Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні: 6.11.2017 | Сыныбы: 6 | Пәні: Ежелгі Қазақстан тарихы | |
Сабақтың тақырыбы: | Ежелгі адамдардың қоршаған орта туралы түсінігі | ||
Оқу мақсаты: | Ежелгі адамдардың ой өрісімен танысады, өмірімен танысады және тақырыпқа байланысты тапсырмаларды орындайды | ||
Міндеттері: | Жаңа тақырыпты меңгерту | ||
Күтілетін нәтиже | Барлығы: Ежелгі адамдар туралы мәлімет алады | ||
Көбісі: Еделгі адамдардың діни түснігі туралы біледі | |||
Кейбірі: Ежелгі аламдардың қоршаған орта туралы түсінігін бүгінгімен салыстыра алады | |||
Тілдік мақсат | Үштілділік: адам-человек - humanТақырыпқа қатысты: табиғат-природа-nature, дін-религия-religion түсінік-понятие-тщешщт | ||
Өтілген тақырып | Энеолит | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдер | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Ресурстар |
І. Сабақтың басы10 минут | Психологиялық ахуалҮй тапсырмасын сұрауКестені толтырҚызығушылықты оятуТақтадан ежелгі адамдардың діндерінің атауы шығады | Өз есімінің алғашқы әрпінен келетін жақсы сөз айтады Кестені толтырады Сабаққа зейінін аударады | Семантикалық карта Интербелсенді тақта |
ІІ. Сабақтың ортасы 30 минут | Жаңа білімді меңгертуАдамдар өз білімдерін суретті хат – пиктография арқылы хабарлаған. Әрбір ұғымның өзіндік шартты таңбасы болған. Шұбар атты салу арқылы малдың індет ауруынан қырылғанын білдірген.Қараүңгір мекенінен дөңгелек түптері қызыл бояумен боялған қыш ыдыстар табылды. Ыдыстарға шұңқыр мен штрихтар түріндегі өрнектер салынған. Қарағанды облысынан табылған қыш ыдыс толқын тәрізді және геометриялық өрнектермен әшекейленген.Тотемизм – адамдардың шығу тегін жануарлар, өсімдіктер немесе табиғат құбылыстарымен байланыстырды. Ежелгі адамдар өздерін белгілі бір жануардан таралдық деп есептеген. Сол жануарларды ата тегіміз деп сиынған.Адамдар табиғаттың дүлей құбылыстарынан сақтану үшін әр түрлі тылсым әрекеттер жасаған. Магиялық әрекеттер – құлшылық етіп сиыну, құрбандық шалу, қорғайды деген түсінікпен тұмар тағу.Сонымен бірге, адамдардың наным-сенімі кәсіптің түріне тәуелді болған. Егіншілер егіннің, малшылар табынның өз құдайлары болады деп есептеген.Діни түсініктердің пайда болуын неандертальдықтардың жерлеу ғұрпынан байқауға болады. Олар өлімді мәңгі ұйқыға кету деп түсінгендіктен, адамды бір қырынан жатқызып, бір қолын басының астына салып жерлеген. Адамның маңайына киіктің мүйізін айналдыра қойған.Өте ерте заманда өлген адамның үстіне қызыл минерал бояу сепкен. Қызыл түс – қанның түсі. Ертедегі адамдар қан жанмен байланысты екенін білген.Палеолиттік суретшілер сурет салуда ағаш көмірін пайдаланған. Суреттер үңгірдің қабырғасында бейнеленген. Шашын таңғаларлықтай сәндеген, белін буған әйелдерді жиі бейнелеген. Әр түрлі бояумен шауып келе жатқан аттарды, аңшылықтың түрлі көріністерін салған.Ертедегі мүсіншілер сүйек пен мүйізден жүгіріп жүрген еліктердің және адамдардың бейнесін ойып жасаған. Cүйек пен мүйізден жасалған әйелдердің мүсіндері көп табылған. Еңбек құралдарын ойып әшекейлеу жиі кездеседі.