Сабақтың
басы
___ мин
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
1.Оқушылармен
сәлемдесу,түгендеу, сабаққа даярлықтарына назар
аудару.
2. Көңіл-күйлерін көтеру үшін
психологиялық ахуал туғызу. «Ынтымақтастық
шенберін» құру. Оқушылар бір-біріне
бүгінгі сабаққа жақсы тілек айтады
3.Үй
тасырмасын «Зымыран
сұрақтар» әдісі бойынша
сұралады.
1. Қазақстанның климаты
қандай?
2. Қазақстан қандай климат
белдеуінде орналасқан?
3. Климат деген не
?
4. Күн радиациясы деген
не?
5. Атмосфера циркуляциясы
дегеніміз не?
6. Циклон
?
7. Инверция
?
8.
Антициклон?
9.Ылғалдану коэффициенті
?
Жаңа тақырыпқа
шығу: «Миға
шабуыл»
әдісі
Оқушыларға интербелсенді
тақтаны пайдалана отырып желдің, сықырлаған аяздың, шаңды дауылдың
дыбыстарын естіртіп, оқушалар жаңа тақырыпты ашады 3 топқа
бөлінеді.
-
Үсік
-
Көктайғақ
-
Құрғақшылық
|
«Ынтымақтастық
шенбері». Оқушылар бір-біріне жақсы
тілек білдіреді, барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа
белсенділігі артады.
Жылдам, тез, әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту үшін сұрақтар қойылып, жауаптар
тыңдалады.
Интербелсенді тақтадағы
бейнероликты көріп, ауа райының құбылыстарын
тыңдап, ортақ қасиеттерін табады, тақырыпты ашады. Оқушының
танымдық дағдысы артады. Жаңа тақырыпты дәптерге
жазады
Оқушылар жаңа
тақырыпқа байланысты 3 топқа бөлінеді
|
Оқушы жауаптарына қарай ауызша
мадақтау
ҚБ: «Тамаша» , «Керемет» ауызша
бағалау
ҚБ: Оқушы жауаптарына қарай
ауызша мадақтау
|
Интербелсенді
тақта
Суреттер
Оқулық. 9 сынып, 1 бөлім.
Алматы «Мектеп» баспасы 2019ж.
Толыбекова Ш.Т.. Головина
Г.Е.
Козина С.С. Ахметова
Е.А.
|
Сабақтың
ортасы
---------
мин
|
1.Тапсырма
(Жеке Ж) «Суреттер
сөйлейді» әдісі арқылы тақтада ілінген
суреттерден Қазақстанда таралған қолайсыз және қауіпті атмосфералық
құбылыстарды анықтап, сипаттама беріңдер.
Сурет
№1
2.
Тапсырма.
А. (
ТЖ) «Жартылай құрылымдалған кесте»
әдісі
а) Оқулықтағы («Мектеп»
баспасы) 111-113-беттердегі мәтіндер негізінде төмендегі
кестедегі Атмосфералық қолайсыз және
қауіпті құбылыстардын атауын, қалыптасуын, таралу аймақтарын
топтастырып кестені толтырыныз.
Топ
тар
|
Атмосфе ралық қолайсыз және қа
уіпті құбы лыстар
|
Қалыптасуын
түсінді
реді
|
Таралу
аймақта
ры
|
1топ
|
|
|
|
2топ
|
|
|
|
3топ
|
|
|
|
Б. (Жұптық Ж) Картамен
жұмыс
Қазақстанда таралған қолайсыз
және қауіпті атмосфералық құбылыстардың жиі байқалатын таралу
аумағын картадан көрсетеді және берілген шартты белгілер арқылы
кескін картаға түсіріңіз. Шартты
белгілер:
═
-
найзағай,жаңбыр ░ - Шаңды
дауылдар
⃰⃰⃰⃰
⃰ - үсіктер ▲- аңызақ ▬ -
көктайғақ
Қазақстанның физикалық
картасы
Сурет
2
3. Тапсырма. «Фишбоун»
әдісі (Функцион.сауаттылық)
А) Тапсырма (Жұптық
Ж).Жергілікті жерде кездесетін
кем дегенде 3 қолайсыз және қауіпті құбылыстарды
анықтаныз.
