Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның демографиялық жағдайы мен демографиялық саясаты
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, көңіл-күй сұрау,түгендеу.
«Асық» әдісі арқылы 5 топқа бөлу.Оқушылар қорапта сандар жазылған асықтарды алып,құндылықтар бойынша топқа бөлінеді. |
Оқулық, жұмыс дәптері
|
|
||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Демографиялық жарылыс болмас үшін мемлекет не істеу керек? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 15 мин. |
1-айналым тапсырмаларын орындатады,бақылайды. |
1-топ 1. Халық саны бойынша Қазақстан қандай елдердің типіне жататынын анықтау |
Дескриптор: Жалпы – 5 балл -Ірі елдерге 3 мысал келтіреді. -Халық санының аз немесе көп болуының тиімді жақтарын айтады |
Интербелсенді тақта 9-сынып оқулығы. Дидактикалық материалдар,слайд. |
|
||
|
|
2-топ 1.Кестелерді түсіндіріп, Қазақстан қайсына жататынын анықтау |
Дескриптор: Жалпы - 5 балл -12 кестені түсіндіріп,Қазақстан қайсына жататынын анықтайды. -13 кестені түсіндіріп,Қазақстан қайсына жататынын анықтайды -14 кестені түсіндіріп,Қазақстанның көрсеткіштерін сәйкестендіреді. |
|
||||
|
|
3-топ ҚР халқының тығыздығын және Қазақстан қандай елдер қатарына жататынын анықтау
|
Дескриптор: Жалпы -5 балл -ҚР халқының тығыздығын және Қазақстан қандай елдер қатарына жататынын анықтайды -Атлас картасын пайдаланып,қай аймақтар сирек қоныстанғанын көрсетеді |
|
||||
|
|
4-топ 17 кестені талдай отырып, неше жасқа дейін ерлер көп болатынын, қай жастан бастап әйелдер көбейетінін анықтау. |
Дескриптор: Жалпы-5 балл -17 кестені талдай отырып, неше жасқа дейін ерлер көп болатынын, қай жастан бастап әйелдер көбейетінін анықтайды |
|
||||
|
|
|
5-топ Қазақстанның жас ерекшелік құрылымын зерттеп Қазақстан қандай жас құрылымға жататынын анықтау
|
Дескриптор: Жалпы балл-5 - Қазақстанның жас ерекшелік құрылымын зерттеп Қазақстан қандай жас құрылымға жататынын анықтайды |
|
|||
|
Сергіту сәті 3 мин |
Оқушылардың ойын сергіту мақсатында мақал-мәтелдері бар қағаздар таратылады. |
Мақал-мәтелдердің түсіп қалған сөздерін тауып,3 (қазақ,орыс,ағылшын) тілде аудармасын айтады. |
|
|
|
||
|
|
2-айналым тапсырмаларын орындатады,бақылайды. |
1-топ Жеті атаны не үшін жаттайсың?
|
Дескриптор: Жалпы балл-5 Жеті атаны білу міндетті екенінің себебін түсіндіреді |
Ұялы телефон, видео,А3 қағазы,фломастер.
|
|
||
|
|
2-топ Отбасындағы ынтымақтастық пен бірлікті,құрмет пен махаббатты сақтау үшін қандай ережелер ұсынасыз? |
Дескриптор: Жалпы балл-5 Отбасындағы ынтымақтастық пен бірлікті,құрмет пен махаббатты сақтау үшін ережелер ұсынады |
|
||||
|
|
3-топ Қоныстануға байланысты қандай проблемалар туындайды және оның шешу жолдарын ұсыныңыз |
Дескриптор: Жалпы балл-5 Қоныстануға байланысты проблемаларды айтады және оның шешу жолдарын ұсынады |
|
||||
|
|
4-топ Қазақстандағы демографиялық мәселелердің шешу жолдарын ұсыныңыз? |
Дескриптор: Жалпы балл-5 Қазақстандағы демографиялық мәселелердің шешу жолдарын ұсынады |
|
||||
|
|
5-топ Прогрессивті және тұрақты жас құрылымының артықшылықтары мен мен кемшіліктерін анықтаңыз? |
Дескриптор: Жалпы балл-5 Прогрессивті және тұрақты жас құрылымының артықшылықтары мен мен кемшіліктерін анықтайды |
|
||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Алма ағашы» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушыларға 2 түсті алма береді. Жасыл түсті алма – «Сабақ өте қызықты,бәрі түсінікті болды,көңілөкүйім көтеріңкі» Қызыл түсті алма – «Бүгінгі сабақты меңгере алмадым,көңілөкүйім жоқ»
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды.. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай өз ойын стикер арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
|
Рефлексия
парағы |
|
||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
|||||
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөзі» әдісі |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
|||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстанның демографиялық жағдайы мен демографиялық саясаты
Қазақстанның демографиялық жағдайы мен демографиялық саясаты
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның демографиялық жағдайы мен демографиялық саясаты
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, көңіл-күй сұрау,түгендеу.
