілдік қатынас құралдарын қолдана
отырып,қатысымға түсе білу біліктіліктерін арттыру.
2. Сөздік қорларын пайдалана отырып,тіл
үйренушілердің спорт туралы сөйлем,мәтін құру,қисынды ойлау
дағдыларын дамыту.
3.Қазақ спортшыларын білуге,спортпен шұғылдануға
баулу.Қызығушылықтарын ояту.
Төмендегі слайдта көрсетілген суреттерге жетекші
сұрақтар қоя отырып, проблема тудыра отырып, сабақтың тақырыбын
анықтаймыз.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Лексикалық
минимум
Спорт-спортшы(ойыншы)
Спорт
түрі-вид спорта
Спорт ойындары
Спорт залы
Футбол-футбол(аяқдоп)
Г
имнастика-гимнастика алтын(золотая)
Гимнастшы-гимнаст/гимнастка медаль
К оньки-коньки
күміс(серебряная)
Шаңғы-лыжи
қола(бронзовая)
Хоккей-хоккей
Хоккейші-хоккеист
Волейбол-волейбол
Баскетбол-баскетбол
Теннис-теннис
жанкүйер-болельщик
Күрес-борьба
Алаң(стадион)-стадион жеңіс-победа
Жаттығу-тренировка
жеңу/жеңілу
Чемпион-чемпион
Велосипед-велосипед
Қайық-лодка
Кеме-корабль
Доп-мяч
бассейн(хауыз)-бассейн
салмақ
айналысу/шұғылдану-заниматься
тебу(сырғанау)-кататься
жүгіру-бег
секіру-прыгать
жүзу-плавать
ойнау-играть
көрсету-показать
«Сәйкесін тап»
ойыны
коньки
|
|
тебу
|
шаңғы
|
жасау
|
футбол
|
жүзу
|
жаттығу
|
шұғылдану
|
спорт
|
сырғанау
|
қайық
|
ойнау
|
Грамматика
Ережемен танысыңыз.
Табыс
септік.137 бет А1 Көмектес септік 138 бет А1
Мен футболды ұнатамын. Мен
шаңғымен айналысамын
Сен конькимен сырғанауды
ұнатасың ба? Сен спортпен шұғылданасың ба?
Жаңа
сөздермен жұмыс
1. Жаңа сөздермен сөз тіркестерін құрастырту(суретке
сәйкес)
2. Сөз
тіркестерімен сөйлем құрастырту
3.
Сұраулы сөйлем құрастырту. «Мен –саған,сен-маған» ойыны арқылы
өткізу
Сөйлесім
-
Жұптық
жұмыс.Тірек сөздерді қолдана отырып,сөйлесіңіздер.
Өз
ойыңызды білдіріңіз. Пікірталастық рөлдік ойын(алдын ала таңдалған
кәртішке)
1.Сіздің
ойыңызша,
Қазақстанда жоғарыдағы
спорт түрлерінің қайсысы(н) дамыған/дамыту керек
(тілдік байланыс
құралдарын қолдану)
Шарты:
Тыңдаушылар топтарға бөлінеді, олардың
әрқайсысына:
Реалистер,Оптимистер,Пессимистер,Сарапшылар,Сыншылар,Байқаушылар
рөлдері беріледі.Әр топта(А суретін қараңыз) Жүргізуші және Кеңесші
тағайындалады.
Мұғалім келелі мәселе қоя
отырып,оны әр топ өз рөлі тұрғысынан қарауды ұсынады.
Оптимистер ? пессимистер
реалистер
реалистер
Оқылым.
Оқылым.
Топтық жұмыс.(Мәтін
бөліктері ойыны бойынша өткізу.1- азатжолы беріледі,соған
қарап,ойды жалғастырады.Кейін түпнұсқасымен салыстырады.)
Жетінші алтын
иегері!
4.
1.Серік Жұманғалиұлы
Спортшылардың есіміне
сәйкес спорт түрлерін белгілеңіздер.
|
ауыр атлетика
|
|
секіру
|
|
бокс
|
|
күрес
|
|
теннис
|
|
жүгіру
|
|
футбол
|
|
велоспорт
|
Сергіту сәті «Футбол» ойыны
-
4
немесе 2 топқа бөлу.
