1 –
тапсырма
«Синквейн» әдісі топтық
жұмыс (тақырыпты жүйелеуге, түйінді сөзбен тиянақтауға, ойын
нақтылауға мүмкіндік береді)
І – топ: Қазақ
кілемдеріне тән ерекшелік пен эстетикалық талғамды қалыптастыру
жолдары туралы мәлімет береді.
ІІ – топ: Кілем
тоқуда пайдаланылатын құрал – жабдықтармен, әдіс – тәсілдерді
жинақтап, мағлұмат айтады.
«Бағдаршам» әдісі
арқылы бағалау жүргізу. (Оқушылар толық түсіндім, жартылай
түсіндім, түсінбедім деп бағдаршам түстерін
көрсетеді)
Бағалау
критерийі
Қазақстанның кілем
тоқу өнерінің ерекшелігі мен қолданыстағы жабдықтары мен тәсілдері
туралы жан – жақты көрсетеді.
Дискриптор
Кері
байланыс
«Шеринг»
әдісі барлық оқушылар айтқан мәліметтер бойынша
өз идеясын ұсынады. Олар қайталанбау қажет.
Сергіту сәті:
«Джунглидағы жаңбыр»
Нұсқау: Оқушылар
шеңбер жасап тұрады. Табиғатта жүрміз деп елестетіп, ауа райының
өзгерісіне сай қимыл жасайды. Яғни, самал жел соқса(алдыңызда
тұрған оқушының арқасына жеңіл қимылдар жасайды). Жел қатты
көтерілсе, (арқамызға ұратын қимылдар істейді)
Қатты дауыл соғып
кетсе (қимылдары одан әрі күшейе түседі). Жаңбыр сіркіреп тұрса
(қасыңыздағы адамның арқасын саусағыңызбен басасыз). Жаңбыр құйса
(алақандарыңызбен үстіден төменге қарай өимылдар жасайсыз). Бұршақ
жауа бастаса (арқаны қаттырақ соғамыз) дей келе а яқтаймыз.
2 –
тапсырма
«Куббизм»
әдісі ойын арқылы оқыту , бір затты жан жақты
талдайды, талқылайды, сол арқылы білімдерін қайталайды, жаңа білім
қосады. Жеке жұмыс.
Кубтың алты жағына
бүгінгі тақырыпқа сай сұрақтар беріледі.
1.Тоқыма өнері
дамыған уақыт?
2.Қолөнер
түрлерінің ең маңыздысы?
3.Тоқыма бұйымдары
неден жасалған?
4. Қандай
жануарлардың жүнін пайдаланған?
5.Тоқыма өнерінің
құрал – жабдықтарына нені жатқызамыз?
6. Іліп алуға
арналған иірім жіп түрлерін ата?
«Бас бармақ»әдісі
арқылы бағалау жүргізу. (Оқ*ушылар өздерінің және басқа балалардың
жауабын бағалайды.)
Бағалау
критерийі
Тоқыма өнеріндегі
иірім жіп түрлеріне тоқталып, оларды толық
ажыратады.
Дискриптор
-
Қазақстанның
тоқыма өнеріне байланысты мағлұматты толық
жеткізеді.
-
Тоқыма
бұйымдарының жасалу материалдарын ажырата алады.
-
Иірім жіп
түрлеріне анықтама берді.
Кері
байланыс
«Сұрақты қағып ал»
әдісі оқушылар өздері сұрақ қойып, басқалары
жауап айтады.
|