Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақстан тарихы 6 сыныптың 4 тоқсанның БЖБ-сы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
IV ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Қазақ хандығының XVI – XVII ғасырлардағы дамуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып |
Тәуекел хан тұсындағы Қазақ хандығының оңтүстік шекараларының нығаюы. Тәуке хан тұсындағы қазақтардың қоғамдық-құқықтық жүйесі
|
Оқу мақсаты |
6.3.1.10 Қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау 6.3.2.6 Қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау |
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары |
Орындау уақыты |
20 минут |
-
Қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтаңыз.
2. Төмендегі кестеде қазақ хандарының көршілес мемлекеттермен халықаралық қарым-қатынасын анықтаңыз.
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Мемлекетті нығайтудағы ханның рөлін анықтайды |
1 |
Тәуекел ханның Қазақ хандығын басқарудағы жетістіктерін анықтайды; |
1 |
Тәуекел ханның тұлғалық қасиетіне сипаттама жасайды; |
1 |
||
Тәуке ханның Қазақ хандығын басқарудағы жетістіктерін анықтайды; |
1 |
||
Тәуке ханның тұлғалық қасиетіне сипаттама жасайды; |
1 |
||
Қазақ хандарының сыртқы саясатын талдайды |
2 |
Хақназардың Ресей мемлекетімен халықаралық қарым-қатынасын анықтайды; |
1 |
Хақназардың Ресей мемлекетімен халықаралық қарым-қатынасын анықтайды; |
1 |
||
Хақназардың Орта Азия хандықтарымен халықаралық қарым-қатынасын анықтайды; |
1 |
||
Тәуекелдің Орта Азия хандықтарымен халықаралық қарым-қатынасын анықтайды; |
1 |
||
Тәуекелдің жоңғар хандығымен халықаралық қарым-қатынасын анықтайды; |
1 |
||
Тәуекелдің жоңғар хандығымен халықаралық қарым-қатынасын анықтайды. |
1 |
||
Жалпы балл |
«Қазақ хандығының XVI – XVII
ғасырлардағы дамуы» бөлімібойынша
жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға
арналған рубрика
Білім алушыныңаты-жөні:
___________________________________________
Бағалау критерийлері |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
Мемлекетті нығайтудағы ханның рөлін анықтайды |
Тәуекел хан/ Тәуке ханның мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтауда қиналады |
Тәуекел хан/ Тәуке ханның мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтауда қателіктер жібереді |
Қ азақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтайды |
Қазақ хандарының сыртқы саясатын талдайды
|
Тәуекел хан/Хақназар ханның көршілес мемлекеттер: Жоңғар мемлекеті/Ресей мемлекеті/ Орта Азиямен қарым-қатынасын анықтап талдауда қиналады |
Т әуекел хан/Хақназар ханның көршілес мемлекеттер: Жоңғар мемлекеті/Ресей мемлекеті/ Орта Азиямен қарым-қатынасын анықтап талдауда қателіктер жібереді |
Тәуекел хан/Хақназар ханның көршілес мемлекеттер: Жоңғар мемлекеті/Ресей мемлекеті/ Орта Азиямен қарым-қатынасын анықтап талдайды |
«XVI – XVII ғасырлардағы экономика мен мәдениет» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып |
XVI – XVII ғасырлардағы қазақтардың рухани мәдениеті XVI – XVII ғасырлардағы қазақтардың материалдық мәдениеті |
Оқу мақсаты |
6.2.2.1 Күй, аңыз, шежіре, эпостық жырлардың тарихи дереккөзі ретіндегі маңыздылығын айқындау 6.2.2.5 Көшпелілердің қолданбалы өнердегі жетістіктерін сипаттау 6.4.1.2 Көшпелілердің шаруашылық өмірінің ерекшеліктерін анықтау |
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну Қолдану |
|
|
Орындау уақыты |
20 минут |
-
Төмендегі сұрақтарға жауап беріңіз.
XVI – XVII ғ қазақ даласында кең таралған күйлер
|
«Шыңғыснама» қандай ақпарат береді?
|
2. Суретті пайдаланып, төмендегі кестені толтырыңыз.
Киіз үйдің құрылысы |
Киіз үйдің жабдықтары |
Киіз үйдің заманауи баспаналардан ерекшеліктері |
|
|
|
3. Жылқының маңызын түрлі салалар бойынша сипаттаңыз.
Жылқының шаруашылықпен байланысы
|
Жылқының салт-дәстүрмен байланысы
|
Жылқы сүтінің емдік қасиеттері
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Қазақ халқының күйлері мен шежіресін дереккөз ретінде айқындайды |
1 |
XVI – XVIIғ.ғ. қазақ даласында кең таралған күйлерді анықтайды; |
1 |
«Шыңғыснама» қандай ақпарат беретінін айқындайды; |
1 |
||
Көшпелілердің қолданбалы өнердегі жетістіктеріне сипаттама береді |
2 |
киіз үйдің құрылысын жазады; |
1 |
киіз үйдің жабдығын жазады; |
1 |
||
киіз үйдің заманауи баспаналардан ерекшелігін көрсетеді; |
1 |
||
Көшпелілердің шаруашылық өмірінің ерекшеліктерін анықтайды |
3 |
жылқының шаруашылықтағы рөлін анықтайды; |
1 |
жылқының ұлттық салт-дәстүрмен байланысын анықтайды; |
1 |
||
жылқы сүтінің емдік қасиеттерін көрсетеді. |
1 |
||
Жалпы балл |
8 |
«XVI – XVII ғасырлардағы
экономика мен мәдениет» бөлімі бойынша
жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға
арналған рубрика
Білім алушыныңаты-жөні: ___________________________________________
Бағалау критерийлері |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
Қазақ халқының күйлері мен шежіресін дереккөз ретінде айқындайды |
XVI – XVII ғ қазақ даласында кең таралған күйлерді атауда, «Шыңғыснама» туралы жазуда қиналады |
XVI – XVII ғ қазақ даласында кең таралған күйлерді атауда, «Шыңғыснама» туралы жазуда қателіктер жібереді |
X VI – XVII ғ қазақ даласында кең таралған күйлерді атауда, «Шыңғыснама» туралы жазады |
Көшпелілердің қолданбалы өнердегі жетістіктеріне сипаттама береді
|
Киіз үйдің құрылысын, жабдықтарын, заманауи баспаналардан ерекшеліктерін сипаттауда қиналады |
Киіз үйдің құрылысын, жабдықтарын, заманауи баспаналардан ерекшеліктерін сипаттауда қателіктер жібереді |
Киіз үйдің барлық құрылысын, жабдықтарын заманауи баспаналардан ерекшеліктерін сипаттайды |
Көшпелілердің шаруашылық өмірінің ерекшеліктерін анықтайды |
Ж ылқының шаруашылықпен, салт-дәстүрмен байланысын, емдік қасиеттерін анықтауда қиналады |
Жылқының шаруашылықпен, салт-дәстүрмен байланысын, емдік қасиеттерін анықтауда қателіктер жібереді |
Қазақ халқы үшін жылқы малының ерекшеліктерін анықтайды
|