ҚМЖ Сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : 9.3.Қазақстан қайта құру кезеңінде (1986-1991ж) |
Мектеп: Топар жалпы білім беретін мектебі |
|||||||||||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: Жетпис Армангуль |
||||||||||||||
|
Күн: Сынып: 9 |
Қатысқандар: Қатыспағандар:- |
|||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстандағы 1986 жылғы Желтоқсан оқиғалары |
|||||||||||||
|
Осы сабаққа қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
9.3.1.5. 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығына баға беру |
|||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығына баға беру Көпшілігі:Өзіндік ізденіс арқылы тың мәліметтерді талдау Кейбірі: Желтоқсан оқиғасы қаһармандарының өшпес ерлігін дәріптеу. |
|||||||||||||
|
Тарихи концепт |
Маңыздылық |
|||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығын бағалайды. |
|||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Тыңдалым: «Желтоқсан желі» бейне баяннан үзінді Оқылым:Желтоқсан оқиғасының тарихына мәліметтерді оқиды. Айтылым: Желтоқсан қаһармандарының өшпес ерлігін дәріптейді. Жазылым: Өзіндік ізденіс жұмысы арқылы тың мәліметтерді саралап, жазады. |
|||||||||||||
|
Пәнге қатысты лексика мен терминология. Демократияландыру- қанда бір шараларды ұйымдастыру Пленум-жоғары сот органының барлық мүшелерінің мәжілісі Ұлтшылдық- ұлтты қоғамдық бірліктің жоғары формасы, идеология мен саясат. |
||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер Талқылауға: 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығы неде, баға беру? |
||||||||||||||
|
Құндылыққа баулу |
«Мәңгілік ел» идеясы арқылы ұлт жандылыққа тәрбиелеу |
|||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет |
|||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Қазақстан «Қайта құрудың» бастапқы кезеңінде «Кім жылдам» ойыны 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасы туралы жалпы түсінік қалыптасқан. |
|||||||||||||
|
Сабақ барысы
|
||||||||||||||
|
Уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Саралау |
||||||||||
|
Сабақтың басы (10 минут) |
Ұйымдастыру (Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу) Психологиялық ахуал Мақсаты: оқушылар арасында қарым – қатынасты нығайту, жағымсыз көңіл-күйден арылу, өзін еркін сезінуге көмектесу, ынтымақтастық ахуалын және жағымды психологиялық орта қалыптастыру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Үй тапсырмасы: «Кім жылдам» ойыны
|
Сұрақтарға жылдам жауап береді |
мадақтау
«Басбармақ»
|
Күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын сұрақтар |
||||||||||
|
Сабақтың ортасы (20-25 минут) |
Сабақтың тақырыбы: Қазақстандағы 1986 жылғы Желтоқсан оқиғалары Сабақтың мақсаты: 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығына баға беру; Топтастыру: «Тарихшылар» «Зерттеушілер» «Сарапшылар» сөздер жазылған қағаз қиындысын құрастыру арқылы топқа бөлінеді «БББ» кестесі
«Желтоқсан желі» бейне баян үзінді (Ой шақырту) 1. Тапсырма: «Мәтінмен жұмыс» «Зерттеушілер» тобы: Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығы неде? «Тарихшылар» тобы: «Халық қаһармандарының» өшпес ерліктері? «Сарапшылар» тобы: Желтоқсан оқиғасы кезіндегі тың мәліметтер? Дескрипторлар:
2.Тапсырма: «Жабық тест» бекіту сұрақтары Мақсаты: Оқушылардың есте сақтау қабілетін дамыту. 1.Желтоқсан оқиғасының сылтауы? 2.1986 жылы желтоқсан оқиғасының сипаты? 3.Желтоқсан оқиғасының болу себебі? 4.Желтоқсан оқиғасының қозғаушы күші? 5.Желтоқсан толқуының тарихи мағызы? 6.Қанша адам айыпталды? 7.Қанша адам ұсталдығ қала сыртына әкетілді? 8.1991 жылы 12 желтоқсанда қандай оқиға болды? 9.«Төрт жыл кешкен шындық» кімнің өлеңі? 10.Д.А.Қонаев Қазақстан КОКП ОК бірінші хатшысы қызметін қашан атқарды?
|
Кестені толтырады
Пікір алмасады
Мәтінді оқиды, топта талқылайды, постерге жазады. Ойын ашық жеткізе алады, топта пікір алмасады.
ҚБ кері байланыс
Жазбаша орындайды |
«Екі жұлдыз, бір тілек»
ҚБ «+,-» шартты белгілер қою арқылы «Өзін-өзі бағалау»
|
оқушылардың тыңдалым дағдысын дамыту
Оқушыларды ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған тапсырманы орындайды Бұл әдісті қолдану барысында сөзбен қолдау көрсету және ынталандыру да маңызды рөл атқарады. ұйымшыл топ қалыптастырады
Оқушылардың есте сақтау дағдысын қалыптастыру, сабақты бекіту |
||||||||||
|
Сабақтың соңы: (5 минут)
|
Рефлексия. Тапсырма: «БББ» кестесі
Үй тапсырмасы: ЭССЕ
|
|
ҚБ
|
|
||||||||||
|
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||
|
Сабақ мақсаты қолжетімді болды ма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?
Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?
Сабақ жоспарынан ауытқу болды ма және неліктен?
|
||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен 2 нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2.