Тапсырмалар:№1 Критерийлері. сәйкестендіруДескрипторлары: тапсырманы толық орында№ 2ашық тест | Мұғалімді және бір-бірін тыңдау Тапсырмаларды орындауда шығармашылық белсенділік танытадыБағалау парақшасын қолданып бағалап отыру 1.тасқа түсірілген хат суреттер2.тотемизм.3.Палеолит- ежелгі тас ғасыры, мезолит-орта тас ғасыры, неолит-жаңа тас ғасыры.4. фетишизм. 5. Қашау, қырғыш, балта, найзаның ұшы, пышақ, бұрғы6. Мезолит Бекітуге берілген тапсырманы орындайды | Оқулық Кестелер |
ІІІ. Сабақтың соңы5 минут | Кері байланыс жасауға жағдай жасауОқушыларды бағалау және түсіндіруҮй тапсырмасы: тақырыпты түсініп оқып сөзжұмбақ құрастырады | Кері байланыс жасайды Өзін өзі бағалау Үй тапсырмасын түсінеді және күнделікке жазады | |
Бағалау парағыКүні:___Тақырыбы:_________________________________________________________Аты-жөні________________________________Сыныбы_____ Бағалау критерийлері:«5» - 17-20«4»-11-16«3»-6-10«2»-1-5Мен білемін:_______________________________________________________Мен істей аламын:_________________________________________________Көмектесе аламын:________________________________________________Маған көмек керек_________________________________________________ | |||
IV. Өзіндік талдау |
Күні: 9.11.2017 | Сыныбы: 6 | Пәні: Ежелгі Қазақстан тарихы | |
Сабақтың тақырыбы: | Аруақтар мен құдайға сену. Өнердің шығуы | ||
Оқу мақсаты: | Ежелгі адамдардың табыну дәстүрлерімен танысады. Өнердің шығу тарихын танып біледі. Тақырыпқа байланысты тапсырмалар орындайды. | ||
Міндеттері: | Жаңа тақырыпты меңгерту | ||
Күтілетін нәтиже | Барлығы: Cиыну дәстүрі туралы мәлімет алады. | ||
Көбісі: Еделгі адамдардың діни түснігі туралы біледі | |||
Кейбірі: ежелгі адамдардың сенімімен қазіргі заманғы адамдардың сенімімен танысады. | |||
Тілдік мақсат | Үштілділік: тақта – доска-boardТақырыпқа қатысты: дәстүр – традиция – traditions, күн-солнце-sun, ай-луна - moon | ||
Өтілген тақырып | Ежелгі адамдардың қоршаған орта туралы түсінігі | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдер | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Ресурстар |
І. Сабақтың басы10 минут | Психологиялық ахуалҮй тапсырмасын сұрау Сөзжұмбақ Қызығушылықты ояту | Өз есімінің алғашқы әрпінен келетін жақсы сөз айтадыҮй тапсырмасын орындайды Сабаққа зейінін аударады | Семантикалық карта Интербелсенді тақта |
ІІ. Сабақтың ортасы 30 минут | Жаңа білімді меңгертуАруақтар мен құдайлар, оларға құрбандық шалу. Алғашқы адамдар бүкіл табиғатты жанды деп ойлаған . әлемді басқарып, жерге тіршілік сыйлап тұрған Күн мен Ай деп түсінген ертедегі адамдар оны Құдай деп табынған. Ежелгі адамдар қоршаған ортаның, жер мен судың, орман мен таудың, кез келген өсімдіктің иесі бар деп түсінген. Қайтыс болған адамның жаны-аруақДенеден бөлек өмір сүреді деп есептеген. Адамдар өздерін желеп-жебеп жүрулері үшін ата-баба аруағына сиынған. Аруақтарға сый сияпат ретінде құрбандық шалған.Тапсырмалар:№1 Критерийлері. Сөздерге анықтама беруДескрипторлары: Барлық сөздерге анықтама берНақты анықтама бер№ 2 Тест | Мұғалімді және бір-бірін тыңдау Тапсырмаларды орындауда шығармашылық белсенділік танытадыБағалау парақшасын қолданып бағалап отыру Бекітуге берілген тапсырманы орындайды | Оқулық Кестелер |
