Сабақтың
ортасы
(35 минут)
|
Жаңа сабақты
түсіндіру
(15
минут)
«Броундық
қозғалыс» әдіс.
Сынып ішіне
тақырыпқа қатысты мәліметтер мен ақпараттар
орналастырылады.
Тыңдалым
https://youtu.be/K8Xt_Te5P_w?si=If-jYKc7M3AV42hU
«Бурабай» мәтінін
тыңдап, мәтіннің ішінен түйінді сөздерді борт журналына
түсіріңдер.
Ә) Екі не үш
түбірден біріккен 10-15 географиялық атау жазып, олармен сөйлем
құрастырыңдар.
Айтылым
2-тапсырма.
Бірігіп жазылған
сөздердің астын сызып, ережесін
түсіндіріңдер.
Алтынемел
әлемі
Таутеке, ақбөкендер шапқылаған, Бүркіті қыран
болып жарқыраған. Сазан менен көксерке, ақмарқалар Кең көлінде
ұландай боп
шалқыған.
Ә) Екі сөзден құралған шөп, балық, аң, құс
аттарына мысал ойлап
жазыңдар.
Жазылым
3-тапсырма
Деңгейлік
тапсырмаларды
орындаңдар.
1-деңгей. «Артық
болмас білгенің» мәтінінен біріккен сөздерді теріп
жазыңдар.
Алтынемелдің көрнекті орындарының ішіндегі ең
таны малы - Бесшатыр көне қорымдары. Сыртынан қарағанда биіктігі
жиырма метрлік қарапайым төбелерге
ұқсайды.
2-деңгей.
Берілген түбір сөздерден біріккен сөз
жасаңдар.
Ақ, ішек, ала,
тас, омыртқа, зейнет, баспа, кәсіп, ит, дидар, сегіз, көз, сүт, ас,
мұрын, қазан, тоқ, мойын, қашан, жол, бет, ашар, өнер, қатынас,
ақы, қоректілер, сөз, еш,
ара,
соқыр, инфра,
теке, сақал, қызыл.
3-деңгей.
Орфографиялық сөздіктен бірінші сыңары
теле, радио, авто, аэро,
агро, авиа, фото, кино, ультра, инфра,
электр сөздерінен жасалған
біріккен сөздерді теріп, олармен сөйлем
құрастырыңдар.
Жазылым
4-
тапсырма
Үш топқа бөлініп,
тапсырмаларды
орындаңдар.
Сыңарын тауып,
дәптерге көшіріп
жазыңдар.
«А, В, С»
әдісі.
Оқушылардың сұрақ қою дағдысы қалыптасады
және сұрақ қою арқылы өзара ашық
пікірлеседі.
Оқылым
Тапсырма:
Мәтінді оқып, өсімдіктердің
атауларын қатыстырып, «Табиғат аясында» тақырыбында жинақы мәтін
жазыңдар.
Мәтінде біріккен
сөздерді пайдаланып, оларды емлеге сүйеніп
жазыңдар.
«Домино»
әдісі.
|
Оқушылар бүкіл сынып ішінде
қозғала жүріп, берілген тақырып бойынша ақпарат
жинайды.
"Борт"жураналын толтырады,
сөйлем құрастырады.
Айтылым бойынша ережені
түсінеді, екі сөзден құралған аң-құс атауларын
жазады.
3-деңгейлік
тапсырмаларды орындайды.
4 - тапсырманы
орындайды.
А - сұрақ
қояды.
В - жауап
береді.
С – айтқан жауаптарды
бақылайды, толық болмаса
толықтырады.
Оқушылар топта үшеуден
отырады. А — сұрақ қоюшы, В – жауап беруші, С — бақылаушы рөлін
атқарады. Бақылаушы қажетті жерлерін түртіп алып, әңгіме соңында
қорытынды береді.
Оқушылар осы сұрақтарға
жазбаша стикерге жауап береді. Ұсыныс, тілектерін
айтады. Бірге жазылатын сөздердің 8
жолын атаңдар.
Қай кезде ақ, қара, қызыл,
қоңыр, сұр, шұбар сияқты сын есімдер бөлек
жазылады?
Ауызша кері байланыс беру.
Жақсы! Тамаша!
Оқылым
Мәтінді оқиды, жинақы мәтін
жазады, бірге жазылатын сөздерді
пайдаланады.
Қағаз қиындылары домино
пішіндес қиылып, ортасынан қаламмен сызылады. Топтағы бірінші оқушы
оң жақ бөлігіне сұрақ жазады, келесі оқушы келесі домино
парақшасының сол жағына сол сұрақтың жауабын жазып, оң жағына өз
сұрағын береді, тиісінше келесі оқушы өз доминосына осындай жазба
қалдырады.Барлық топ өз доминоларын жасап болған соң, араластырып,
көршілес топқа домино қиындыларын құрастыруға ұсынады. Әрі жылдам,
әрі дұрыс құрастырған топ жеңіске
жетеді.
|
«Бас
бармақ»
Ауызша кері байланыс беру.
Жақсы! Тамаша!
.
Ауызша кері байланыс беру.
Жақсы! Тамаша!
|
Оқулық
7 бет
Оқулық
8 бет
Оқулық
8 бет
|