9 «А»,9 «Ә» класс Қазақстан
тарихы
Сабақтың
тақырыбы:Қазақстандағы «Қайта құру».
Қазақстандағы 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасы
Сабақтың мақсаты
Білімділік:Оқушылардың1986 жылғы желтоқсан
оқиғасының себептері, барысы және салдары туралы білімін
жетілдіру.Желтоқсан құрбандары ерлігін дәріптеу, оқиғаның тарихи
маңызына тоқталу.
Дамытушылық:Оқушылардың оқулықпен
өздiгiнен жұмыс iстey қабiлетiн жетiлдiре отырып, желтоқсан
оқиғасының себептерін, сипатын, маңызын ашып көрсете алуға, талдап
қорытынды жасай алатын дарынды оқушыларды
анықтау
Тәрбиелік: Отансүйгіштікке,
тәуелсіздіктің қадірін білуге, өз елінің белсенді азаматы болуға
тәрбиелеу.
Сабақтың
түрі:
аралас
Әдісі:алты қалпақ әдісі
,жуан,жіңішке сұрақтар стратегиясы
Көрнекілік:
9- сынып оқулығы, интерактивті тақта,бейнебаян,
бағалау парағы т.б.
Сабақтың
барысы: І.Ұйымдастыру
кезеңі(2мин)
Оқушыларды 6 топқа
бөлу
ІІ.Үй тапсырмасын
сұрау:(3мин)
Жуан және жіңішке сұрақтар
стратегиясы арқылы топтарға
сұрақтар
Жіңішке сұрақтар:
-
Целиноград оқиғасы қай жылы болды? Жастар қай
алаңға жиналды?
-
АзиЯ кітабы кімнің еңбегі және қай жылы
шықты?
-
Жас
тұлпар ұйымының ұйымдастырушысысы кім болды? Қарағанды мен Семейде
қандай аттармен әрекет етті?
-
Конденсатор зауыты орналасқан қала?
Өскемен
-
1970 жылдары әлемнің көптеген елдеріне танымал
болған ансамбльдер?
-
Ақмола қаласының Целиноград аталуы?1961
ж
Жуан сұрақтар:
-
1979жылы «Неміс автономиясының» құрамына
енгізілмек болған облыстар?
-
Коммунистік әкімшіліктің халықтың ұлттық-
отаншылдық рухын өшіре алмағанын немен түсіндіруге
болады?
-
1979 ж.16 маусымда Целиноград қаласының
орталығында жиналған қазақ жастарының транспоранттарындағы
жазулар?
-
«Хрущев жылымығы» аталған саяси термин тән
уақыт?
-
Космополит айыбы тағылған ғылым
салалары?
-
1943 жылы Алматыда жарық көрген «Қазақ КСР
тарихы» атты көлемді еңбектің авторы?
Жаңа
сабақ
Тақырыпқа байланысты
бейнеролик көрсету. (3мин)
Мұғалімнің қысқаша
түсіндірмесі:Қазақ халқы 1986 жылдың
желтоқсанында тар жол тайғақ кешуден өтті. 1986ж. Желтоқсан оқиғасы
қазақтың басы бірігіп бір жұдырықтай жұмылған әрі бақытты, әрі
қайғылы күн еді. Бүкіл ұлттың сүйегіне таңба түсіріп, әділетсіз
шешім қабылданып, халықтың ар-намысы таразыға салынған сын сағатта
дүлей күшке қаймықпай қарсы шыға келген жастарымыздың ерен еңбегі
ешқашан ұмытылмайды.
1985жылы наурызда КОКП-ның басшылығына
М.С.Горбачев бастаған жаңаша ойлап, жаңаша әрекет ететін топ
келді.
1986 жылы жылдың ақпанында
болған КОКП-ның ХХVІ сьезі жаңа саясат жүргізудің негіздерін
айқындап берді.
1986 жылы желтоқсанның 16-күні
Қазақстан КП Орталық Комитетінің пленумы болды. Жиналысты КОКП
ОК-нің хатшысы Г.Разумский жүргізді. Күн тәртібінде қойылған бір
ғана ұйымдастыру мәелесі тұрды. Орталықтың шешімі бойынша
40 жылдан астам Қазақстан өкіметінің,Республика партия
ұйымының басшылығында болып,КОКП ОК саяси бюро мүшелігіне
дейін көтерілген Д.А.Қонаевтың орнына КОКП-ның Ульяновск
обкомының 1-ші хатшысы болып істеген, республикада еңбек
етпеген, халыққа мүлдем бейтаныс Колбин
сайланды.
Ондаған жылдар бойы қордаланып
келген келеңсіздіктер – қоғамдық әлеуметтік және мәдени салаларды
қамтыған өрескел кемшіліктер, ұлт мәселесінің шиеленісуі республика
жастарының ызасын келтіріп, оларды ашық қимылға еріксіз алып
келді.
