Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Қазақстанның 1965-1985 жылдардағы әлеуметтік-экономикалық дамуы.(өнеркәсіп өндірісі)
Материал туралы қысқаша түсінік
9сынып пән мұғалімдеріне қажет, сабақ жоспары жаңа оқу бағдарламасымен жазылған (қмж)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
05 Маусым 2018
11501
12 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ: 41Сабақтың тақырыбы:Қазақстанның 1965-1985 жылдардағы әлеуметтік-экономикалық дамуы.(өнеркәсіп өндірісі) | Мектеп: Ы.Алтынсарин атындағы №49 мектеп-гимназия | |
Күні:8.02.2018ж | Мұғалімнің аты-жөні:Маглумова Рыскул | |
Сынып:9 «Ә» | Қатысқандар саны: | |
Қатыспағандар саны: | ||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Оқушыларға 60 жылдардағы экономиканы нығайту үшін жүргізілген реформалар, ғылымда жеткен жетістіктер мен шаруашылықтағы дағдарыстардың себеп салдарына талдау жасап, теориялық білімдерін жетілдіру, шығармашылық ізденістерін дамыту. | |
Оқу мақсаттары | Барлық оқушылар: | |
Жаңа тақырып жөнінде түсінік қалыптасады. Берілген тақырыпты мағынасы мен мазмұнын түсінеді. Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды, сұраққа жауап береді. | ||
Оқушылардың басым бөлігі: | ||
Топпен және өз бетінше жұмыс істеу белсенділігі артады.Өз бетінше жұмыс жасайды, қозғалыс қимылдарының барысын ажыратады. Алған білімдерін тәжірибеде қолдана алады. | ||
Кейбір оқушылар: | ||
Оқушы өз ойын еркін, сыни тұрғыдан ойлай отырып, жеткізе және талдай алады. Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер келтіре алады. | ||
Тілдік мақсат | Оқушылар:картамен жұмыс жасай алады, диалогқа түседі, ойын жеткізе алады. Ментальді карта құрастырады, тарихи оқиғаның нәтижесіне баға береді. | |
Негізгі сөздер мен тіркестер: | ||
Целлюлоза, мелиорация, шаруашылық есеп сөздерінің мағынасын ашамын | ||
Сыныптағы диалог жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: | ||
Целлюлоза, мелиорация, шаруашылық есеп сөздерінің мағынасын ажырата алады, тың игерудегі жағымды жағымсыз жақтарды салыстыру арқылы тұжырымдай алады. | ||
Жазылым бойынша ұсыныстар: картамен жұмыс жасай алады, ментальді карта мен кластер құрастыра алады, тың игерудегі жағымды жағымсыз жақтарды салыстыру арқылы тұжырымдай алады | ||
Сабақта қолданылатын материалдар | интерактивті тақта, бейнеролик, флипчаттар, түсті қаламдар, А4 қағазы,стикерлер... | |
Пәнаралық байланыс | География, қазақ тілі, саясаттану. | |
Дерек көздері | ||
Алдыңғы оқу | 1954-1965 жж. қоғамдық-саяси өмірі | |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы (10минут)1 минут 3 минут 6 минут | Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу;-оқушылардың құрал жабдықдарын түгендеуМозайка әдісі сандар арқылы топқа бөлу«Серпілген сауал» әдісін қолдану арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылығын ояту арқылы үй тапсырмасын сұраймын.Үй тапсырмасын бекіту:Де Бононың қалпақтары: | 1 топ- 1 саны2 топ- 2 саны3топ – 3 cаны үй тапсырмасын қортындылау-да Де Бононың 6 қағидасы. |
