Шығыс Қазақстан Облысы,Аягөз
қаласы.
Педагог:Дуйсенбекова Аружан Маратқызы
Мамандық:Өзің- өзі тану мұғалімі
«Қазақстандық жаңашыл педагогтардың іс
тәжірибесі» мақала.
Қазақстан жерінде сан уақыт бойы педагогтың
мәртебесі айтарлықтай жоғары болмады,жәнеде сыйлылық жағынаң
астыңғы сатыда тұрді.Қазақстан Республикасының заңнамаларына
сәйкестендіріп 2019 дың аяғы 2020 ның басында жаңа педагогтың
мәртебесі жөніңдегі заңдар қабылданды.
Осы
2020 жылдаң бастап,мемлекеттік қаулыларға сәйкес:
-ұстаздарға қарсы сөйлеуге
-балағаттауға
-реңжітуге
-айтқаның тындауға,
Қаулы жарияланды.Бірі білер, бірі білмес
жағдайлар әлем тарихындағы үлкен мәселелерді,шешуде бағалауда
ұстаздың мәртебесі мен құқығы берілген.Жаңашыл ұстаз-жаңашыл
тарих.XXl ғасыр жаңашыл педагогтар мен болашақ білімді азаматтар
жылы.Жаңашыл педагогтардың саны көбейгенде болашағымыз
жарқын,гүлденген болады.
Педагог-өзіңе тән ерекшелік пен мәртебесі
бар,шәкірт тәрбиелейтін жеке тұлға.Қоғамдық өмірде алдыңғы сатыдағы
сыйлы адамдарға педагогтар мен дәрігерлер кіреді.Мақаланы жазудағы
ойым қазақ даласының әрбір жеке тұлғасына,ұстаз мәртебесін көрсету,
әсерлету.
Қазіргі таңда жаңашыл педагогтар іс тәжірибеден
өтуде,жәнеде білімін ары қарай жеделдетуде.Іс-тәжірибе барысында
оларға,жаңашыл қасиеттер мен,жаңашыл технологияны,жаңашыл
өмірді,жағашыл сатылар мен қиындықтардан өтудегі саң алуан жолдарды
үйретуде.Мен өзім колледжде білім алушы студентпін,білгенімнең
білмегенім көп,бірәқта оқу орнына түскеннең бастп,жаңа қағидаттарды
көріп білдім.Жаңашыл өмір талабы,білімдіде мәрт,талантты ұрпақ
өсіру,оларға саңалы білім беріп,өмірдегі жақсы жолға
жеткізу.
Білім берудің қазіргі заманға сай әдістерін
талдайтын болсақ, олардың бэрін қазіргі заманның аса маңызды
қажеттіліктеріне жауап беретін өсіп келе жатқан тұлғаның дамуы мен
тәжірибесі, идеясын біріктіріп, тұлғаны анықтау қиын емес. Баланы
өз заманына сай шығармашылық потенциалы бар жеке тұлғаны
қалыптастыру үшін оқыту керек. Ондай жеке тұлға үшін ғылым, білім,
ирудиция, қоғамдық құндылықтарды жасау арқылы қоршаған болмысты
түрлендіріп отыру керек.
Баланың жас кезінен бастап, ақиқат пен жақсылыққа
деген ынтасын ояту, ақиқатқа жету тәсілдерімен қаруландыру, өзінің
іс- әрекеті мен көзқарасы арқылы дүние мен адамдарға деген өнегелік
қатынасын білдіре алуы қажет. Ол үшін оқушыларға білім беру,
дамыту, тэрбиелеуді бір арияға бағыттау қажет.
Өнегелік, қоғамдық бағыт жеке тұлғаның ниетін,
ынтасын, өмірлік жоспарын белгілейді. Оқытудың элеуметтік
мақсаттары ағартушылық, дамытушылық жэне тәрбие іс- әрекеті арқылы
жүзеге асады.
Қоғамдық тұғыда және филосоыиялық,
нормалық,этикалық тұрғыдан алып қарасақ,әлемдегі адамдар сан алуан
ерекшеліктері мен қасиеттері бар.Жаңашыл педагог әлемнің
айнасы,күнді оқшаулаған пердесі.
Жаңашыл ұстаздың бойында болу керек
қасиеттер:
✓Адамгершілік
✓білімділік
✓жақсылық
✓бірдей көргіштік
✓шыйрақтылық
✓сауаттылық
✓кішіпейілділік
✓ жан
жақтылық
✓ пәктік
✓абырой
✓ талаптылық
,деген қасиеттер көріну керек,себебін қысқаша
ғана түсіндіре кетсем«Ұстаз білімнің айнасы,бұлақ өмірдің (судын)
көзі»
2017 жылы ЭХРО да,ұстаздарға арналған жаңалық
яғни жаңа технологиялар шықты,жәнеде құрал жабдықтар,осыдан ақ
ұстаздың мәртебеліекенің ұғынуға болады.
Пебагог шәкіртке жауапты,өзіңдік мақсаты мен
бебері бар адам.Сонымен көп сөзді тірнектеп жазбаймын,себебі
педагогтын мәртебесің бір ауыз сөзден-ақ білуге болады.Жаңашыл
педпгоқа керек нәрсе ол барлық баланы бірдей көріп алаламау және
бөлмеу,себебі әр баланың құқығы бірдей қаралған.Жәнеде екінші
міндеті балаларға ғайбат сөйлемеу,олай деп тұрғаным кей жерлерде
ұстаздар болады,баланың бір қателігі үшің баланы ғайбаттап,жер
жебіріне жетеді.Сондықтанда ұстаз болу үшің өз-өзіңе моральдық және
физикалық жағдайларды тізгіндеп жауап бере білу.Жаңашыл ұстаз
әлемді түзетуші ақылды жан,кезіңде жоғарыдағы ұлы адамдардың өзі
осы бірдей есімді «Ұстаз»,деген жаннаң білім алған,жақсылықтарды
сіңірген.
Ұзтаз сөзін әр әріпке бөліп
көрсек:
Ұ-Ұлағатты
С-салмақты
Т-талантты
А-ақылды
З-үздік
«Адам туа келе білімді болмайды, оқып көріп ақыл
жинайды»,деп айтқан Абай Құнанбаев ешқашан өзің елден артық
көрмеген, сол себептіде қоғамда ұстазбын деп ерек болудың керегі
жоқ.