Мәтінмен жұмыс. (6мин)
Топтарға тапсырма:
Алты қалпақ стратегиясы арқылы өз ойларын
жеткізу.(6мин)
1.Ақ қалпақ - СТАТИСТИКАЛЫҚ
(оқиғаға қатысты деректерді келтіреді).
2. Сары қалпақ – СӘТТІЛІК
(жағымды жақтарын айту).
3. Қара қалпақ – СӘТСІЗДІК
(жағымсыз жақтарын айту).
4. Көк қалпақ – АНАЛИТИКАЛЫҚ
(талдау жасайды,топтар не үшін?,Неге?,Неге байланысты? Деген
сұрақтарға жауап іздейді.).
5. Жасыл қалпақ – ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ(болжамдар мен
идеялар айтады).
6. Қызыл қалпақ – СЕЗІМТАЛ
(топ оқиғаны оқу барысында бастан кешірген сезімдерін, өзінің
көңіл-күйін, алған әсерін жеткізу)
Сабақты бекіту:
Тұлғаны таны
Қазақ КСР қылмыстық
кодексінің 65-бабы бойынша 15 жылға бас
бостандығынан айырылсын және жазаның ең ауыр түрі өлім
жазасына кесілсін деп кімге айып тағылды?
\Қ.Рысқұлбеков\
ҚазақКСР Жоғарғы Кеңесі
Төралқасының Алматыдағы 1986 жылғы желтоқсанда болған оқиғаларды
тексеру комиссиясының төрағасы?
\М.Шаханов\
40 жылдан астам Қазақстан
өкіметінің,Республика партия ұйымының басшылығында болып,КОКП
ОК саяси бюро мүшелігіне дейін көтерілген кім?
\Д.А.Қонаев\
КОКП-ның Ульяновск
обкомының 1-ші хатшысы болып істеген, республикада еңбек
етпеген, халыққа мүлдем бейтаныс кім еді?
\Г.В.Колбин\
Сергіту сәті: Кейіпкерге хат
Кері байланыс:
Тақырып бойынша алынған маңызды ақпараттарды
чемоданға саламыз
Сабақта керек емес,артық дүниені қоқыс жәшігіне
лақтырамыз.
Әлі оқуым
керек,толықтыруым
керек және ұсынысым бар
Еттартқышқа
саламыз
Үйге тапсырма:
§44 Қазақстандағы «Қайта құру».
Қазақстандағы 1986 жылғы желтоқсан
оқиғасы.
Қосымша мәліметтер жазу.
Бағалау парағы
Бағалаушының аты-жөні
Топтың аты:
№
|
Оқушының аты-жөні
|
Үй
тапсырмасы
|
Топтық жұмысындағы белсенділігі
|
Оқушының ізденісі
|
Өз
жұмысын қорғауы
|
Қорытынды
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10-9 «5» 8-7 «4» 6-5 «3» 4-тен төмен
«2»
Бағалау парағы
Бағалаушының аты-жөні
Топтың аты:
№
|
Оқушының аты-жөні
|
Үй
тапсырмасы
|
Топтық жұмысындағы белсенділігі
|
Оқушының ізденісі
|
Өз
жұмысын қорғауы
|
Қорытынды
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10-9 «5» 8-7 «4» 6-5 «3» 4-тен төмен
«2»
Бағалау парағы
Бағалаушының аты-жөні
Топтың аты:
№
|
Оқушының аты-жөні
|
Үй
тапсырмасы
|
Топтық жұмысындағы белсенділігі
|
Оқушының ізденісі
|
Өз
жұмысын қорғауы
|
Қорытынды
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10-9 «5» 8-7 «4» 6-5 «3» 4-тен төмен
«2»
Бағалау парағы
Бағалаушының аты-жөні
Топтың аты:
№
|
Оқушының аты-жөні
|
Үй
тапсырмасы
|
Топтық жұмысындағы белсенділігі
|
Оқушының ізденісі
|
Өз
жұмысын қорғауы
|
Қорытынды
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10-9 «5» 8-7 «4» 6-5 «3» 4-тен төмен
«2»
Бағалау парағы
Бағалаушының аты-жөні
Топтың аты:
№
|
Оқушының аты-жөні
|
Үй
тапсырмасы
|
Топтық жұмысындағы белсенділігі
|
Оқушының ізденісі
|
Өз
жұмысын қорғауы
|
Қорытынды
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10-9 «5» 8-7 «4» 6-5 «3» 4-тен төмен
«2»
Бағалау парағы
Бағалаушының аты-жөні
Топтың аты:
№
|
Оқушының аты-жөні
|
Үй
тапсырмасы
|
Топтық жұмысындағы белсенділігі
|
Оқушының ізденісі
|
Өз
жұмысын қорғауы
|
Қорытынды
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10-9 «5» 8-7 «4» 6-5 «3» 4-тен төмен
«2»