«Асық» әдісі арқылы 5 топқа бөлу.Оқушылар қорапта сандар жазылған асықтарды алып,құндылықтар бойынша топқа бөлінеді. |
Оқулық, жұмыс дәптері
|
|
||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Демографиялық жарылыс болмас үшін мемлекет не істеу керек? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 15 мин. |
1-айналым тапсырмаларын орындатады,бақылайды. |
1-топ 1. Халық саны бойынша Қазақстан қандай елдердің типіне жататынын анықтау |
Дескриптор: Жалпы – 5 балл -Ірі елдерге 3 мысал келтіреді. -Халық санының аз немесе көп болуының тиімді жақтарын айтады |
Интербелсенді тақта 9-сынып оқулығы. Дидактикалық материалдар,слайд. |
|
||
|
|
2-топ 1.Кестелерді түсіндіріп, Қазақстан қайсына жататынын анықтау |
Дескриптор: Жалпы - 5 балл -12 кестені түсіндіріп,Қазақстан қайсына жататынын анықтайды. -13 кестені түсіндіріп,Қазақстан қайсына жататынын анықтайды -14 кестені түсіндіріп,Қазақстанның көрсеткіштерін сәйкестендіреді. |
|
||||
|
|
3-топ ҚР халқының тығыздығын және Қазақстан қандай елдер қатарына жататынын анықтау
|
Дескриптор: Жалпы -5 балл -ҚР халқының тығыздығын және Қазақстан қандай елдер қатарына жататынын анықтайды -Атлас картасын пайдаланып,қай аймақтар сирек қоныстанғанын көрсетеді |
|
||||
|
|
4-топ 17 кестені талдай отырып, неше жасқа дейін ерлер көп болатынын, қай жастан бастап әйелдер көбейетінін анықтау. |
Дескриптор: Жалпы-5 балл -17 кестені талдай отырып, неше жасқа дейін ерлер көп болатынын, қай жастан бастап әйелдер көбейетінін анықтайды |
|
||||
|
|
|
5-топ Қазақстанның жас ерекшелік құрылымын зерттеп Қазақстан қандай жас құрылымға жататынын анықтау
|
Дескриптор: Жалпы балл-5 - Қазақстанның жас ерекшелік құрылымын зерттеп Қазақстан қандай жас құрылымға жататынын анықтайды |
|
|||
|
Сергіту сәті 3 мин |
Оқушылардың ойын сергіту мақсатында мақал-мәтелдері бар қағаздар таратылады. |
Мақал-мәтелдердің түсіп қалған сөздерін тауып,3 (қазақ,орыс,ағылшын) тілде аудармасын айтады. |
|
|
|
||
|
|
2-айналым тапсырмаларын орындатады,бақылайды. |
1-топ Жеті атаны не үшін жаттайсың?
|
Дескриптор: Жалпы балл-5 Жеті атаны білу міндетті екенінің себебін түсіндіреді |
Ұялы телефон, видео,А3 қағазы,фломастер.
|
|
||
|
|
2-топ Отбасындағы ынтымақтастық пен бірлікті,құрмет пен махаббатты сақтау үшін қандай ережелер ұсынасыз? |
Дескриптор: Жалпы балл-5 Отбасындағы ынтымақтастық пен бірлікті,құрмет пен махаббатты сақтау үшін ережелер ұсынады |
|
||||
|
|
3-топ Қоныстануға байланысты қандай проблемалар туындайды және оның шешу жолдарын ұсыныңыз |
Дескриптор: Жалпы балл-5 Қоныстануға байланысты проблемаларды айтады және оның шешу жолдарын ұсынады |
|
||||
|
|
4-топ Қазақстандағы демографиялық мәселелердің шешу жолдарын ұсыныңыз? |
Дескриптор: Жалпы балл-5 Қазақстандағы демографиялық мәселелердің шешу жолдарын ұсынады |
|
||||
|
|
5-топ Прогрессивті және тұрақты жас құрылымының артықшылықтары мен мен кемшіліктерін анықтаңыз? |
Дескриптор: Жалпы балл-5 Прогрессивті және тұрақты жас құрылымының артықшылықтары мен мен кемшіліктерін анықтайды |
|
||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Алма ағашы» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушыларға 2 түсті алма береді. Жасыл түсті алма – «Сабақ өте қызықты,бәрі түсінікті болды,көңілөкүйім көтеріңкі» Қызыл түсті алма – «Бүгінгі сабақты меңгере алмадым,көңілөкүйім жоқ»
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды.. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай өз ойын стикер арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
|
Рефлексия
парағы |
|
||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
|||||
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөзі» әдісі |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
|||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
|||||||
шағым қалдыра аласыз


