1.______________________________
2.______________________________
3.______________________________
Б)
Анықтаған құбылыстардың
біреуінің себеп салдарын атап, 2 сақтану шараларын
ұсыныныз.
Сурет
3
|
Оқушыларға таратылған контекст
арқылы қолайсыз атмосфералық құбылыстардың түрлерімен
танысады
Тақтада ілінген
суреттерден
Қазақстанда таралған қолайсыз
және қауіпті атмосфералық құбылыстарды анықтайды, оларға сипаттама
береді.
Оқулықтағы («Алматы кітап»
баспасы) 101-106беттердегі мәтіндер негізінде төмендегі кестені
толтырады
Оқушылар тақырыптын мәтінің
оқып, кестені толтырады, одан кейін идеяларын әріптестерімен
біріктіреді және аймақтарды картадан көрсетіп,
түсіреді
Жергілікті жерде кездесетін
кем дегенде 3 қолайсыз және қауіпті құбылыстарды анықтап, анықтаған
құбылыстардың біреуінің себеп салдарын атап, 2 сақтану шараларын
ұсынады
|
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Балл
|
-Қазақстанда таралған қолайсыз
және қауіпті атмосфералық құбылыстарды анықтайды, сипаттама
береді
|
Суреттерден Қазақстанда
таралған қолайсыз және қауіпті атмосфералық құбылыстар ды анықтап
атайды, сипаттайды
|
2
|
1 -тапсырма
ҚБ. «Шапалақ» әдісі арқылы
бағалау
2
тапсырма.
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Балл
|
Атмосфера лық қолайсыз және
қауіпті құбылыстар дың қалыпта суын, таралу аймағын топтастырып,
картадан көрсетеді, кескін картаға
түсіреді
|
-Атмосфералық қолайсыз
және қауіпті құбылыстардың атауын анықтап
жазады;
-Атмосфералық қолайсыз
және қауіпті құбылыс-тардың қалыптасу жолын
жазады;
-Атмосфералық қолайсыз
және қауіпті құбылыстардың таралу аймақтарын
анықтайды;
-Атм.құбылыстардың жиі
байқалатын аймақтарын картада
көрсетеді;
-Берілген шартты белгілер
арқылы кескін картаға түсіреді
|
|
ҚБ. Топтық және жұптық бағалау
(«Кілт» əдісі бойынша өзара топта, жұпта
бағалайды.
КБ: Мұғалім оқушылардың жұптық
жұмыстағы іс- əрекетін бақылай отырып, ұсыныстар мен тілектер
айтады, кері байланыс береді.
3-тапсырма
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Балл
|
Жергілікті компонентті қосымша
қамту негізінде аймақтың қолайсыз және қауіпті құбылыстарын
аңықтайды,
сақтану шараларын
ұсынады
|
- Өз
өлкесіндегі
қолайсыз және
қауіпті
1 құбылысты
анықтады
-Өз
өлкесіндегі
қолайсыз және
қауіпті
2 құбылысты
анықтайды
- Өз
өлкесіндегі
қолайсыз және
қауіпті
3 құбылысты
анықтайды
-Себеп салдарын
анықтайды
- Дәлел
келтіреді
- 1ші сақтану
жолдарын
ұсынады;
- 2ші сақтану
жолдарын
ұсынады
|
|
ҚБ «Екі жұлдыз бір
тілек» арқылы
бағалайды.
|
https://kk.wikipedia.org
Суреттер
wiki/Климаттың_адам өмірі мен
шаруашылыққа тигізетін әсері.
|
Сабақтың
соңы
|
Кері
байланыс
«Плюс, минус,
қызықты» әдісі арқылы рефлексия
жасайды
Плюс
|
Минус
|
Қызықты
|
Сабақта барлығы ұнады:
мазмұны, жұмыс түрлері
|
Ұнамады, түсініксіз болып
қалды
|
Барлық деректер мен әдістер
қызықты
|
Үйге тапсырма беру.
21параграф Қосымша дереккөздерді және БАҚ
материалдарын пайдаланып, қолайсыз және қауіпті
құбылыстардын көбінесе белгілі бір аумақтарда орын алатындығын
дәлелдеп келіңдер.
|
|
Бағалау. Оқушылар өздерінің жұмысы мен
сыныптастарының жұмысын бағалау критерийі бойынша бағалай
алады
|
|