Күнi:
__________
|
Оқытушының aты-жөнi: Исмаилова
А.Е.
Оқытушының
қолы _________
|
Топ:
________________________
|
Caбaқтың тaқыpыбы:
|
Теориялық сабақ: Тақырып
№36. «Қазақстандағы
цифрландыру».
|
Оcы caбaқтa қол
жеткiзiлетiн оқу мaқcaттapы (оқу бaғдapлaмacынa
ciлтеме)
|
1) Қазақстанда цифрландыру процесінің бағдарламаларымен
жұмыс жасай алады.
2) Электрондық үкімет
порталының барлық функцияларын
қолданады.
|
Caбaқтың мaқcaты:
|
Қазақстанда цифрландыру процесінің қазіргі заманғы
тенденцияларын жән еэлектрондық үкімет порталымен жұмыс істеуді
біледі. Электронды үкімет поралында электронды цифрлвқ қолтаңбаны
қолдануды үйренеді.
|
Бaғaлaу кpитеpийлерi:
|
Бұлттық технологияларды қолдану салаларының функцияларын
қолданады.
|
Тiлдiк
мaқcaттap:
|
Пәндік лексика және
терминология:
қазақ
|
орыс
|
ағылшын
|
Цифрландыру
Инфрақұрылым
Цифрлық
сауаттылық
Электронды
сауда
Қаржылық
технологиялар
«Ақылды»
қала
|
Цифровизация
Инфраструктура
Цифровая
грамотность
Электронная
торговля
Финансовые
технологии
«Умный»
город
|
Digitalization
Infrastructure
Digital
literacy
Electronic
commerce
Financial
technology
“Smart”
city
|
Диалогтар мен жазу
үшін қолданылатын тіркестер:
Мобильді қосымшаның
интерфейсін құру, мобильді қосымшаларды құру; конструктивті
мобильді қосымша жасау; Мобильді қосымшаың орату жолын
үсіндіру.
|
Құндылықтарға
баулу:
|
Мәдениеттер мен
пікірлердің әртүрлілігіне құрметпен қарауды
қалыптастыру. Өмір бойы оқуға дайын
болу.
|
Пәнapaлық
бaйлaныc:
|
Жалпы
пәндер
|
АКТ-ны қолдану
дағдылары:
|
Интерактивті тақта,
ноутбук, проектор,
презентация.
|
Алдыңғы
білімі:
|
Бұлттық
технологиялар.
|
Сабақ
барысы:
|
Caбaқтың жоcпapлaнғaн
кезеңдеpi
|
Caбaқтaғы
жоcпapлaнғaн іс-әрекет
|
Pеcуpcтap
|
Сабақтың
басы
5 мин.
|
1. Ұйымдастыру
кезеңі:
а) студенттермен
сәлемдесу, оларды түгелдеу;
ә) аудиторияның және топтың
сабаққа дайындықтарын
тексеру;
б) студенттердің
сыртқы келбетіне мән
беру;
в) студенттерді
сабақтың мақсатымен
таныстыру.
|
|
Сабақтың
ортасы
30-35
мин.
20-25
мин.
|
2. Оқушылардың
теориялық білімдерін
тексеру.
Жекеше және
фронтальді сұрау. Сұрақтары:
-
Бұлттық технологиялар
қолжетімдігінің тиімділігін қалай анықтауға
блады?
-
Бұлттық технологиялардың
қажеттілігі неде?
-
Бұлттық провайдерлер не
үшін қолданылады?
-
Бұлттық технологиялар не
себепті арнайы операциялық жүйелерді талап
етпейді?
3. Жаңа тақырыпты
түсіндіру.
Тақырыбы:
«Бұлттық технологияларды қолдану
салалары».
-
Қазақстандағы
цифрландыру;
-
«Цифрлы Қазақстан» мемелекеттік
бағдарламасы;
-
Қазақстанда цифрландыру
процесінің ағымдағы үрдістері.
|
Қосымша
1.
1https://www.youtube.com/watch?v=H7ajVxWX1uE
|
15-20
мин.
|
4. Жаңа материалды бекіту,
біліктілік пен дағдыны
қалыптастыру.
1.Өзін –өзі тексеру
сұрақтары
1.Цифрландыру процесі адам
өміріне қандай өзгерістерк алып келеді?
2. Қазақстандағы цифрландыру
бағыттары қандай?
3. Қазақстандағы цифрландыру
бағыттары толық жүзеге асырылу үшін қандай негізгі міндеттерді
атқару керек?
4. Қазақстанда цифрландыру
процесінің ағымдағы замануи үрдістері
қандай?
5. Bigdata процесі деген
не?
6. «Smart» city процесінің
түпкі мақсаты қандай?
2.Ойланайық,
талқылайық.
3.Талқылайық,
салыстырайық.
4. Топпен орындалатын
жобалық жұмыстар.
|
|
Сабақтың
соңы
5 мин.
|
5.
Рефлексия.
1. Мен білдім
….
2. Маған
ұнады….
3. Мен ... туралы
білгім келеді.
6. Үй
жұмысы:
Тақырып:
Теориялық сабақ: Тақырып №2.
«Қазақстандағы
цифрландыру». «Қазақстандағы цифрландырудың басты бес бағыты және
олардың міндеттері» тақырыбында Canva сервистерінің біреуйін
таңдап, постер
жасау.
|
Негізгі әдебиет:
Г.И.Салғараева, Ж.Б.Базаева,
А.С.Маханова, Информатика, Жалпы білім беретін мектептің
қоғамдық-гуманитарлық бағытының 10-сыныбына арналған
оқулық, Арман-ПВ баспасы, 2019
ж.
|