-
Топ
басшысын сайлау.
-
Топ
бойынша сұрақтар беру арқылы,командалар гол(дұрыс жауабы)
соғады.
-
2
команда мүшелері жеке-жеке сұрақ береді.
А)Сұрақтар:
1.Спорттың қандай түрін
білесіздер?
2. Қазақстандық әйгілі спортшыларын
атаңыздар?
3.ШҚО-ның қандай атақты спортшылары
бар?
4.Өзіңіз тұратын аудандағы белгілі спортшыларды
білесіздер ме?
5.Қалаңызда спорттың қай түрі
дамыған?
6.Спорттың қандай түрі ұнайды?
7.Қандай спортпен
айналысасыздар?
8.7-ші қысқы Азия ойындары қайда
өтті?
9.Қандай ұлттық ойын түрлерін
білесіздер?
10.Спорттың қай түріне
жанкүйерсіз?
В) «Мені түсін»ойыны
Шарты:
Әрбір топқа спорттың бір түрін көрсетуге тапсырма
беріледі.
Тапсырманы қимылмен көрсету керек,оны
қарсыластары шешулері керек.
Тыңдалым. А1 25 бет
№12-диалог(тест тапсырмаларын талдау)
Жазылым.
1.Сөздерді дұрыс
орналастырыңыз.
-
Ағам,шұғылданады,спортпен,менің. ____________________________
-
Жанкүйерлер,келді,көруге,футболды. ___________________________
3.
Шұғылданасыз,спортпен,қандай,сіз?
____________________________
2. Көру диктант.
Шынықсаң,шымыр боласың.
3. «Қазақстан спорты» тақырыбында әңгіме құрастырыңыз.
4.
Мәтіндегі ақпаратты пайдалана отырып, төмендегі кестені
толықтырыңыз.
Спортшы
|
Жеңістері мен атақтары
|
Жеңіске
жеткен
жылдары
|
Медальдары
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Түсініктеме
Пікірталастық рөлдік
ойын
Ерекшелігі:
(тілдік байланыс құралдарын
қолдану)
А) Өкініш,қуаныш
В) Мақұлдау
С) Ойдың кімнен
шыққанын
Д) Ой тәртібі
Е) Ойды қорыту
Дайындыққа бөлінген
уақыт(5-10 минут) өткеннен кейін,әр топ өздерінің (рөлдеріне сай)
біріге құрған пікір,көзқарастарын ортаға салып,оған дәйектеме
келтіріп,өз сызба,сурет,есеп берулерімен дәлелдейді.
Негізгі топтар сөйлеп
болғаннан соң, «сарапшылар» немесе «сыншылар»тобы шығады.Ол әр
топтың жұмысын қорытады,дәлелдеу дәрежесін талдайды немесе осал
жерлерін сынайды,әр топқа сұрақтар қояды.
«Байқаушылар»тобы барлық
топтардың қызметін қорытындылап,неғұрлым белсенді қатысушыларды
атап көрсетеді.
Сергіту сәті «Футбол» ойыны
1. 4 немесе 2 топқа бөлу.
2. Топ басшысын сайлау.
3. Топ бойынша сұрақтар беру арқылы,командалар гол(дұрыс
жауабы) соғады.
(Доп орнына асық қолданылады)
4. 2 команда мүшелері жеке-жеке сұрақ
береді.
А)Сұрақтар:
1.Спорттың қандай түрін
білесіздер?
2. Қазақстандық әйгілі спортшыларын
атаңыздар?
3.ШҚО-ның қандай атақты спортшылары
бар?
4.Өзіңіз тұратын аудандағы белгілі спортшыларды
білесіздер ме?
5.Қалаңызда спорттың қай түрі
дамыған?
6.Спорттың қандай түрі ұнайды?
7.Қандай спортпен
айналысасыздар?
8.7-ші қысқы Азия ойындары қайда
өтті?
9.Қандай ұлттық ойын түрлерін білесіздер?
т.б.
В) «Мені түсін»
ойыны
Шарты:
Әрбір топқа спорттың бір түрін көрсетуге тапсырма
беріледі.
Тапсырманы қимылмен көрсету керек,оны
қарсыластары шешулері керек.