Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
|
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу, көңіл-күй
сұрау,түгендеу.
«Асық»
әдісі арқылы 5 топқа
бөлу.Оқушылар қорапта сандар жазылған асықтарды алып,құндылықтар
бойынша топқа бөлінеді.
|
Оқулық, жұмыс дәптері
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл»
әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
|
Демографиялық жарылыс болмас үшін мемлекет
не істеу керек?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни
ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен
қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың
тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
Саралау:
Бұл жерде саралаудың
«Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі
көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір
оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға
жетелеуші сұрақтар қойылады.
|
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
15
мин.
|
1-айналым
тапсырмаларын орындатады,бақылайды.
|
1-топ
1. Халық саны бойынша Қазақстан қандай
елдердің типіне жататынын анықтау
|
Дескриптор:
Жалпы – 5 балл
-Ірі елдерге 3 мысал келтіреді.
-Халық санының аз немесе көп
болуының тиімді жақтарын айтады
|
Интербелсенді тақта
9-сынып оқулығы.
Дидактикалық материалдар,слайд.
|
|
|
2-топ
1.Кестелерді түсіндіріп,
Қазақстан қайсына жататынын
анықтау
|
Дескриптор: Жалпы - 5 балл
-12 кестені түсіндіріп,Қазақстан қайсына
жататынын анықтайды.
-13 кестені түсіндіріп,Қазақстан қайсына
жататынын анықтайды
-14 кестені
түсіндіріп,Қазақстанның көрсеткіштерін сәйкестендіреді.
|
|
|
3-топ
ҚР халқының тығыздығын және Қазақстан
қандай елдер қатарына жататынын анықтау
|
Дескриптор: Жалпы -5 балл
-ҚР халқының тығыздығын және
Қазақстан қандай елдер қатарына жататынын анықтайды
-Атлас картасын пайдаланып,қай аймақтар
сирек қоныстанғанын көрсетеді
|
|
|
4-топ
17 кестені талдай отырып,
неше жасқа дейін ерлер көп болатынын, қай жастан бастап әйелдер
көбейетінін анықтау.
|
Дескриптор:
Жалпы-5 балл
-17 кестені талдай отырып,
неше жасқа дейін ерлер көп болатынын, қай жастан бастап әйелдер
көбейетінін анықтайды
|
|
|
|
5-топ
Қазақстанның жас ерекшелік құрылымын
зерттеп Қазақстан қандай жас құрылымға жататынын анықтау
|
Дескриптор:
Жалпы балл-5
- Қазақстанның жас ерекшелік құрылымын
зерттеп Қазақстан қандай жас құрылымға жататынын
анықтайды
|
|
Сергіту сәті
3 мин
|
Оқушылардың ойын сергіту
мақсатында мақал-мәтелдері бар қағаздар таратылады.
|
Мақал-мәтелдердің түсіп
қалған сөздерін тауып,3 (қазақ,орыс,ағылшын) тілде аудармасын
айтады.
|
|
|
|
|
2-айналым тапсырмаларын
орындатады,бақылайды.
|
1-топ
Жеті атаны не үшін жаттайсың?
|
Дескриптор:
Жалпы балл-5
Жеті атаны білу міндетті
екенінің себебін түсіндіреді
|
Ұялы телефон,
видео,А3 қағазы,фломастер.
|
|
|
2-топ
Отбасындағы ынтымақтастық
пен бірлікті,құрмет пен махаббатты сақтау үшін қандай ережелер
ұсынасыз?
|
Дескриптор:
Жалпы балл-5
Отбасындағы ынтымақтастық
пен бірлікті,құрмет пен махаббатты сақтау үшін ережелер
ұсынады
|
|
|
3-топ
Қоныстануға байланысты
қандай проблемалар туындайды және оның шешу жолдарын
ұсыныңыз
|
Дескриптор:
Жалпы балл-5
Қоныстануға байланысты
проблемаларды айтады және оның шешу жолдарын ұсынады
|
|
|
4-топ
Қазақстандағы демографиялық
мәселелердің шешу жолдарын ұсыныңыз?
|
Дескриптор:
Жалпы балл-5
Қазақстандағы демографиялық
мәселелердің шешу жолдарын ұсынады
|
|
|
5-топ
Прогрессивті және тұрақты жас құрылымының
артықшылықтары мен мен кемшіліктерін анықтаңыз?
|
Дескриптор:
Жалпы балл-5
Прогрессивті және тұрақты
жас құрылымының артықшылықтары мен мен кемшіліктерін
анықтайды
|
|
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Алма ағашы» әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушыларға 2 түсті алма береді.
Жасыл түсті алма – «Сабақ өте қызықты,бәрі
түсінікті болды,көңілөкүйім көтеріңкі»
Қызыл түсті алма –
«Бүгінгі сабақты меңгере
алмадым,көңілөкүйім жоқ»
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге
дағдыланады.
Тиімділігі:
Тақырып бойынша оқушылардың
пікірін анықтайды..
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды»
тәсілі көрінеді.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына
жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай өз ойын стикер арқылы
сабаққа қорытынды жасайды.
|
|
Рефлексия
парағы
|
|