Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақстанда минералды ресурстардың таралу заңдылықтары ҚМЖ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 3.1 Литосфера Мектеп «Игілік орта мектебі» КММ |
|||||||||||||
Күні |
Мұғалімнің аты-жөні: Кабдушева М.Ж. |
||||||||||||
Сынып 9 |
Барлығы - Қатысқандар - Қатыспағандар - 0 |
||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстанда минералды ресурстардың таралу заңдылықтары |
||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
9.3.1.4 - Қазақстанның минералды ресурстарының таралу заңдылықтарын анықтайды; |
||||||||||||
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Қазақстанның минералды ресурстары кен орындарының шоғырлану аймағын біледі. |
||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыптық карталарды пайдалана отырып Қазақстанның минералды ресурстарын түзілу жолына қарай жіктей алады. |
|||||||||||||
Кейбір оқушылар: Платформалар мен қатпарлы аймақтардағы минералды ресурстарын салыстырып, себебін түсіндіре алады. |
|||||||||||||
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар ... істей алады (оқылым); Қазақстанның геологиялық тарихы және тектоникалық құрылымы, пайдалы қазбалары карталарын шартты белгілер арқылы оқи алады. (айтылым. тыңдалым); Минералды ресурстардың таралу заңдылығын түсіндіре алады. Бейне көрсетілімнен минералды ресурстардың таралу ерекшеліктерінің себебін түсіндіру / геологиялық даму тарихымен байланыстыра алады (жазылым) Кен орындарын көрсете алады,салыстырмалы кесте толтыра алады. |
||||||||||||
Пәнге қатысты сөздер мен сөз тіркестері Минералды ресурстар, экзогенді, эндогенді, метаморфтық, жыныстар. Минаралды тау жыныстарының таралуы ................... байланысты. Платформаларда ................................................. таралған. Қатпарлы аймақтарда ............................................ таралған. |
|||||||||||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер |
|||||||||||||
Талқылауға арналған тармақтар: Кенді пайдалы қазбалар қатпарлы аймақтарда таралған, өйткені ..... |
|||||||||||||
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? мұнай Қазақстанның батысында, ал түсті металдар Шығыс Қазақстанда шоғырланған..... неліктен? |
|||||||||||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: Қатпарлы және платформалы аймақтарда таралған минералды ресуртарды жіктеп жазады. |
|||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу. Сыни ойлай отырып өмір бойы білім алуға баулу; Бірлесе жұмыс істеу арқылы қарым-қатынас жасау қабілетін дамыту. |
||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Химия – минералды ресурстардың түрлері, қасиеттері |
||||||||||||
Алдыңғы білім |
Тау жыныстары мен минералдарды түрлері, тау жыныстары мен минералдардың қалыптасуы. Қазақстанның жер бедерінің геологиялық тарихын және тектоникалық құрылымын біледі. |
||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||
Сабақтың басы 10 минут |
Амандасу Психологиялық ахуал «Комплиметтер бұрқасыны» әдісі «Стоп кадр» әдісі Минералды ресурстардың суреті беріледі.
«Миға шабуыл» әдісі:
ҚБ – мұғалім –оқушы «Мадақтау» әдісі Сабақ тақырыбымен таныстырып, мақсатын анықтау. (оқушылар анықтайды) |
|
|||||||||||
Сабақтың ортасы 10 минут 2 мин 12 минут |
Тапсырма. Топтық жұмыс . «АВС» әдісі Мәтінмен жұмыс Оқылықтан минералды ресурстарды түзілу жолына қарай жіктеп,экзогенді,эндогенді және метаморфты кен орындарының шоғырлану аймағын атайды
КБ: өзара бағалау «Бутерброд» әдісі Кері байланыс: ауызша Сергіту сәті «Мұрын, еден, төбе» әдісі Картамен жұмыс: Тапсырма А) Картаны қолдана отырып, минералды ресурстардың таралуын салыстырып, заңдылығын талдаңыз
........................................................................................................................................................................................................................................................................ Б) минералды ресурстарын таралу заңдылығының себебін анықтаңыз. ................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ Қорытынды ...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
КБ: Өзін өзі бағалау – «+/-» әдісі Кері байланыс - жазбаша |
География оқулығы 9-сынып Мектеп, 2019ж http://expert.mektep.kz/ru/shop/105049-9_klass/110424-azastan_geografijasy_9/2 (80 бет) География оқулық, Атамұра, 2019ж http://expert.atamura.kz/kz/books/558#page/73 мәтін: http://expert.atamura.kz/kz/books/558#page/74 Гүл макеті |
|||||||||||
Сабақтың соңы 5 минут 1 минут |
Рефлексия «Шульманның 3 ілімі» әдісі
Кескін картаға Қазақстанның пайдалы қазбалар кен орындарын түсіру Сен қалай ойлайсың? Жер қойнауынан өндірілген пайдалы қазбалардың көп бөлігін Қазақстан шет елдерге экспорттап жатыр. Пайдалы қазба қорларын дұрыс меңгеріп жатырмыз ба? Өз пікіріңді дәлелдермен негізде |
таратпа |
|||||||||||
Қосымша ақпарат |
|
|
|||||||||||
Саралау – сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Рөлдер - Топтық жұмыста енжар оқушылар сұрақ қоюшы, қабілеті орташа оқушылар түсіндіруші, қабілеті жоғары оқушылар бағалаушы рөлін алады. Қолдау – енжар оқушыларға қосымша мәтін беру арқылы; Қабілеті орташа оқушыларға тақырыптық карталарды салыстыруда нұсқау беремін. Ресурс - енжар оқушылар мәтінмен жұмыс жасайды; Қабілеті жоғары оқушылар тақырыптық карталарды талдайды. Үй тапсырмасы – енжар оқушылар оқулық мәтін оқиды. Көпшілік оқушылар кескін картамен жұмыс жасайды. Қабілеті жоғары оқушылар-минералды ресурстар қорларын игеруге баға беріп, өз пікірін дәлелдермен негіздейді. |
Бағалау – сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырасыз? Мұғалім-оқушы ҚБ – мадақтау Өзара бағалау - «Бутерброд» әдісі, «Алма» әдісі Өзін өзі бағалау – дискриптор бойынша Кері байланыс арқылы оқушылар нені біліп, қандай дағды қалыптастыра алды, сабақтан қандай әсер алғанын білемін |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Техникалық қауіпсіздік ережелерін ғаламтормен жұмыс жасағанда тоқ көзін қолдануда абай болу. Сергіту сәтінде қозғалыста болып, зейіндерін сосредоточить 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |