Ұйымдастыру
кезеңі.
Оқушылармен сәлемдесу,
сабаққа дайындықтарын
тексеру.
Үй тапсырмасын
тексеру.
«Таза
тақта» әдісі.
(Аалдыңғы
тақырыпқа байланысты білімдерін
тексеру).
1. Темучин (Шыңғысхан)
шамамен ……….жылы өмірге келді? (1155
жыл)
2. …….жылы көктемде
моңғол ақсүйектерінің құрылтайында барлық моңғолдардың әміршісі
болып жарияланды? (1206
жыл)
3. ………….өз халқына былай
деп мәлімдеді: «Мен өз бетінше жүрген ұсақ билеушілерді,
мұқтаждықта және езгіде жүрген адамдарды бағындырдым, мен оларды
жинап біртұтас еттім»?
(Шыңғысхан)
4. Осы құрылтайда
…………..жария етілді? («Яса»,
«Жасақ»)
5. Мемлекет пен тұрғын
халық……әскери әкімшілік аймаққа бөлінді?
(3)
6. Түмен ……… мың
жауынгерден, әр жүздік ………ондықтан тұрды?
(10)
7. Сол кезге сай әскери
техникасы: ……….. бұзатын және ….. лақтырғыш қарулар бар еді?
(қабырға, от)
8. Мемлекеттің орталығы
……………..Моңғолияда орналасты?
(Қарақорым)
9. Халыққа бұйрықтар
жеткізу үшін арнайы ……. Ұйымдастырды?
(жасақ)
10. Шыңғысхан……..
бағалады. Өзінің және ақсүйектер балаларының білім алуына, үлкен
табыстарға жетулеріне жағдай жасады?
(ғалымдарды)
Ой
қозғау.
М.Шахановтың «Отырар
опаты» поэмасының үзіндісін аудиотаспада тыңдатып, төмендегі
тапсырмалар бойынша шығармашылық тапсырма орындау
тапсырылады.
1.Поэмада не туралы
айтылған?
2.Тыңдап отырып
қандай сезімде болдыңыз және қандай ой келгенін
сипаттаңыз.
3. Отырар халқының
қандай ерлік көрсеткенін айта аласындар
ма?
Сыныптық талқылаудан кейін
оқушыларды сабақ тақырыбына алып
келу.
Жаңа
сабақтың тақырыбын, зерттеу сұрағы,
мақсаты мен бағалау критерийлерін
таныстырыңыз.
|