Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім |
3.5 Бөлім 3:Табиғатты пайдалану және геоэкология |
|
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Оспанова Айтжамал Сидратовна |
|
|
Күні: 22.01.2024ж. |
22.01.2024ж. |
|
|
Сынып:9А |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстанның ірі физикалық- географиялық аудандары. |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.3.5.1 Қазақстанның ірі табиғи аумақтық кешендерін жоспар бойынша сипаттайды.Табиғи кешендерге антропогендік фактордың әсерін зерттейді. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Қазақстанның ірі табиғи аумақтық кешендерін жоспар бойынша сипаттайды ; Оқушылардың көпшілігі: Антропогендік фактордың табиғи кешенге әсерін зерттейді; Кейбір оқушылар: Табиғи аумақтық кешендерге баға береді; ЕБҚ табиғи аумақтық кешендерді атласты пайдалана отырып көрсете алады; |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурсы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
(1-2 минут)
(3-6 минут)
|
Сәлемдесу. Психологиялық ахуал туғызу. Әдіс «Мен қандаймын» Сәлеметсіңдер ме балалар, бір сөзбен айтып шығу. Жарайсыңдар, енді қол соғып, қошемет көрсетіп қояйық, отырайық, өткен тақырыптарды қайталайық. Үй тапсырмасын тексеру. «Кім жылдам?» Тапсырма: Қазақстанның физикалық картасын пайдаланып,қорықтардың орналасуын анықта.
|
Берілген әдіс арқылы оқушылар өзі жайлы бір сөзбен айтып шығады.
Оқушылар дәптерлеріне 1 ден 10 ға дейін жазады.
|
ҚБ өзін-өзі бағалау «Қол шапалақтау»
ҚБ дискрипторы 9-10 дұрыс жауапқа (+) Қойылады (+) егер барлық 9-10 нысананы дұрыс көрсетсе ЕБҚ оқушы 5 табиғат кешенін атайды
|
Презентация PowerPoint. Смартфоны, программа Padlet, сканер QR штрих-код. ,Қазақстанның физикалық картасы слайд 1
слайд 2,3
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
(7-8 минута)
(9-14) (14-24 минута)
(24-29 минут)
(30-35минута)
36-41мин
|
Тақырыпқа шығу.Ой шақыру.Миға шабуыл «Брейнсторминг». Берілген сөздерден сабақтың тақырыбы мен мақсатын алып шығу . Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның ірі физикалық- географиялық аудандары. Тапсырма№1 :жоспар бойынша оқулық мәтінін пайдаланып (қатар бойынша) А)ТАК жоспар бойынша сипаттама бер. Б) Кесте толтыр. 1 қатар- Сарыарка 2 қатар - Алтай тауы 3 қатар -Батыс Сібір жазығы
ЕБҚ: кескін картамен жұмыс.Жоспар бойынша бір нысанаға екі сипаттама береді. Тапсырма № 2 Әдіс «Есте сақта» 1.Сарыарка 2.Алтай 3.Жайык 4-5.Каспий маңы ойпаты 6.Маркакөл 7.Аксоран 8.Тянь-Шань 9.шұғыл 10-13.Канал Ертіс-Карағанды 14.Белуха 15.Бұхтырма ЕБҚ :оқушы 9сөз жазса бағаланады Тапсырма №3 Мәтінмен жұмыс. 37 параграфтің 170-172-бетіндегі мәтінді қолданып,антропогендік фактордың табиғат кешеніне тигізетін әсерін зерттеу. А) антропогендік табиғи жағдайды анықта ,
ЕБҚ оқушы мәтінді оқиды Тапсырма № 4 Әдіс «Карта сөйлейді».Сарамандық кезең картамен жұмыс. 1.Шығыс Еуропа жазығы 2.Алтай тауы 3.Сарыарқа 4.Тянь-Шань 5.Тұран жазығы 6.Солтүстік Қазақ жазығы 7.Жоңғар Алатауы 8.Сауыр-Тарбағатай 9.Үстірт 10.Қаратау қорығы
ЕБҚ оқушы есіне сақтаған нысанды көрсетеді А) есінде қалған нысанды көрсету
|
Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.
Оқушылар кестені толтырады,ауызша жауап береді,бір-бірін толықтырады.
Есінде қалған сөздерді дәптерге жазады.
Антропогендік кешенді жазады.
<
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Оспанова Айтжамал СидратовнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Қазақстанның ірі физикалық- географиялық аудандары.
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Қазақстанның ірі физикалық- географиялық аудандары.Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар:Қазақстанныңірітабиғиаумақтық кешендерінжоспарбойыншасипаттайды;
Оқушылардың көпшілігі:Антропогендік фактордың табиғи кешенге әсерін зерттейді;
Кейбір оқушылар:Табиғи аумақтық кешендерге баға береді;
ЕБҚтабиғи аумақтық кешендерді атласты пайдалана отырып көрсете алады;
Материалдың қысқаша нұсқасы Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың барысы:
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