Ортасы (20минут)3 минут 5 минут 12 минут | 1.Жаңа сөздермен таныстыру. Тақырыптың қысқаша мазмұнын түсіндіру. 2. Жаңа тақырыпты меңгерту үшін ЖИГСО әдісін қолданамын. Оқушыларға тақырыпқа сай алдын-ала мәтіндер таратылады. 1- топ «Саясаттанушылар»Жұпта/топта шектеулі уақытта тапсырмаларын диалогқа түсе отырып ментальды карта құрастырады, тапсырмаларын қорғайды. 4 мин 2-топ «Тарихшылар»Жұпта/топта шектеулі уақытта жауапқа қарай талдау жасап, сұрақ қояды. 3 мин(1. Ғылыми-техникалық прогрессті дамытудың маңызы қандай?2. Ғылыми-техникалық прогрессті дамытудың жетістіктерін ата.3. Ғылыми-техникалық прогрессті дамытудағы қайта құрудың бағыты қалай болды?) 3- топ.«Хронологтар» Жұпта/топта шектеулі уақыттаментальды карта құрастырып,тақырыпқа сипаттама жасайды. 5 мин | Слайд Таратпа қағаздар Карта, дәптер,Оқулық Оқушыларға алдын-ала суреттер таратылады |
Аяқталуы (10 минут) 4 минут 3 минут | 1. Берілген (төмендегі) сөздерді пайдаланбастан бүгінгі сабақтың әрбір негізгі сөзін түсіндіру үшін сізде бір минут бар: әр топқа 1 сөзден беру.1 топ: Реформа2 топ: Ғылыми техника3 топ: Өнеркәсіп2. Кері байланыс. «Бағдаршам»әдісі арқылы алынады. | Дәптер, қалам Қима-қағаздар |
Рефлексия.3 минут | Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстары туралы ойларын білу үшін жүргізу Есімде қалған 3 мәлімет: ____________ ____________ ____________Мені қызықтырған 2 тәсілді ата: ____________ ____________Маған қиындық тудырған сұрақ: ____________ | Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын екі түрлі түсіндірмелі күнделікке жазады. |
Үйге тапсырма. | Тақырыпты оқу. Кесте толтыру.Сұрақтары бар қорап.Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдыра алады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында талқыланады. | |
Қорытынды бағамдау 1. Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 3. Сабақ барысында мен, сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
- 1965 жылгы КОКП кыркүйек пленумында өнеркәсіпті басқару жүйесі өзгертілді:
- 1967 жылдын аягына карай жанаша жұмыс істей бастаган өнеркәсіп орындарының саны:
- 1970 жылдары жоспарлаудың жаңа жүйесі бойынша жұмыс істеуге көшкен кэсіпорындар пайызы:
- 1960 жылдардың екінші жартысында салынган электр
- 1972 жылы салынган электр станциясы:
- 1970 жылдар ішінде ашык әдіспен, өзіндік күны арзан көмір өндірілетін кәсіпорын орналаскан:
Сабақ: 41Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның 1965-1985 жылдардағы әлеуметтік-экономикалық дамуы. (өнеркәсіп өндірісі) | Мектеп: Ы.Алтынсарин атындағы №49 мектеп-гимназия | |
Күні:8.02.2018ж | Мұғалімнің аты-жөні:Маглумова Рыскул | |
Сынып: 9 «Ә» | Қатысқандар саны: | |
Қатыспағандар саны: | ||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Оқушыларға 60 жылдардағы экономиканы нығайту үшін жүргізілген реформалар, ғылымда жеткен жетістіктер мен шаруашылықтағы дағдарыстардың себеп салдарына талдау жасап, теориялық білімдерін жетілдіру, шығармашылық ізденістерін дамыту. | |
Оқу мақсаттары | Барлық оқушылар: | |
Жаңа тақырып жөнінде түсінік қалыптасады. Берілген тақырыпты мағынасы мен мазмұнын түсінеді. Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды, сұраққа жауап береді. | ||
Оқушылардың басым бөлігі: | ||
Топпен және өз бетінше жұмыс істеу белсенділігі артады.Өз бетінше жұмыс жасайды, қозғалыс қимылдарының барысын ажыратады. Алған білімдерін тәжірибеде қолдана алады. | ||
Кейбір оқушылар: | ||
Оқушы өз ойын еркін, сыни тұрғыдан ойлай отырып, жеткізе және талдай алады. Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер келтіре алады. | ||
