Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Миға
шабуыл
«Наразылық» дегеніміз
не?
Халықтың наразы болуына түрткі
болуы мүмкін?
Жетелеуші сұрақтарды қою
арқылы сыныптық талқылау ұйымдастыруға болады.
М Сынып оқушыларын сабақтың
тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен
таныстырыңыз
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
|
Тақырып
тық
суреттер
|
Жаңа
білім
|
Зерттеу
сұрағы:
Демократиялық қозғалыстар
қоғамдық сананы қалай
өзгертті?
Мәтінмен жұмыс
ұсыныңыз.
Тапсырма: Кестемен
жұмыс.
р/с
|
Тарихи
оқиғалар
|
себебі
|
Қысқа мерзімді
салдары
|
Ұзақ мерзімді
салдары
|
1
|
АзиЯ
кітабы
|
|
|
|
2
|
Жаңаөзен
оқиғасы
|
|
|
|
3
|
Целиноград
оқиғасы
|
|
|
|
4
|
Жас тұлпар
ұйымы
|
|
|
|
ЕБҚ оқушылар негізгі термин
сөздерді мәтіннен
анықтайды;
1977 жылы
қабылданған КСРО Конституциясынан үзінді
ұсыныңыз
Тапсырма:
Оқушылар берілген
деректерді оқып, сұрақтарға өз жауаптарын
негіздейді.
А) Берілген
деректермен өз біліміңді пайдаланып, ХХ ғасырдың ІІ жартысындағы
әміршіл-әкімшіл зардаптарын
түсіндір.
В) «ХХ ғасырдың ІІ
жартысында КСРО-ның басқару жүйесі демократияланды» деген тұжырым
бар. Сен бұл тұжырыммен қаншалықты
келісесің?
ЕБҚ оқушы (есту, көру, ойлау
қабілеті) тапсырманы саралау арқылы
орындайды.
Тапсырма
ХХ ғасырдың
соңындағы әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы
халық наразылықтарын
салыстырыңыз
Халық
назарлықтарының ортақ ұқсастықтарын
анықтаңыз
ЕБҚ оқушыға қолдау көрсету мақсатында суреттің үлкен нұсқасын
ұсынамын.
|
Мәтінмен
жұмыс
Мәтіннен негізгі
идеяны анықтайды
Дескриптор:
Мәтін бойынша тарихи
оқиғалардың кем дегенде 2 себебін
анықтау;
Тарихи оқиғалардың
кем дегенде 2 қысқы мерзімді салдарын
анықтау;
Тарихи оқиғалардың
кем дегенде 2 ұзақ мерзімді салдарын
анықтау;
Дескриптор:
КСРО
Конституциясының әр бабына сілтеме жасау
керек;
өз ойына кем дегенде
3 дәлел келтіру қажет;
тарихи оқиғаларды ХХ
ғасырдың І жартысы мен ІІжартысын аралығындағы сабақтастықты
анықтау;
ХХ ғасырдың ІІ
жартысындағы өзгерістерді
сипаттау;
Тәуелсіздік
жылдарымен байланыс орнатып, өзіндік баға
беру;
Дескриптор:
Желтоқсан оқиғасының
ерекшеліктерін жазады;
Қарағанды
кеншілерінің ереуілінің ерекшеліктерін
жазады;
Жаңаөзен оқиғасының
ерекшеліктерін жазады;
Халық
назарлықтарының ортақ ұқсастықтарын
анықтайды
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Екі жұлдық,бір
ұсыныс»
Өзін-өзі
бағалау
|
Ақпараттық
мәтіндер
К. Бегалин. Империя
құрамында. – Алматы: Аруна,
2013.
Омарбеков Т.
Қазақстан тарихының XX ғ. өзекті мәселелері. Өнер,
2014
Кесте
|
Бекіту
|
Сабақты
қорытындылау
ХХ ғасырдың ІІ
жартысындағы халық наразылықтары маңызды
болды, себебі
...
ХХ ғасырдың ІІ
жартысындағы халық наразылықтары маңызды
болмады, өйткені
...
Үйге
тапсырма
Қазақстандағы 1986
жылғы Желтоқсан оқиғалары.
|
Сабақтың тақырыбын
қорытындылау
|
«Ең үздік
жауап»
|
Ақпараттық
карточка
|
Кері
байланыс
|
- Нені білдім? Нені
үйрендім?
- Нені толық
түсінбедім?
-Немен жұмысты
жалғастыру қажет?
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|