Материалдар / Қазақстанда әскери өндірістік кешеннің қалыптасуы. Байқоңыр ғарыш айлағы, Семей ядролық полигоны

Қазақстанда әскери өндірістік кешеннің қалыптасуы. Байқоңыр ғарыш айлағы, Семей ядролық полигоны

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестеріме көмегі болар деген үміттемін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Тамыз 2018
1949
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні:Қазақстан тарихы Мектеп: Тұрар Рысқұлов атындағы орта мектебі
Күні: 26.02.2018ж. Сынып: 11 Мұғалімнің есімі: Ильясова Г.С. Тексерілді:
Сабақтың тақырыбы: Қазақстанда әскери-өндірістік кешеннің қалыптасуы. Байқоңыр ғарыш айлағы, Семей ядролық полигоны.

Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты(мақсаттары)Оқушылырға соғыстан кейінгі кезеңде экономиканы әскерилендіру,Қазақстан аумағындағы әскери өнеркәсіптік кешеннің қалыптасуы, Байқоңыр ғарыш айлағының іргетасының қалануы, Семей полигоны туралы мәліметтер бере отырып, түсінік қалыртастыру;

Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: Қазақстан аумағындағы әскери өнеркәсіптік кешеннің қалыптасуы жайында білім алады.Оқушылардың басым бөлігі: Байқоңыр ғарыш айлағының іргетасының қалануы, Семей полигоны туралы толық мәлімет аладыКейбір оқушылар: Кестемен жұмыс жасауға үйренеді.
Тілдік мақсатОқушылар ............(істей) алады.Кесте арқылы : Қазақстандағы әскери өнім шығарған кәсіпорындады картадан көрсетеді..Топтастыру арқылы: Байқоңыр айлағының тарихын түсіндіреді.Тірек-сызба арқылы Семей полигонының тарихын түсіндіреді.


Негізгі сөздер мен тіркестер:


Орта қашықтықтағы баллистикалық зымырандар , бериллий, тантал химиялық элементтерін


Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:


Талқылауға арналған тармақтар:


-Қазақстан экономикасына әскери –өндірістік кшендердің тигізетін пайдасы мен зияны-Қазақстандағы экологиялық ахуал-Байқоңыр ғарыш айлағының Ресейге жалға берілуі.




Айтылым бойынша ұсыныстар:Тақырыпты оқу кезіндегі түсінігін айта білуі.
Жетістік критерийіҚазақстанды әскери-өндірістік кешендерді біледіҚазақстандағы экологиялық ахуалды саралай біледіКартадан әскери-өндірістік кешендерді, Байқоңыр, Семей полигонын көрсетеді.
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
Басталуы

5мин



Топқа бөлу: Үй тапсырмасын стикерлерге жазылған сұрақтар арқылы сұрап , сол стикерлердің түсіне қарай топтарға бөлемінЖаңа сабаққа кіріспе : INSERT түртіп алу әдісі арқылы жаңа сабаққа кірісуҚойылған сұрақтарға жауап тауып түртіп алады.Қағаз қиындылары Интерактивті тақта
Ортасы

















