Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақстандық географтардың зерттеулері 9 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтың аты-жөні |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Қазақстандық географтардың зерттеулері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
9.1.1.1 география ғылымының дамуына үлес қосқан қазақстандықтардың зерттеулері туралы баяндайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Қазақстан жерін зерттеуге үлес қосқан қазақстандық ғалымдар туралы біледі
Оқушылардың көпшілігі: Қазақстан жерінде жасалған зерттеулердің мақсатын анықтайды
Кейбір оқушылар: Қазақстандық ғалымдардың еңбектеріне талдау жасайды
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерииі |
география ғылымының дамуына үлес қосқан қазақстандықтардың зерттеулері туралы айтады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Басы |
«Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасып, көңіл- күй сұрау, түгендеу. «Пазл» әдісі арқылы 2 топқа бөлу. Оқушылар сандықшадан кезекпен қиынды қағаз бойынша суреттерді құрастыра отырып, топтағы физикалық карталар және оның Қазақстандағы орындарын анықтайды. «Миға шабуыл» әдісімен жаңа сабақтың тақырыбын ашуға түрткі болатын сұрақтар қойылады. Қазақстанның географиялық орнын сипатта. — Сағаттық белдеулер дегеніміз не? Уақыт айрмасы қалай анықталады? — Меридианы туралы не білесің? — Сұрақтарға жауап ала отырып, жаңа тақырып пен оқу мақсатын ашамыз. Ой толғау: Көрсетілген фото суреттер арқылы ой толғау (География пәнінің зерттеу нысанын айқындауға жол көрсететін суреттерді көреді, жалпы тақырып жайлы ой қалыптасады)Тақырыпқа ену үшін «Блиц-сұрақ» әдісі » шабуыл әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді: «Блиц-сұрақ» әдісі. (Бір жауабы бар бес сұрақ). Жаңа сөздердің ғылыми атауы.
- |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
дидактикалық материалдар. Интерактивті тақ |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы |
Тақырыпқа шығу. Мұғалім жаңа сабақты оқушыларға бастау үшін«Тұлғаны таны?» әдісі арқылы ой-қозғау жүргізеді. - Кімнің бейнесі? - Қазақ қоғамында алатын ролі қандай? - Қазақ жерін зерттеудің қандай қажеттілігі болды? Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтайды. . Мақсат қою Оқушыларға бүгінгі сабақтың мақсатын анықтау үшін сұрақтар қойылады.
Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, оқу мақсатын анықтайды. Бағалау критерийімен таныстырады Тыңдалым алды қойылатын ашық сұрақтар: -Ш. Уалихановтың Қазақстан географиясының қалыптасуындағы ролі қандай? - Қазақстан географиясының қалыптасуы қандай кезеңдерге бөлінеді? «Қазақстандық географтардың зерттеулері» тақырыбында интербелсенді тақтадан бейнесабақ (сабақ тақырыбымен байланысты) көрсетіледі. (тыңдалым дағдысын дамыту) Бейне сабақты көріп және оқулықты пайдаланып, негізгі ұғымдарды дәптерге жазып алады. (жазылым дағдысын қалыптастыру) Тапсырма №1. Топтық жұмыс. Топтарға жаңа тақырыпқа байланысты мәтінді бөліктер таратылады. Оқушылар берілген таратпаны әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып, талқылайды. (оқылым дағдысын қалыптастыру) Мәтінді оқып, талқылап болған соң , «Сұрақ – жауап» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді. (айтылым дағдысын қалыптастыру) 1-топ География ғылымы шешетін тәжірбиелік мәселе ? Қазақстан географиясының қалыптасу кезеңі? Қазақстандағы академиялық географияны ұйымдастырушы? 2-топ. Зерттеушілер тобы қандай мәселлерді шешетінін анықта. Қорықтар жүйесінің ғылыми түрде негіздейді: Олардың қанша болуы, қандай аумақта орналасуы және табиғат зоналарына байланысты қалай таралуы керек екендігі 3-топ: Қорық орналасатын жерді таңдап шекарасын белгілейді және ұйымдастырылу жобасын құрастырады Бағалау. Топтар «Сен маған мен саған әдісі»арқылы бірін-бірі карталар арқылы бағалайды. Тапсырма №2. Жұптық жұмыс «Жұптасып ойлау» әдісі арқылы орындалады. А) Берілген ресурстар бойынша академиялық географияның сипаттамын құрастыр: 1) атқаратын қызыметі 2) орналасқан жері 3) Ірі орталықтар . Қортынды жаз Б) 1) Қазақстандағы географияның даму кезеңі 2) Уақыт аралықтары 3) Зерттеу мақсаттары мен зерттеуге үлес қосқан ғылымдар деп бөл. Жасалған жұмысты кесте түрінде көрсет
. Оқушылардың іс-әрекеті. Жұптық жұмыс Тапсырма № 1Мәтінмен жұмыс: География ғылымының дамуына үлес қосқан қазақстандық Ш.Ш.Уәлиханов пен Қ.И.Сәтбаев зерттеулеріне талдау жасай отыра, төмендегі кестені толтыр:
Бағалау: Топтық бағалау.
Жеке жұмыс: Тапсырма №2 Кескін картамен жұмыс: а) Кескін картаға Ш.Ш.Уәлихановтың маршрутын түсіру b) Қ.И.Сәтбаев ашқан кен орындары мен пайдалы қазбаларын шартты белгілерімен түсіру
Бағалау:Дескрипторды негізге ала отырып бірін-бірі бағалау
Жеке жұмыс: Эссе жазу: Тақырыптары:
Бағалау: Өзін-өзі тексеру |
Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды Жұп бойынша Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы білдіреді Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай» Бағалау парақшасын толтырады. ҚБ Бағдаршам |
http://ikitap.kz/audiobook/5189-kerqula_atty_kendebaj/5189-kerqula_atty_kendebaj аудиокітап Алты томдық « |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтыңсоңы |
Сабақты қорытындылау. Сабақта оқушылардың жинаған зерттеулеріне қарай тезірек сабақты түсінгендеріне байланысты ерекше мадақтау жасап,әрқайсысына жеке- жеке рефлексия жасау. Рефлексия. «Қажетті сөздің астын сызыңыз»әдісі арқылы оқушылардан бүгінгі сабақ бойынша рефлексия жасауды ұсынамын.
|