Материалдар / Қазақстандағы 1986 жылғы желтоқсан оқиғалары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақстандағы 1986 жылғы желтоқсан оқиғалары

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға үлгілік ҚМЖ сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қаңтар 2019
3143
14 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚМЖ Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы :

9.3.Қазақстан қайта құру кезеңінде

(1986-1991ж)

Мектеп: Топар жалпы білім беретін мектебі

Мұғалімнің аты-жөні: Жетпис Армангуль

Күн:

Сынып: 9

Қатысқандар: Қатыспағандар:-


Сабақтың тақырыбы:


Қазақстандағы 1986 жылғы Желтоқсан оқиғалары

Осы сабаққа қол жеткізілетін оқу мақсаттары

9.3.1.5. 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығына баға беру

Сабақтың мақсаты



Барлығы: 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығына баға беру

Көпшілігі:Өзіндік ізденіс арқылы тың мәліметтерді талдау

Кейбірі: Желтоқсан оқиғасы қаһармандарының өшпес ерлігін дәріптеу.

Тарихи концепт

Маңыздылық

Бағалау критерийі


1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығын бағалайды.

Тілдік мақсаттар



Тыңдалым: «Желтоқсан желі» бейне баяннан үзінді

Оқылым:Желтоқсан оқиғасының тарихына мәліметтерді оқиды.

Айтылым: Желтоқсан қаһармандарының өшпес ерлігін дәріптейді.

Жазылым: Өзіндік ізденіс жұмысы арқылы тың мәліметтерді саралап, жазады.

Пәнге қатысты лексика мен терминология.

Демократияландыру- қанда бір шараларды ұйымдастыру

Пленум-жоғары сот органының барлық мүшелерінің мәжілісі

Ұлтшылдық- ұлтты қоғамдық бірліктің жоғары формасы, идеология мен саясат.

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

Талқылауға: 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығы неде, баға беру?

Құндылыққа баулу

«Мәңгілік ел» идеясы арқылы ұлт жандылыққа тәрбиелеу

Пәнаралық байланыс


Әдебиет

Алдыңғы білім

Қазақстан «Қайта құрудың» бастапқы кезеңінде «Кім жылдам» ойыны

1986 жылғы Желтоқсан оқиғасы туралы жалпы түсінік қалыптасқан.

Сабақ барысы


Уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті


Оқушының іс-әрекеті

Бағалау


Саралау

Сабақтың басы

(10 минут)



Ұйымдастыру (Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу)

Психологиялық ахуал

Мақсаты: оқушылар арасында қарым – қатынасты нығайту, жағымсыз көңіл-күйден арылу, өзін еркін сезінуге көмектесу, ынтымақтастық ахуалын және жағымды психологиялық орта қалыптастыру.

Оқушылардың назарын сабаққа аудару.


Үй тапсырмасы: «Кім жылдам» ойыны

  1. Қазақ АКР Ғылым академиясы қашан ашылды?

  2. Е.Бекмаханов не үшін айыпталды?

  3. 1950жылы Республикада білім беру ісі қалай дамыды?

  4. «Жылымық» жылдары қандай оқиғалар болды?

  5. Қазақ әдебиетінде қандай тұлғаларды білесің?

  6. Кино өнеріне үлес қосқан қандай дарынды өкілдерді білесің?

  7. Музыка өнерінің майталмандары кімдер?

  8. Мәдениеттің дамындағы негізгі бағыттарды атаңдар?









Сұрақтарға жылдам жауап береді

мадақтау








«Басбармақ»










Күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын сұрақтар


Сабақтың ортасы

(20-25 минут)

Сабақтың тақырыбы: Қазақстандағы 1986 жылғы Желтоқсан оқиғалары

Сабақтың мақсаты: 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығына баға беру;

Топтастыру: «Тарихшылар» «Зерттеушілер» «Сарапшылар» сөздер жазылған қағаз қиындысын құрастыру арқылы топқа бөлінеді


«БББ» кестесі

Білемін

Білдім

Білгім келеді




1986 жылғы Желтоқсан оқиғасы туралы не білеміз?





«Желтоқсан желі» бейне баян үзінді (Ой шақырту)

1. Тапсырма: «Мәтінмен жұмыс»

«Зерттеушілер» тобы: Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығы неде?

«Тарихшылар» тобы: «Халық қаһармандарының» өшпес ерліктері?

«Сарапшылар» тобы: Желтоқсан оқиғасы кезіндегі тың мәліметтер?

Дескрипторлар:

  • Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығына біледі

  • «Халық қаһарманы» өшпес ерліктерін насихаттайды.

  • Желтоқсан оқиғасы туралы тың деректерді, мәліметтерді анықтайды.


2.Тапсырма: «Жабық тест» бекіту сұрақтары

Мақсаты: Оқушылардың есте сақтау қабілетін дамыту.

1.Желтоқсан оқиғасының сылтауы?

2.1986 жылы желтоқсан оқиғасының сипаты?

3.Желтоқсан оқиғасының болу себебі?

4.Желтоқсан оқиғасының қозғаушы күші?

5.Желтоқсан толқуының тарихи мағызы?

6.Қанша адам айыпталды?

7.Қанша адам ұсталдығ қала сыртына әкетілді?

8.1991 жылы 12 желтоқсанда қандай оқиға болды?

9.«Төрт жыл кешкен шындық» кімнің өлеңі?

10.Д.А.Қонаев Қазақстан КОКП ОК бірінші хатшысы қызметін қашан атқарды?











Кестені толтырады





Пікір алмасады


Мәтінді оқиды, топта

талқылайды, постерге жазады.

Ойын ашық жеткізе алады, топта пікір алмасады.


ҚБ кері байланыс




Жазбаша орындайды

















«Екі жұлдыз, бір тілек»













ҚБ «+,-» шартты белгілер қою арқылы «Өзін-өзі бағалау»














оқушылардың тыңдалым дағдысын дамыту







Оқушыларды ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған тапсырманы орындайды

Бұл әдісті қолдану барысында сөзбен қолдау көрсету және ынталандыру да маңызды рөл атқарады. ұйымшыл топ қалыптастырады




Оқушылардың есте сақтау дағдысын қалыптастыру, сабақты бекіту

Сабақтың соңы:

(5 минут)


Рефлексия.

Тапсырма: «БББ» кестесі

Білемін

Білгім келеді

Білдім




1986 жылғы Желтоқсан оқиғасы туралы не білдік?





Үй тапсырмасы: ЭССЕ

  • Қазақстандағы 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасы ұлт- азаттық қозғалыстардың жалғасы, бола алды ма?






ҚБ








Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?



Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



Сабақ мақсаты қолжетімді болды ма?


Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?


Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?


Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?


Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?


Сабақ жоспарынан ауытқу болды ма және неліктен?


Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен 2 нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым,келесі сабақта не нәрсеге назар аудару керек?














Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!