Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1.
Оқушылармен амандасу, түгендеу.
2.Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
3.Сынып оқушыларын 3-топқа
бөлу
«Ой
шақыру» әдісі арқылы сұрақтар
қоямын:
-
Ресурс дегеніміз
не?
-
Кен
орны сөзіне анықтама бер?
-
Шикізат, өнім, завод ұғымдарын қалай
түсінесің?
-
Фабрика терминінің анықтамасын
айт?
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп,
өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен
таныстырамын.
|
Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және
жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.
Өзгенің пікірін
толықтырады.
|
Сұрақтарға жауап берген оқушыларды ауызша
мадақтап отыру
Жалпы 1
балл
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
АКТ
Суреттер
карта
|
Сабақтың
ортасы
|
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтіні мен
ресурстарды қолдана отырып, географиялық диктант
беріледі.
|
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек
сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады.
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
Қазақстанда жекелеген ресурс түрлерін
өңдеу технологиялар туралы сипаттап
жазады
|
Оқулық
ҚР
физикалық картасы
Атлас
Дәптер
|
1- тапсырманы топпен орындатамын,
бақылаймын, тапсырма орындалу жолына нұсқау
көрсетемін.
|
1-тапсырма
1. Карта арқылы зерттеу жүргізеді.
Құрылыс, жеңіл, тамақ өнеркәсібі салаларының технологиялық үдерісін
сипатта.
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1. Құрылыс, жеңіл, тамақ өнеркәсібінің
технологиялық үдерісін сипаттайды.
|
Оқулық
Дәптер
Атлас
АКТ
ҚР әкімшілік-саяси
картасы
|
2- тапсырманы орындатамын, бақылайды,
мысал, үлгі көрсетемін.
|
2-тапсырма
Мұнай өндірісі негізінде дайын өнімнің
қалай алынатыны жөнінде қысқаша түсінік
бер.
|
Дескриптор: Жалпы – 3
балл
Мұнай өндірісі негізінде дайын өнімнің қалай
алынатыны жөнінде қысқаша түсінік
беріледі.
|
9-сынып оқулығы.
Дәптер
ҚР
әкімшілік-саяси картасы
|
Сабақтың соңы
Рефлексия
|
Сабақты қорытындылау. Оқушылардың
рефлексиясы
Үй жұмысы:
§49 оқу. Өнеркәсіптік кәсіпорынды сипаттау
жоспарын қолдана отырып, дайын өнім шығаратын өнеркәсіп сызбасын
құрастыру.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен
тұжырымдарына байланысты рефлексия
жасайды.
|
Дескрипторды назарға ала отырып өзара
топтық бағалау жүргізіп, бағалау парақшасын
толтырады
|
Бағалау парақшасы
|