Тілдік мақсат | Оқушылар:картамен жұмыс жасай алады, диалогқа түседі, ойын жеткізе алады. Ментальді карта құрастырады, тарихи оқиғаның нәтижесіне баға береді. | |
Негізгі сөздер мен тіркестер: | ||
Целлюлоза, мелиорация, шаруашылық есеп сөздерінің мағынасын ашамын | ||
Сыныптағы диалог жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: | ||
Целлюлоза, мелиорация, шаруашылық есеп сөздерінің мағынасын ажырата алады, тың игерудегі жағымды жағымсыз жақтарды салыстыру арқылы тұжырымдай алады. | ||
Жазылым бойынша ұсыныстар: картамен жұмыс жасай алады, ментальді карта мен кластер құрастыра алады, тың игерудегі жағымды жағымсыз жақтарды салыстыру арқылы тұжырымдай алады | ||
Сабақта қолданылатын материалдар | интерактивті тақта, бейнеролик, флипчаттар, түсті қаламдар, А4 қағазы,стикерлер... | |
Пәнаралық байланыс | География, қазақ тілі, саясаттану. | |
Дерек көздері | Қазақстан тарихы. 9-сынып. . Б.Аяған. М.Шәймерденова | |
Алдыңғы оқу | 1954-1965 жж. қоғамдық-саяси өмірі | |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы (10минут)1 минут 3 минут 6 минут | Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу; -оқушылардың құрал жабдықдарын түгендеуМозайка әдісі арқылы топқа бөлу«Серпілген сауал» әдісін қолдану арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылығын ояту арқылы үй тапсырмасын сұраймын.Үй тапсырмасын бекіту: Де Бононың қалпақтары: | 1 топ- жасыл түс. 2 топ- Қызыл түс3топ - сары түс. үй тапсырмасын қортындылау-дың 6 қағидасы. |
Ортасы (20минут)3 минут 5 минут 12 минут | 1.Жаңа сөздермен таныстыру. Тақырыптың қысқаша мазмұнын түсіндіру. 2. Жаңа тақырыпты меңгерту үшін ЖИГСО әдісін қолданамын. Оқушыларға тақырыпқа сай алдын-ала мәтіндер таратылады. 1- топ «Саясаттанушылар» Жұпта/топта шектеулі уақытта тапсырмаларын диалогқа түсе отырып ментальды карта құрастырады, тапсырмаларын қорғайды. 4 мин 2-топ «Тарихшылар» Жұпта/топта шектеулі уақытта жауапқа қарай талдау жасап, сұрақ қояды. 3 мин(1. Ғылыми-техникалық прогрессті дамытудың маңызы қандай?2. Ғылыми-техникалық прогрессті дамытудың жетістіктерін ата.3. Ғылыми-техникалық прогрессті дамытудағы қайта құрудың бағыты қалай болды?) 3- топ. «Хронологтар» Жұпта/топта шектеулі уақытта ментальды карта құрастырып,тақырыпқа сипаттама жасайды. 5 мин | Таратпа қағаздар Карта, дәптер,Оқулық Оқушыларға алдын-ала суреттер таратылады |
Аяқталуы 3 минут 3 минут | 1. Сөздің өзін пайдаланбастан бүгінгі сабақтың әрбір негізгі сөзін түсіндіру үшін сізде бір минут бар: әр топқа 1 сөзден беру.1 топ: Реформа2 топ: Ғылыми техника3 топ: Өнеркәсіп 2. Кері байланыс. Әр топ мүшесінен алынады. | Дәптер, қалам Қима-қағаздар |
Рефлексия.3 минут | Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстары туралы ойларын білу үшін жүргізу Сабақта ұнаған 3 кезеңді ата: ____________Ұнаған 2 сұрақты ата: ____________Келешекке ұсыныс:____________ | Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын екі түрлі түсіндірмелі күнделікке жазады. |
Бағалау.1 минут | Топтық және дара бағалау. Оқушыларға смайликтер тарату арқылы бағалау. | Топ басшысы бағалау арқылы өз тобының мүшелерін бағалайды. |
Үйге тапсырма. | Тақырыпты оқу. Кесте толтыру.Сұрақтары бар қорап. Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдыра алады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында талқыланады. | |
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |