Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақстанның экономикалық аудандарының салаларын анықтап,мамандануын түсіндіреді
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: |
Мектеп: Ақтөбе қаласы. №75 ЖББОМ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні:18.04.2020ж |
Мұғалімнің аты-жөні:Қалиева Жанар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 9 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның экономикалық аудандарының салаларын анықтап,мамандануын түсіндіреді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
9.5.3.2.- Қазақстанның экономикалық аудандарының шаруашылық салаларын анықтап,мамандануын түсіндіреді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
1.Қазақстанның экономикалық аудандарының шаруашылық салаларын ажыратады. 2.Экономикалық аудандардағы шаруашылықтың маманданған салаларын анықтайды. 3.Экономикалық аудандарының салаларына және мамандануына баға береді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
1.Қазақстанның экономикалық аудандарының салаларын бір бірімен салыстыра алады. 2.Экономикалық аудандарды шаруашылыққа мамандану негізін түсінеді. 3. Қазақстанның экономикалық ауданның мамандануына баға береді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер. Оқылым:Мәтінді оқи отырып еліміздің экономикалық ауданының мамандануын салалары туралы мәлімет алады. Тыңдалым:Топтық жұмыста бір-бірінің пікірлерін тыңдайды. Айтылым жазылым ұсыныстары бойынша ұсыныстар:жаңа сөздерді жазады. Арнайы пәндік лексика мен терминология:экономикалық, глоссарий,урбандалу.ТАК Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер мен формалар: Экономикалық аудандардың мамандануына қандай себептерге байланысты.....болуы мүмкін?Экономикалық аумақта шаруашылық нешеге бөлінеді? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Бірлік пен ынтымақтастықты сақтауға,бірлесе еңбекке баулу; Жеке тұлғаның пікірін ескеру және әрбір ойдың құндылығын бағалау; Өз ұлтын,халқын құрметтеу,мақтаныш сезімін қалыптастыру; Өмір бойы білім алуға; Туған жердің табиғатын аялауға жауапкершілік сезімін қалыптастыру; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Биология-вегетациялық кезең-Солтүстік Қазақстанның солтүстігінде вегетациялық кезең 160күн. Химия-боксит-Арқалық өнеркәсіп торабы,негізінен,боксит өндірумен байланысты дамып отыр. АКТ- «Экономикалық аудандарда ауыл шаруашылық саласында цифрландыру сәтті жүзеге асады»бейнеролик көрсету |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Шаруашылық түрлерін жіктей алады. Ауылшаруашылық және өнеркәсіп өндірісін,қызмет саласын ұйымдастыру түрлерін сипаттай алады. Ауылшаруашылық және өнеркәсіп өндірісін,қызмет саласын орналастыру факторларын талдай алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Дереккөздер, ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 2-мин |
Ұйымдастыру Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан» Мақсаты:Ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру. «Жүректен жүрекке» тренинг. Қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды) Оқушыларды 3 топқа бөлінеді. 1топ Батыс Қазақстан 2топ Солтүстік Қазақстан 3топ Оңтүстік Қазақстан |
Шаттық шеңбер құрып оқушылар бір-біріне тілек айтады. Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай маркерлер алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 5мин 18-мин |
1.Ой қозғау «Бейнежазба»көрсету «Экономикалық аудандарда ауыл шаруашылық саласында цифрландыру сәтті жүзеге асады»бейнероликті көрсетіледі,алған ақпаратымен топта пікірлерін айтады,тақырыпқа болжам жасайды және басқа топ оқушылармен анықтайды,баға береді. Тапсырма№1 Топтық жұмыс «Постер қорғау»әдісі 1топ Батыс Қазақстан Экономикалық аудан ауылшаруашылық салаларына маманданған. 2топ Солтүстік Қазақстан Әр топ берілген экономикалық аудандарды кескін картаға түсіреді және берілген экономикалық аудандардың мамандану салаларын анықтау. 3топ Оңтүстік Қазақстан Мамандану салаларын жіктеңдер және мысал келтіру. Критерийлері: Экономикалық аудандардың шаруашылық салаларының түрлерін және ерекшеліктерін түсіндіреді. Дискриптор: Экономикалық аудандардың мамандану салаларын анықтайды. Ж.Ж. 2тапсырма.Мәтін бойынша. Мәтін бойынша логикалық сызбаларды толтыру.
ДЖ. «Ашық микрафон»әдісі арқылы әр топ белгіленген экономикалық аудандары бойынша оқушылар микрафонды кезектесіп алып сұраққа жауап береді.Оқушылар алған білімдерін ортаға салып,бекітеді. Жеке жұмыс.Сұраққа жауап беріңіз. 1.Қазақстанда неше экономикалық аудандар бар?және олардың шаруашылыққа маманданған орталықтарын ата. 2.Экономикалық аудандардың мамандандырылған салаларын ата? Ел экономикасына тигізетін пайдасын ата?
|
https://yandex.kz/video/search?filmId=3394215637592768051&text=%D0
https://yandex.kz/search/?clid=2039342&text=%
Қалыптастырушы бағалау:Мұғалім мадақтамасы.
Қалыптастырушы бағалау:смайликтер
Қалыптастырушы бағалау:Мұғалім мадақтамасы.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 3мин
|
Қорытындылау
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Пәнаралық байланыстар. Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Әр топқа бірдей тапсырма берілді. Тапсырма екеу,алайда оқушыдан жеке нәтиже күтемін.Тез орындаған оқушыға қосымша тапсырма ұсынылады. Ақпарат:тапсырма бірдей,алайда оқушыларға әртүрлі деңгей мен көлемдегі ақпарат берілді. |
Оқушылар табысты оқу үшін Топтық жұмыста бірлесіп,тапсырмаларды орындай алды.Тапсырма соңында кері байланыс болды. Тапсырманы толықтыру мақсатында мұғалім күрделі сұрақтар қойды.Сабақ барысында топтық жұмысқа белсенді қатысуын бақылаймын. Экономикалық ауданды анықтап айтады. экономикалық аудандарының шаруашылық салаларын жіктеп,мамандануына дәлелдер келтіре алады. Мамандандырылған салаларын жіктеп,ел экономикасына тигізетін пайдасына баға береді.Тапсырмаға байланысты бағалау критерийі мен дикрипторы бойынша және кері байланыс арқылы бағалау түрлерін жүзеге асырамын. |
Оқушының ең бірінші денсаулығы мен қауіпсіздігі бірінші орында тұр,қауіпсіздік техникасын сақтау. АКТ қолдану. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.
Бөлмені желдетіп,оқушылардың денсаулығы мен қауіпсіздігіне мән беремін. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы және қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсатына жетті.Барлық оқушылар мақсатына қол жеткізді. Сабақтың кезінде уақытты тиімді пайдаландым.Сабақта ауытқулар болған жоқ. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:Ынтасы,топтық жұмыс жасауы;қолданылған әдіс-тәсілдің тиімділігі.
2: қолданылған әдіс-тәсілдің тиімділігі.
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1.Қабілеті жоғары оқушылармен жұмысты жандандыру.
2.Күнделікті тапсырмаларды күрделі етіп құру.
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиындықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
Келесі сабақта оқушылардың деңгейіне қарай тапсырмаларды беру.
|