Материалдар / Қазақстан Ұлы Отан соғысы жылдарында
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақстан Ұлы Отан соғысы жылдарында

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан Ұлы Отан соғысы жылдарында қаншама қиыншылықтарды бастан кешірді. Ұлы Отан соғысының басталу себебін, қанша мемлекет қатысқаны жайында мәлімет беріп, оқушылардың ойын толықтырдым. Қазақстан жерінен шыққан көптеген ержүрек батырлар туралы айтып, елін, жерін қорғау үшін өз еріктерімен соғысқа аттанып, қалай қорғағандығы жайында қызу пікірталас болды. Сабақ тартымды өтті.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Мамыр 2018
903
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қысқа мерзімді жоспар


Пән: Қазақстан тарихы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Күні: 12.12.17ж

Сынып: 9 «А»

Мектеп: «Н.Төреқұлов атындағы №121 ЖОМ» КММ

Мұғалімнің аты-жөні: Абуова Жібек

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Қазақстан Ұлы Отан соғысы жылдарында

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Қазақстан Ұлы Отан соғысы жылдарында туралы мәлімет қалыптастыру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Қазақстан Ұлы Отан соғысы жылдарында туралы оқушылар айта алады.

Көптеген оқушылар:

Қазақстан Ұлы Отан соғысы жылдарында туралы жақсы біледі.

Кейбір оқушылар:

Нақты мысал келтіре алады.

Жетістік критерийлері

Картамен жақсы жұмыс жасай алады

Тілдік мақсаттар


Пәнгетән лексика мен терминология:

Соғыс,репрессия (жазалау) КСРО, «фашизм» (одақ,бірлестік), «Барбаросса» жоспары

Диалог пен жазуүшінпайдалысөздер мен тіркестер

Сөздер мағынасын маңызын талқылау

Құндылықтарды дарыту



«Мәңгілік ел» Оқушылар Отансүйгіштік пен адамгершілік қасиеттерін қолдана алады. Отан алдында өз парыздарын біледі. Патриоттық сезімдерін ояту.

Пән аралық байланыстар

География, әдебиет

Көрнекіліктер

Оқулық, суреттер, А3 қағаздар, қалпақтар, маркерлер, стикер, қима қағаздар

Бастапқы білім


Оқушылар Қазақстан Ұлы Отан соғысы жылдарында туралы айтып түсіндіру. Ұлы Отан соғысының басталу себебін, қанша мемлекет қатысқанын және қай ел бастағанын айтып түсіндіру. Қазақстан жерінен көптеген ержүрек батырлар туралы айтып, елін, жерін қорғау үшін өз еріктерімен соғысқа аттанып, қалай қорғағандығы туралы айту.

Мәлімет беру.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Сабақтың басы


Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа назар аударту. (2 мин)


  1. тапсырма «Сұрақ -жауап» әдісі. Оқушыларға өткен тақырып бойынша сұрақтар қойылады. (5 мин)


  1. Сауатсыздықты жою қай жылдан басталды?

  2. 1920-1921 оқу жылдарында өзгерістер

  3. Қазақ тілінде қандай оқулықтар жазылды?

  4. Қазақ әліпбиін кім жетілдірді?

  5. 1926 жылы қандай жарғы қабылданды?

  6. 1930-1931 жылдары не енгізілді?

  7. 1939 жылғы халық санағы

  8. Республикада мәдени-ағарту жүйесіне қалай көңіл бөлді?

  9. Мамандарды даярлау

  10. 1928-1935 жылдар аралығындағы жоғары оқу орындары

  11. 1920 жылы Қазақ өлкесін зерттеу



Жаңа сабақ.(5 мин) Қазақстан Ұлы Отан соғысы жылдарында



Сабақтың ортасы


2 тапсырма Сен білесің бе? (3 мин)

Оқушылар берілген суреттер бойынша жұмыс істейді.

1. Б.Момышұлы

2. Р.Қошқарбаев

3. Ә.Молдағұлова

4. М.Мәметова


3 тапсырма «Ойлаудың алты қалпағы» Сын тұрғысынан ойлау (15 мин)

Мақсаты:

Жан - жақты ойлауды талап ететін мәселелер, сұрақтар, әр түрлі жағдайлар төңірегінде іздену, ойлау қабілетін дамыту және жетілдіру

1. Ұлы Отан соғысының басталуы.

2. Қазақстандық батырлар.

3. Қаһарман партизандар.


4Shape1

1916ж

тапсырма Жылдар тізбегі (5 мин)

Shape2

1906 ж


Shape3

1927 ж


Shape5 Shape4

1914-1918ж.ж


Shape8 Shape7 Shape6

1931-1933 ж.ж


Shape9

Shape10

1941-1945 ж.ж


Shape12 Shape11


Жылдар тізбегі


Shape14 Shape13

1918-1920 ж.ж

Shape16 Shape15

1936-1938 ж.ж



Shape19 Shape18 Shape17

1939-1945 ж.ж


Shape21 Shape20

Shape25 Shape24 Shape23 Shape22

1919 ж


Shape26

1917 ж



Shape27

1925 ж


Shape29 Shape28

1920 ж

1921 ж






Сабақтың соңы

Үйге тапсырма: (3 мин) Қазақстан Ұлы Отан соғысы жылдарында

Shape31 Shape30

Ұлы Отан соғысы

1. Қай жылдары болған?

2. Қанша мемлекет қатысқан?

3. Себебі

4. Барысы

5. Нәтижесі


Бірінші дүниежүзілік соғыс

1. Қай жылдары болған?

2. Қанша мемлекет қатысқан?

3. Себебі

4. Барысы

5. Нәтижесі












Кері байланыс «Поезд» «БББ стратегиясы» (2 мин)



Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


А. Нақты мысал келтіре алады.

В. Қазақстан Ұлы Отан соғысы жылдарында туралы мәлімет біледі.

С. Тақырыпты аша алады

D. Тарихи оқиғаларды шебер суреттей алады


Деңгейлік тапсырмаларға критерий

Бағалау парақшасы


Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткіздіме?

Жеткізбесе, неліктен? Сабақ тасаралау дұрыс жүргізілдіме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған. _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Жалпыбаға

Сабақтың жақсы өткен аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: _____________________________________________

____________________________________________________________________________________

2:__________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу тралыда ойланыңыз)?

1: Топқа бөлу, жұмыс жасауы _________________________________________________________

2:Критериий арқылы бағалау __________________________________________________________

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік қиындықтары туралы не нібілдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? ___________________________

_____________________________________________________________________________________________________
































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!