10
минут
|
Ұйымдастыру шаралары (сәлемдесу, оқушыларды
түгендеу) Үй
тапсырмасы:
Жаңа сабақтың тақырыбымен және
мақсатымен таныстыру «слайд
арқылы»
|
Тас және қола дәуіріндегі өзгерістерді
анықтайды
|
мадақтау
|
Презентация №
1бет
|
15
минут
5
минут
5
минут
4
минут
|
Жаңа сабақ. Сабақ
тақырыбы мен мақсатын
түсіндіру
Бейне
түсіндіру. Мәтінмен
жұмыс. Тізбектеп айту
стратегиясы
Темір дәуірі Кен өндіру әдісі.
Пеш-көрік Тайпалық одақтар
1-тапсырма. Неліктен б.з.б. ҮІІІ ғасыр мен б.з. ҮІ ғасыр
аралығы темір дәуірі деп
аталады? Оқушының жауабы тыңдалады, олардың жауаптарын
толықтыру үшін келесі оқушыға өз ойларын айтуға мүмкіндік беріледі.
Оқушылардың болжам жауаптары тыңдалған соң «Темір дәуіріне
саяхат»атты мәтіннен нақты жауапты тауып, дәптерге жазу
тапсырылады.
2-тапсырма. Жеке жұмыс.
Сәйкестендіру
1
|
Ерте темір
дәуірі
|
А
|
Пеш-көрік
|
2
|
Кейінгі темір
дәуірі
|
В
|
Тайпалық
одақтар
|
3
|
Адамдар темірді балқыту үшін
қолданды
|
С
|
Б.з.б.VIII-б.з.б.ІІІғғ.
|
4
|
Темір дәуірінің ең басты
жетістігі
|
Д
|
Жер өңдеуді
жеңілдетті
|
5
|
Еңбек құралдарының темірден
жасалуы
|
Ж
|
Б.з.б.ІІІ-б.з.VІ
ғғ.
|
6
|
Темір дәуірінде
құрылды
|
З
|
Темір өндірудің
жетілуі
|
3-тапсырма. Тест
тапсырмасы 1.Темір дәуірінің
хронологиялық уақыты
А)б.з.б.8ғ-б.з.б.6ғ В)б.з.б.9ғ-б.з.б7ғ
С)б.з.б.10ғ-б.з.б.6ғ
2.Темір дәуірі неше кезеңнен
тұрады?
А)4 В)3
С)2
3.Ерте темір дәуір кезеңі
А)б.з.б.8-3ғ В)б.з.б.7-2ғ С)б.з.б.10-8ғ 4.Еуразия құрлығының
барлық аумағында қалыптасқан жайылымдық мал шаруашылығы қалай
алалары? а)номадизм в)отырықшылық
с)егіншілік
5.Малды қолға үйрету басталды
а)Б.з.б.5 мыңжылдықта в)Б.з.б.2 мыңжылдықта а)Б.з.б.10
мыңжылдықта
6.Адамдар темірді балқыту үшін пайдаланды а)пеш-көрік в)балта с)соқа
7.Темірдің балқу температурасы
а)800 градус в)1083 градус с)1528 градус
|
Жаңа тақырыпты қысқаша
түсіндіру
Дескриптор:
-Темір дәуірінің хронологиясын біледі
- Пеш-көріктің құрылысын
атайды
- Кен өндіру әдісін
біледі
-Тайпалық одақтардың құрылуын
түсінеді
Бағалау
критерийі:
- темір дәуірі хронологиясын
анықтайды;
-темір балқыту
әдісін сипаттайды;
-темір дәуірінің
жетістігін анықтайды
Дескриптор: Берілген ақпараттарды
сәйкестендіреді
|
Оқушылар бірін-бірі
бағалайды
Бағалау:
Оқушылардың жауаптарына қарай мадақтау және
көмек көрсету.
өзін-өзі
бағалау
|
«Қазақстан тарихы» оқулық.
АКТ арқылы видеоролик,
Қосымша материалдар
Тапсырма
парақшасы
|
2
минут
|
Сабақты
қорытындылыу
Тас, қола, темір
дәуірлерінің ерекшеліктері
Рефлексия. «Сиқырлы сызғыш»
Оқыған тақырыптарың бойынша түсінгенің мен білім деңгейіңді өзіңше
бағала және біліміңді 0-ден 100-ге дейінгі балл көрсеткішімен
шкалада белгілеп көрсет.
|
Дескриптор:
Тас, қола, темір дәуірлерінің ерекшеліктерін
анықтайды
Тақырыпты
меңгергенін анықтау
|
|
Презентация № 2
бет
|