САБАҚ: Қазақстан тарихы | Сабақтың тақырыбы: Қазақстанда ғылым мен өнердің дамуы |
Күні:20.04.2017ж | Мұғалімнің есімі: А.Тулеманова |
СЫНЫП: 5 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Оқушылар Қазақстанда ғылым мен өнердің дамуы туралы түсінеді және мемлекеттің қалыптасу үдерісінде ғылыммен өнердің маңызыдылығын ұғынады.
|
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: Қазасқтанда ғылым мен өнердің дамуы туралы мәліметтермен танысады, және түсінеді. |
| Оқушылардың басым бөлігі: Қазақ мәнениетімен өнерінің дамуына ықпал еткен тұлғалар туралы біледі түсінеді. |
| Кейбір оқушылар:Оқушылар мәдениет салаларының түрлерін біледі,түсінеді және талқылап саралай алады. |
Тілдік мақсат | Оқушылар: Оқушылар өз ойын нақты айта алады. Қазасқтанда ғылым мен өнердің дамуы туралы нақты пікірлер білдіре алады.
|
| Негізгі сөздер тіркестер: ЮНЕСКО,ГЕОЛОГИЯ, «МӘДЕНИ МҰРА»бағдарламасы,Марганец. |
|
|
| Жазылым бойынша ұсыныстар: SWOT талдауы,Венн диаграммасы .
|
|
|
Алдыңғы оқу | Тың көтеру . |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
БасталуыІ.Ұйымдастыру (5мин)
ІІ. Үй тапсырмасынсұрау/15мин/(5- мин)
5мин
5мин
ОртасыІІІ. Мағынаны тану (10 мин)Жаңа сабақ |
«Қағаз умаждау» жаттығуы. ШАРТЫ: Оқушылар шеңберге жиналып, оң қолдарына қағаз ұстап тұрып,умаждайды және бір қолымен сол умаждалған қағазды қайта жазу керек. Зейінді шоғырландыру, епшілдікті арттыру мақсатында.«Шаңырақ,көшпелілер және көш» жаттығуы арқылы оқушыларды топқа біріктіру.Шарты: Шаңырақ – деп нұсқаулық бергенде 3 оқушы шаңырақ болып тұрады.Көш – деп нұсқаулық бергенде оқушылар ары – бері жүреді.Көшпелілер – деп нұсқаулық бергенде киіз үйдің ішіне оқушылар кіріп тұрады.Осылай топқа бірігеді. «ғалымдар», «әдебиетшілер» және «өнертанушылар» 4 топқа бірігеді.. «Ұшақ ұшыру» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.1.Тың игеру саясаты ай жылдары жүзеге асырылды2.Тың көтеру дегеніміз не3.Тың игеру еліміздің қай облыстарында жүргізілді.4.Қазақстанда тың игеру жылдары қанша млн га жер жыртылды5.КСРО бойынша қанша га жер жыртылды6.Тың игеру жылдары Қазақстан аумағына ай елдерден қанша жұмысшылар көшіп келді.7.Гумус дегеніміз не 8.Эрозия дегеніміз не9.1954 – 1959 жж тың жерлерді игеруге қанша қаражат жұмсалды10.Қазақ қыздарының арасында ауыл шаруашылығы техникасын меңгерген көшбасшы кім
Картамен жұмысбарлық топқа тың жерлерді игеру үдерісі жүрген облыстарды белгілеу..
Тың игеру үдерісінің жағымды және жағымсыз жақтарын айтады.Шарты:тақтадағы ілулі тұрған SWOT талдауына оушылар өз ойларын жазады.
Жаңа сабақ алдында бейнеролик ұсыну.
|
А4 парағы.
Топқа біріктіру
А4 қағазы
«Ұшақ ұшыру» әдісі
|
IV Тәжірибе жасау. (10мин)
Сергіту сәті
АяқталуыV.Қорытынды (5мин)
| Әр топқа оқулықтан 120 беттегі тақырыпты оқушыларға «оқы,ойлан,жұптас» әдісі арқылы тақырыпшаларға бзліп беру.1топ Қ.И.Сатбаев – тұңғыш қазақ академигі 2топ.Мәдениет пен өнер 3топ. Қазақ киносы және әдебиет. «Адасқан әріптер» ойыны
Сабақты бекіту мақсатында тақырып соңындағы кестемен жұмыс.
|
|
VI.Бағалау (2мин)VII.Үйге тапсырма (3мин)
Кері байланыс | Қазақстанда ғылым мен өнердің дамуы тақырыбын оқу түсінік айту және эссе жазу
«Бесқадам» әдісі бойынша кері байланыс жасау.
. | Бағалау парағы
|
Қосымша ақпарат :Internet ресурстары,оқулық, энциклопедия. |
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
| Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
| |
|
Рефлексия. | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтаға жауап беріңіз. |
|
|
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
«Бес қадам» әдісі бойынша кері байланыс табысты шықтыҚандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?Картамен жұмыс жасалғанда оқушылардың белсенділігі артты және ынтымақтастықта болды.«Дананың кілттері» әдісі оқушылардың сыни ойлауына ықпал жасады.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білді?
|