ІІІ. Сабақтың соңы5 минут | Кері байланыс жасауға жағдай жасауОқушыларды бағалау және түсіндіруҮй тапсырмасы: тақырыпты түсініп оқып сөзжұмбақ құрастырады | Кері байланыс жасайды Өзін өзі бағалау Үй тапсырмасын түсінеді және күнделікке жазады | |
Бағалау парағыКүні:___Тақырыбы:_________________________________________________________Аты-жөні________________________________Сыныбы_____ Бағалау критерийлері:«5» - 10-12«4»-6-9«3»-3-5«2»-1-2Мен білемін:_______________________________________________________Мен істей аламын:_________________________________________________Көмектесе аламын:________________________________________________Маған көмек керек_________________________________________________ | |||
IV. Өзіндік талдау |
Күні: 13.11.2017 | Сыныбы: 6 | Пәні: Ежелгі Қазақстан тарихы | |
Сабақтың тақырыбы: | Қола дәуіріндегі Қазақстан | ||
Оқу мақсаты: | Қола дәуірі туралы мәлімет алады. Тақырыпқа байланысты тапсырмаларды орындайды. | ||
Міндеттері: | Жаңа тақырыпты меңгерту | ||
Күтілетін нәтиже | Барлығы: Қола дәуірінің кезеңдері мен мәдениеттерін біледі. | ||
Көбісі: Қола дәуірінің кезеңдері мәдениеті және тұрақтары н біледі. | |||
Кейбірі: Қола дәуірі туралы мәліметті біледі және оны басқа дәуірлермен салыстыра алады. | |||
Тілдік мақсат | Үштілділік: үстел – стол – tableТақырыпқа қатысты: дәуір-эпоха – era | ||
Өтілген тақырып | Аруақтар мен құдайға сену. Өнердің шығуы | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдер | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Ресурстар |
І. Сабақтың басы10 минут | Психологиялық ахуалҮй тапсырмасын сұрау Сөзжұмбақ Қызығушылықты ояту | Өз есімінің алғашқы әрпінен келетін жақсы сөз айтадыҮй тапсырмасын орындайды Сабаққа зейінін аударады | Сурет Интербелсенді тақта |
ІІ. Сабақтың ортасы 30 минут | Жаңа білімді меңгертуҚола дәуірі: б з б 2 мыңжылдық – 1 мж.Қола- мыс пен қалайының қосындысы.Қоланың мыстан ерекшелігі: өзі қатты, балқу температурасы төмен, түсі алтын сияқты әдемі.Қола дәуірінде кен өндіру ісі мен металл өңдеу дамыды. Мыс кені: Жезқазған, Риддер ҚаршығаЖылтыр, КүшікбайҚола:Нарын мен қалбаҚ.Сатбаевтың есебі бойынша көне заманда Жезазғаннан 1 млн тоннадай кен өндіріліп одан 100 мың тоннадай мыс қорытылған. Нарын мен қалба кен орынында 1100 тонна қалайы шығарылған. Қола дәуірінің кезеңдер Мәдениеті: Андронов мәдениеті – Орталық қазақстанБеғазы-Дәндібай мәдениеті – Орталық қазақстан кейінгі қола дәуіріне жатады.Тапсырмалар:№1 Критерийлері. Сөздерге анықтама беруДескрипторлары: Барлық сөздерге анықтама берНақты анықтама бер№ 2 Тест | Мұғалімді және бір-бірін тыңдау Тапсырмаларды орындауда шығармашылық белсенділік танытадыБағалау парақшасын қолданып бағалап отыру Бекітуге берілген тапсырманы орындайды | Оқулық Кестелер |
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |