Бөлім:
|
Бөлім 3. Табиғатты пайдалану және
геоэкология
3.2 Геоэкологиялық
зерттеулер негіздері
|
Мектептің
аты
|
Семей қаласы. «№16
Төлеубай Аманов атындағы жалпы орта білім беретін мектеп»
КММ
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Бектурсынова Айгерим
Амангельдиновна
|
Күні:
|
|
Сыныбы:
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Қазақстанның
экологиялық проблемалары
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
|
10.3.2.11 Қазақстан
аумағын экологиялық тұрғыдан
аудандастыру
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық оқушылар
үшін:
Білім
алушылар Қазақстан аумағын
экологиялық тұрғыдан аудандастыруды
үйренеді.
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел»
жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы» құндылығына баулу. Бұл
арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы,
функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен
жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге,
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген
дағдысы қалыптасады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
3
минут
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
3.Сыныпты топқа бөлу
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне
тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
Өткен тақырыпты
пысықтау 6 минут
|
Блиц-турнир сұрақтарын қою арқылы
үй тапсырмасын сұрау
|
Сұрақтарға қысқаша
жауап береді
|
Әр дұрыс жауапқа 1
балл
|
Интерактивті
тақта
1-слайд
|
Жаңа сабаққа кіріспе
5
минут
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларды сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Сұрақтарға жауап береді. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
|
Сұрақтарға жауап беруде
белсенділік танытқан оқушыларды ынталандыру мақсатында мадақтау
сөздері арқылы кері байланыс беріп,
бағалайды.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
2 5
мин.
|
Мәтінмен жұмыс:
Мәтін бойынша сұрақтар қою
1.Экологиялық аудандастыру дегенді қалай
түсінесің?
2.Қазақстанның геоэкологиялық аудандастыруы қай ғалымдардың
сызбасы негізінде алынды?
3.Кез келген аумақтың экологиялық жағдайын
анықтау
мен деңгейін ажыратуда нені негізге
алады?
4.Экожүйедегі биотикалық құрамды бағалаудың
қандай
критерийі бар?
|
Мәтінмен танысып, керекті мәліметтерді жазып
алады.
Қойылған сұрақтарға
жауап береді.Толықтырып отырады.
|
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
§25,85-88
беттер
|
Тапсырма:Қазақстанның
экологиялық апатты аймақтары картасымен
танысыңыз.
Қазақстандағы
экологиялық апатты аймақтарды және оның пайда болу себептерін
кестеге толтырыңыз.
|
Экологиялық апатты
аймақтарды картадан анықтап, олардың
пайда болу себептерін кестеге
жазып толтырады
|
ҚБ.Топ жетекшісі
оқушылардың жауаптары бойынша бағалау парағына
белгілейді
|
6-слайд
ҚБ
тапсырмасы
|
Топтық жұмыс: Қазақстанның табиғи
ортасындағы экологиялық шиеленіс деңгейі кестесін
талдап, https://create.piktochart.com/
бағдарламасы
арқылы карта құру, қорғау
1-топ Апатты деңгей
2-топ Қауіпті деңгей
3-топ Шиеленіскен деңгей
4-топ Қанағаттанарлық
деңгей
5-топ Қолайлы деңгей
|
Қазақстанның табиғи ортасындағы экологиялық шиеленіс
деңгейі кестесін талдайды, https://create.piktochart.com
сілтемесі
бойынша карта құрастырып, қорғайды.
Экологиялық шиеленіс деңгейін анықтап, оған себеп болған
факторларды сипаттайды
|
Дескриптор:
Жалпы-5балл.
Топтық
бағалау
|
Оқулық,
жұмыс дәптерлері.
Ноутбук, интерактивті тақта
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
6
мин.
|
«Еркін микрофон»
әдісі.
Нені өзгерткіңіз келеді?
Сіз үшін ерекше маңызды
ақпарат......
«Егер мен Қазақстанның қоршаған ортаны қорғау министрі
болсам ....»
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
Үйге тапсырма: «Өндіріс орындарының
қоршаған ортаға әсері» тақырыбында шағын эссе
жаз
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын
айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды
1-10 баллдық жүйе
бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағалайды.
|
|