Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Қазақ этногенезінің ерте
кезеңдері Қазақстан аумағындағы әртүрлі археологиялық мәдениеттерді
қалыптастырушылардың тілдерін анықтаумен
байланысты.
-
Фин-угор
кезеңі
-
Үндіеуропалық (үндіирандық)
кезеңі
-
Қарасұқ
мәдениеті
-
Сақтар
-
Юечжилер мен
үйсіндер
-
Қаңлылар
-
Ғұндар
Оқушылардың
пікірлері қорытындыланып, сабақтың тақырыбына шығады.
Мақсаттары хабарланады.
|
Оқушылар археологиялық
мәдениеттерді қалыптастырушылардың тілдерін анықтап, «Түріктер
шежіресі» ағашына жауаптарын орналастырады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
Мадақтау
Этногенездің негізгі кезеңін айту -3
б
Топтар бірін-бірі
бағалайды
|
Презентация
Карточкалар
|
Жаңа
білім
|
1-тапсырма.
Мәтінмен
жұмыс.
Оқушыларға мәтін таратылады.
Жеке ақпаратпен танысып, ұсынылған критерий бойынша этникалық
процестердің сабақтастығын топпен
анықтайды
Зерттеу және талдау
жұмыстарын жүргізу үшін китерий
ұсынылады.
Оқушыларға этностың өмірлік
циклін ұсыну:
1.
Картамен
жұмыс. (территорияны
анықтау)
2. Территорияда бір немесе
бірнеше этностардың өмір
сүруі;
3. Этностың
күшейді,
этнос дамуының
бәсеңденуі.
Сергіту
тапсырмасы
-
«Көне түрік аңызындағы көкбөрі
мен бала» ескерткіші. Астана
-
«Көк бөрі» ескерткіші
Қарағанды
-
«Толғау»
Ringoтобы
2-тапсырмаЖұбыңды
тап.
-
Антропология
-
Антропогенез
-
Этнос
-
Этнология
-
Этногенез
-
Археология
-
Гендік
география
-
Интеграция
-
Ассимилияция
-
Эндогамия
-
Автохтонды
-
Экзогамия
-
Генетика
Қосымша деректермен
жұмыс
-
Иштуан Қоңыр Мандоки - түркітанушы венгр
ғалымы
-
Тұран
құрытайы
-
Түрік
ұйымы
Бейнекөрініс «Түркі
ұйымы»
https://youtu.be/bV5Kr7sBw8k
|
Мәтінмен
жұмыс
Оқушылар этногенездің
кезеңдерін анықтап, «Түріктер шежіресі» ағашына жауаптарын
орналастырады
Олар қазақ халқының қалыптасу
кезеңдерін зерттейді.
Дескрипторы:
1.Әр тайпаның мекендеген
аумағы мен мемлекеттерін атайды; 3
б
2.Әр кезеңдегі өмір сүрген
тайпалардың ерекшеліктері мен өзара байланысы туралы қорытынды
жасайды 2 б
3. Қазақстандағы этникалық
процестерді түсіндіру үшін «антропогенез», «этногенез», «этнос»
ұғымдарын пайдаланады. 2 б
Көне түріктердің нанм
сенімдері туралы ақпаратты өз пікірмен толықтырады
2б
Білім
алушылар берілген терминдермен, сол
терминге сәйкес анықтаманы бір-біріне сәйкестендіріп, жұптарын
табады. 1 б
Қосымша ақпаратпен
танысады, талқылайды
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Бағалау: Алдын ала құрастырылған
критерийлер бойынша оқушылар бір- бірін бағалайды. Білім
алушылардың жауаптарын қорытындылап, кері байланыс
береді.
|
Қазақстан тарихы көне заманнан
бүгінгі күнге дейін. 5 томдық. ІІ том. Атамұра,
2010
Қазақ халқының
қалыпта
суы
http://e-history.kz/kz/scorm/course/148
Исмагулов
О.И.
Толыбеков С. Қазақ шежіресі. –
Алматы: Қазақстан, 1992.
|