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым,келесі сабақта не нәрсеге назар аудару керек?
|
||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстандағы 1986 жылғы желтоқсан оқиғалары
Қазақстандағы 1986 жылғы желтоқсан оқиғалары
ҚМЖ Сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : 9.3.Қазақстан қайта құру кезеңінде (1986-1991ж) |
Мектеп: Топар жалпы білім беретін мектебі |
|||||||||||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: Жетпис Армангуль |
||||||||||||||
|
Күн: Сынып: 9 |
Қатысқандар: Қатыспағандар:- |
|||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстандағы 1986 жылғы Желтоқсан оқиғалары |
|||||||||||||
|
Осы сабаққа қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
9.3.1.5. 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығына баға беру |
|||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығына баға беру Көпшілігі:Өзіндік ізденіс арқылы тың мәліметтерді талдау Кейбірі: Желтоқсан оқиғасы қаһармандарының өшпес ерлігін дәріптеу. |
|||||||||||||
|
Тарихи концепт |
Маңыздылық |
|||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығын бағалайды. |
|||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Тыңдалым: «Желтоқсан желі» бейне баяннан үзінді Оқылым:Желтоқсан оқиғасының тарихына мәліметтерді оқиды. Айтылым: Желтоқсан қаһармандарының өшпес ерлігін дәріптейді. Жазылым: Өзіндік ізденіс жұмысы арқылы тың мәліметтерді саралап, жазады. |
|||||||||||||
|
Пәнге қатысты лексика мен терминология. Демократияландыру- қанда бір шараларды ұйымдастыру Пленум-жоғары сот органының барлық мүшелерінің мәжілісі Ұлтшылдық- ұлтты қоғамдық бірліктің жоғары формасы, идеология мен саясат. |
||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер Талқылауға: 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығы неде, баға беру? |
||||||||||||||
|
Құндылыққа баулу |
«Мәңгілік ел» идеясы арқылы ұлт жандылыққа тәрбиелеу |
|||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет |
|||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Қазақстан «Қайта құрудың» бастапқы кезеңінде «Кім жылдам» ойыны 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасы туралы жалпы түсінік қалыптасқан. |
|||||||||||||
|
Сабақ барысы
|
||||||||||||||
|
Уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Саралау |
||||||||||
|
Сабақтың басы (10 минут) |
Ұйымдастыру (Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу) Психологиялық ахуал Мақсаты: оқушылар арасында қарым – қатынасты нығайту, жағымсыз көңіл-күйден арылу, өзін еркін сезінуге көмектесу, ынтымақтастық ахуалын және жағымды психологиялық орта қалыптастыру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Үй тапсырмасы: «Кім жылдам» ойыны
|
Сұрақтарға жылдам жауап береді |
мадақтау
«Басбармақ»
|
Күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын сұрақтар |
||||||||||
|
Сабақтың ортасы (20-25 минут) |
Сабақтың тақырыбы: Қазақстандағы 1986 жылғы Желтоқсан оқиғалары Сабақтың мақсаты: 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығына баға беру; Топтастыру: «Тарихшылар» «Зерттеушілер» «Сарапшылар» сөздер жазылған қағаз қиындысын құрастыру арқылы топқа бөлінеді «БББ» кестесі
«Желтоқсан желі» бейне баян үзінді (Ой шақырту) 1. Тапсырма: «Мәтінмен жұмыс» «Зерттеушілер» тобы: Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығы неде? «Тарихшылар» тобы: «Халық қаһармандарының» өшпес ерліктері? «Сарапшылар» тобы: Желтоқсан оқиғасы кезіндегі тың мәліметтер? Дескрипторлар:
2.Тапсырма: «Жабық тест» бекіту сұрақтары Мақсаты: Оқушылардың есте сақтау қабілетін дамыту. 1.Желтоқсан оқиғасының сылтауы? 2.1986 жылы желтоқсан оқиғасының сипаты? 3.Желтоқсан оқиғасының болу себебі? 4.Желтоқсан оқиғасының қозғаушы күші? 5.Желтоқсан толқуының тарихи мағызы? 6.Қанша адам айыпталды? 7.Қанша адам ұсталдығ қала сыртына әкетілді? 8.1991 жылы 12 желтоқсанда қандай оқиға болды? 9.«Төрт жыл кешкен шындық» кімнің өлеңі? 10.Д.А.Қонаев Қазақстан КОКП ОК бірінші хатшысы қызметін қашан атқарды?
|
Кестені толтырады
Пікір алмасады
Мәтінді оқиды, топта талқылайды, постерге жазады. Ойын ашық жеткізе алады, топта пікір алмасады.
ҚБ кері байланыс
Жазбаша орындайды |
«Екі жұлдыз, бір тілек»
ҚБ «+,-» шартты белгілер қою арқылы «Өзін-өзі бағалау»
|
оқушылардың тыңдалым дағдысын дамыту
Оқушыларды ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған тапсырманы орындайды Бұл әдісті қолдану барысында сөзбен қолдау көрсету және ынталандыру да маңызды рөл атқарады. ұйымшыл топ қалыптастырады
Оқушылардың есте сақтау дағдысын қалыптастыру, сабақты бекіту |
||||||||||
|
Сабақтың соңы: (5 минут)
|
Рефлексия. Тапсырма: «БББ» кестесі
Үй тапсырмасы: ЭССЕ
|
|
ҚБ
|
|
||||||||||
|
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||
|
Сабақ мақсаты қолжетімді болды ма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?
Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?
Сабақ жоспарынан ауытқу болды ма және неліктен?
|
||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен 2 нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2.
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым,келесі сабақта не нәрсеге назар аудару керек?
|
||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














