Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
«Қазақстан тарихы» пәнінен І тоқсанға арналған жиынтық бағалау тапсырмалары ТЖБ 1 жауаптарымен
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
І ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
І тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу
Жиынтық бағалаудың өткізілу уақыты – 40 минут
Балл саны – 30
Тапсырмалар түрлері:
КТБ - көп таңдауы бар тапсырмалар
ҚЖ - қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар
ТЖ - толық жауапты қажет ететін тапсырмалар
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әртүрлі тапсырмалар: көп жауапты таңдауы бар сұрақтар, қысқа/ толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады. Берілген нұсқа қысқа/ толық жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 5 тапсырмадан тұрады. Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушылар орындаушылық және шығармашылық дағдыларын көрсетеді.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөлімдерден/ сұрақтардан тұрады.
І тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
Бөлім |
Тексерілетін мақсат |
Ойлау дағдаларының деңгейі |
Тапсырма саны* |
Тапсыр ма №* |
Тапсырм а түрі * |
Орындау уақыты, мин* |
Балл |
Бөлім бойынш а балл |
Қазақстан соғыстан кейінгі жылдарда (1946-1953 жылдар) |
9.4.2.1 өнеркәсіптің ахуалын анықтап, қорытынды жасау |
Жоғары деңгей дағдылары |
1 |
1 |
ТЖ |
8 |
6 |
16 |
9.2.3.1 Ермұхан Бекмахановтың Қазақстан тарихы ғылымына қосқан үлесін бағалау |
Жоғары деңгей дағдылары |
1 |
2 |
ТЖ |
12 |
10 |
||
Қазақстан «жылымық» кезеңінде (1954-1964 жылдар) |
9.1.1.1 демографиялық өзгерістердің себеп- салдарлық байланысын талдау арқылы дәйекті қорытынды жасау |
Жоғары деңгей дағдылары |
1 |
3 |
ТЖ |
10 |
7 |
14 |
9.4.1.1 Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында орын алған өзгерістерге баға беру |
Жоғары деңгей дағдылары |
2 |
4-5 |
ТЖ |
10 |
7 |
||
Барлығы: |
|
5 |
- |
|
40 |
30 |
30 |
|
Ескерту: * - өзгерістер енгізуге болатын бөлімдер |
Тапсырмалар және балл қою кестеcі үлгілері
«Қазақстан тарихы» пәнінен І тоқсанға арналған жиынтық бағалау тапсырмалары
-
Ауыр өнеркәсіптің дамуы
Соғыстан кейінгі Қазақ КСР-нің әлеуметтік-экономикалық дамуы туралы кестеде дәлелдер келтіріңіз.
1. |
2. |
3. |
[6]
-
Берілген деректерді пайдалана отырып, сұрақтарға жауап беріңіз.
«Ұлтымыздың аса көрнекті тарихшысы уақыт бедеріне бағынбаған, шыншыл ғалым болатын. Ол докторлығын екі рет қорғады. Еңбегінің нашарлығынан емес, тыйым салынған Кенесары тақырыбына жазылғандықтан».
академик Шапық Шөкиннің естелігінен
-
Деректе сипатталған тарихи тұлғаны анықтаңыз. Тұлғаға шығын сипаттама беріңіз.
[2]
«Асыра сілтеу, бұрмалау жөне күдікшілдік бел алған осы тұста бұл еңбекке пікір айтушылардың кейбіреулері оны Кенесары Қасымов бастаған қозғалыстың тарихын ақтау тұрғысынан көрсеткен еңбек деп бағалап, оны буржуазияшыл-ұлтшыл идеологияны дөріптеуші деген саяси кінәға ұшыратты».
-
Деректе тарихи тұлғаның қандай еңбегі туралы айтылғандығын анықтаңыз. Тарихи еңбектің қай жылы жарық көргендігін жазыңыз.
[2]
-
Тарихи тұлғаның еңбегі туралы қандай пікірталастар туындағандығын сипаттаңыз.
[1]
-
Тарихи тұлғаның тұтқындалуынан кейінгі өмірінен ақпараттар келтіріңіз.
[2]
-
Ғалымның ғылымға қосқан үлесіне дәлелдер келтіріңіз.
[3]
-
Сурет бойынша берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Суретте берілген тарихи оқиғаның көрінісін анықтаңыз.
[1]
Себептері
Аталған тарихи оқиғаның Қазақстанға әкелген демографиялық өзгерістерінің себеп- салдарларын анықтаңыз.
Салдары
[6]-
Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында орын алған жағымды өзгерістерді жазыңыз.
[3]
-
Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында орын алған жағымсыз өзгерістерді жазыңыз.
Қорытынды
[4]
Балл қою кестесі
Тапсырм а № |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
1 |
Ауыр өнеркәсіптің дамуы
Теміржол саласының дамуы
жолдар желісін бір жүйеге келтірген «Қазақ теміржолы» құрылды. |
6 |
Білім алушының басқа да жауаптары қабылданады |
2 |
соққының салмағы арта берді. 1951 жылы университеттеғі жұмысынан қуылып, партия қатарынан шығарылды.
«Қазақстанның Ресейге қосылуы» атты еңбегін аяқтау ісімен айналысты. Бұл еңбегі А. М. Панкратованың баға жетпес көмегінің арқасында Мәскеудегі «Наука» баспасынан 30 баспа табақ көлемінде 1957 жылы жарық көрді. Бекмаханов Кенесары Қасымұлы бастаған қозғалыстың «феодалдық- монархиялық қозғалыс» деп аталмай, қазақ халқының ұлт-азаттық көтерілісі ретінде қарастырылуынан дәлелдеді. |
10 |
Білім алушының басқа да жауаптары қабылданады |
|
Тың және тыңайған жерлерді игеру Себептері: 1. Тың игерудің рухани және демографиялық зардаптары да зор болды. Қазақстанға 1954-1962 жылдары тың игеруге КСРО- ның еуропалық бөлігінен 2 млн адам келді. 2. 1959 жылғы халық санағы бойынша республикада тұратын жергілікті ұлт өкілдерінің саны 2 миллион 787 мың, яғни барлық халықтың 29 % ғана құрады. 3. Тың игерілген облыстарда 700 қазақ мектебі жабылды. Салдарлары: 1. Қазақ халқы өз жерінде азшылық жағдайына түсті. |
|
|
|
|
|
|
4 |
Жағымды әсері:
|
3 |
Білім алушының басқа да жауаптары қабылданады |
5 |
Жағымсыз әсері:
Қорытынды: Тың игерудің зардаптарын да, нәтижелерін қазіргі таңда көріп келе жатырмыз. Еліміз астықты ауданға айналғанымен, экологиялық проблемалар өз шешімін таппай келе жатыр. |
4 |
|
Барлығы |
30 |