15 мин





























10 мин

Жұптық жұмыс Кестемен жұмыс , үлестірмелі карточкалармен жұмыс





«Сәйкестендіру тесті»Алматы Бериллий, тантал химиялық элементтерін өндірді.Петропавл Әскери кеме, қару-жарақ, ірі калибрлі пулеметтер шығардыОрал Бомба, мина, снаряд, әскери тапсырыстарды орындады Өскемен Орта қашықтықтағы баллистикалық зымырандар жасалындыЖұптарда өзара бағалауТоптық жұмысІ-топ Әскери –өндірістік кешендерІІ-топ Семей сынақ алаңыІІІ-топ Байқоңыр "Өкіл" әдісі арқылы жүредіЕкі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағалауКері байланыс 1.Жұмыс барысында топтағы қарым - қатынас тапсырманың орындалуына қалай әсер етті?2. Тапсырма орындау барысында топта ауызбіршілік сақталды ма?3. Топтық жұмыс жасау кезінде қиындық келтірген тұстарыңыз болды ма?.«Ой қозғау»1.Соғыстан кейінгі кезеңде қандай өнеркәсіптік кешендер қалыптасты?2.Өндіріс орындарында КСРО арпмиясы соғыс машиналарының қанша пайызын өндірді?3.Байқоңыр ғарыш айлағының қашан іргетасы қаланды?4.Қай жылдан бастап алғаш космосқа адам ұшырылды?5.Қанша зымыран ұшырылды?6.О.Сүлейменовтің қандай поэмасы жарыққа шықты?7.Семей полигоны қай жерлерді қамтыды?





Карта



Бағалау парағы







Үлестірмелі парақшалар
Қорытынды аттестаттау мен ҰБТ ге дайындық кезеңі



7мин







Жеке Тест тапсырмалары1.Қазақстан қай жылдары нағыз экологиялық апат аймағына айналды?А) 1930 жылдардан бастапВ) 1947 жылдардан бастапС) 1950 жылдардан бастапD) 1956 жылдардан бастапE) 1962 жылдардан бастап2. 1949 – 1963 жылдар аралығында ауада жасалған жарылыс саны?А) 113 В) 203 С) 171 D) 202 E) 2363. Полигон зардабын тартқан Семеймен іргелес жатқан аймақтар:А) Атырау, Қарағанды, ӨскеменВ) Қарағанды, Павлодар, ӨскеменС) Павлодар, Шымкент, ҚарағандыD) Өскемен, Алматы, АтырауE)Алматы, , Павлодар, Өскемен4. Капустин Яр атом полигоны Қазақстанның қай аймағында орналасты?А) Шығыс ҚазақстанВ) Оңтүстік Қазақстан С) солтүстік Қазақстан D) Батыс ҚазақстанE) Орталық Қазақстан5. Сырдария мен Әмудария өзендерінің суын пайдалануда ысырапшылдыққа жол берілуінің зардабы қай теңізге әсер етті?А) ЖерортаВ) БалқашС) Қара теңізD) КаспийE) Арал6. Арал теңізінің суы неше есеге азайды:А) 3 В) 2 С) 5 D) 8 E) 9 7. Арал өңірінде экологияның шиеленісуіне үлкен әсер еткен не?А) «Капустин Яр» полигоныВ) «Байқоңыр» ғарыш айлағыС) Семей полигоныD) Өскемендегі ірі кәсіпорындарE) Қытайдағы Лобнор полигоны Өскемендегі ірі кәсіпорындар8. «Байқоңыр» космодромы қай жылдан бастап өз жұмысын істей бастады?А) 1953 жылВ) 1955 жылС) 1960 жылD) 1957жылE) 1959 жыл9. Ірі қалалардағы экологиялық жағдайдың шиеленісуіне әсер етті:А) Тұрғындардың көп болуыВ) Көпірлердің аз болуыС Трамвай мен троллейбус D) Ірі кәсіпорындарE) ) Саябақтар 10. Өскемен қаласында орналасқан ірі кәсіпорын:А) Мақта-мата комбинатыВ) Пресс автоматтары зауытыС) Ауыр машина жасау зауытыD) Кен-химия комбинатыE) Қазмырыш комбинаты  Дайын үлгі жауап арқылы бағалау Рефлексия Үлестірмелі парақша
Бағалау3 мин.Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағалау Жұптардың өзара бағалауыДайын үлгі жауап арқылы бағалау

Қосымша ақпарат
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс
"Өкіл" әдісіСәйкестендіруТест Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағалау Жұптардың өзара бағалауыДайын үлгі жауап арқылы бағалауҚазақстан тарихы әдістеме АКТКарта
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді.Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