×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8 (771) 234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Қазақстан тарихы туралы

Автор:Рахметов Галымжан Намазбаевич
Бағыты: Қазақстан тарихы
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 8 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-02-11

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Қазақстан тарихы туралы

Күні: Мұғалім:
Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:Қазақстан тарихы туралы
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:
Сабақтың мақсаты Қазақ жеріндегі алғашқы ерте ортағасырлық мемлекет- түрік қағанатының құрылуын, халқының этникалық құрамы мен шаруашылығын түсіндіре отырып, мәдениетінің негізінде түрік өркениетінің қалыптасуын көрсету; 
Сабақ нәтижесіБарлық оқушылартарих  пәнінің  ұғымымен  таныса  отырып   Қазақстан  тарихының жазбаша  және  заттай  деректер  негізінде және  тарихи  жәдігерлермен   таныса  Топтасып  жұмыс істеуге  бір – бірімен  ой  бөлісіп  қорытынды  жасауды, ойларын ашық  және  толық  жеткізуге  үйренеді.Көптеген оқушыларКейбір оқушыларОқшау сөздерге қойылатын тыныс белгілерді орынды қолданады
Бағалау критерийлеріТарих пәні туралы білу. Тарихтың негізін салушы тарихшылардың ғылыми зерттеулерінің маңызын анықтау.
Құндылықтарды игерту:Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша толық орындауда, бір-біріне қолдау көрсетуінде көрініс табады. Патриотизм мен азаматтық жауапкершілік уақытты пайдамен өткізу қажеттігін түсіну арқылы жүзеге асырылады. Өмір бойы оқу қағидасы ақпаратты өздігінен табу, сабақ мақсатын білуде, кері байланыс беруде, рефлексия жасауда, алған білімінің практикалық мәнін түсінуде көрініс табады. Ашықтық оқушыларға ақпаратты алуында бірдей мүмкіндіктер беруде, сабақ мақсатын бірге құрастыруда, бағалау мен кері байланыс беруде, бірнеше көзқарастың бар екенін түсінуде орын алады. Еңбексүйгіштік жұмыс орынын таза сақтауда, оқушылардың белсенді жұмысында, ал шығармашылық жаңа идеяларды ұсынуда көрініс табады.
Пәнаралық байланыс:Драматургия
АКТ-ны қолдану дағдылары:PowerPoint таныстырылымы.
Тілдік мақсаттар:Оқушылар:Пән лексикасы және терминология:Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:Келесі көріністе сіздер ………………………….. тамашалайсыздар.
Осыған дейін меңгерілген білім«Уақыт алтыннан қымбат» тақырыбында сөздік қорын дамытып, тыңдалым дағдыларын дамытты. Одағайларды мағыналарына сай қолданды.
Жоспар
Жоспарланатын уақытЖоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттерДереккөздер


Қызығушылықты ояту үшін миға шабуыл.Тақырыпқа ену үшін уақыт өлшемдері туралы сұрақтарға жауап береді.Өткенді қайталау /Үй тапсырмасын сұрау/Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы неше кезеңге бөлінді? 
  • Ерте орта ғасырлық мемлекеттерге қандай мемлекеттер жатады? 

  • Түріктер туралы мәлімет беретін қандай ескерткіштерді білесің? 

  • Ұлы Жібек жолының ерте ортағасырлық мемлекеттер тарихындағы рөлі қандай? 

  • Неліктен ерте ортағасырлық мемлекеттер ұзақ өмір сүре алмады? 

  • Бүгінгі күнге дейін өмір сүрген қандай түрік тілдес халықтарды білесің? 

  • Оқу мақсатымен, тілдік мақсатпен танысады;Жетістік критерийлерін болжайды;Жетістік критерийлерімен танысады.
    Үлестірме қағаз;







    Сабақ ортасы 10 мин

























    15 мин













    5 мин
  • «Тарих»  сөзі  қандай мағына  білдіреді?

  • «Тарихтың атасы»  деп  кімдерді  айтамыз?

  • Шежірешілер мен жылнамашылар деп  кімдерді айтамыз?

  • Қазақстан тарихы қандай  бөлімдерден  тұрады?

  • Ежелгі Қазақстан тарихы. 

  • Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы (V-XV ғ.) 

  • Жаңа замандағы Қазақстан тарихы (XV-XIXғ.) 

  • Қазіргі замандағы Қазақстан тарихы (XX ғ. Басынан бүгінгі күнге дейінгі) 

  • Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихыТүрік қағанаты Қарахан мемлекеті біртұтас Қазақ хандығының МоғолстанТақырып мазмұнының ашылуыБезендірілуіКері байланыс.Тыңдаған топтардың кері байланысы.

    Мәтін жазылған үлестірме қағаз;Таймер









    Сабақ соңы

    Сабақта маған не пайдалы болды?Сабақта маған не қызықты болды?Сабақта маған не қиын болды?Үлестірме қағаз
    Қосымша ақпарат
    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері
    Дифференциация үш түрде іске асады:1- үлгерімі төмен оқушыларға қолдау топтық жұмыста үлгерімі жақсы оқушылар тарапынан көрсетіледі.

    Оқушылар бір-бірін дискрипторлар арқылы бағалайды. Сол арқылы кері байланыс беріледі.
    Ойлану





    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма?

    Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?

    Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?

    Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

    Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

    Жалпы бағаСабақ талаптарға сай өтті. Оқушылар сөздік қорын молайтты. Жұпта бір-біріне қолдау көрсетіп, қарым-қатынас жасады.Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1.Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1.

    Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?




    Табыс критерийлеріҰпайлары (егер сұрақты ашпасаңыз-Жалпы ұпай


    0 1 2 3 4 5



    0 1 2 3 4 5

    0 1 2 3 4 5











    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.